Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
NviperO sanoi:Muuten mielenkiintoisena sivuhuomiona (en tiedä oliko tämä esillä jo jossain), UNO tukee kalalle myöhemmin julkaistavaa Xbox Live Vision -kamerahärpäkettä. Pelin "Help & Options" -valikossa on erillinen alasivu "Camera Settings"
NviperO sanoi:Toisivat nyt vielä Dig Dugin. Eikös se ollut jo ykkös-Xboxin Live Arcadessa?
Niinno ei minullakaan mitään varmaa tietoa asiasta ole kun en koskaan ykkösboksilla käyttänyt Live Arcadea, mutta muistan jossain promovideossa nähneeni joskus Dig Dugin. No kuitenkin, olisi mukava saada se peli Arcadeen.Coca Cola light sanoi:Ite pelasin Xbox ykösen Live Arcade:ssa vain näitä.
Artificial sanoi:Kaikki nyt kipinkapin ostamaan Uno:n kokoversio. Uskomattoman addiktiivinen korttipeli edelleenkin, ja ihan äärettömän hauskaa ( ja rentoa ) viihdettä Arcaden kautta koettuna. Juuri lopetin noin puolentoista tunnin Uno-session yhden jenkki-Live-kaverini kanssa. Ja hauskaa oli!
Paavi sanoi:Varsinkin Marble Blast olisi varmasti hauska kokoversionakin, mutta kun ei noilla sitä jälleenmyyntiarvoa oikein ole
Paavi sanoi:Olen jo tovin miettinyt tuota ostamista, mutta kun olisi muutama muukin Arcade-peli ostettavana. Varsinkin Marble Blast olisi varmasti hauska kokoversionakin, mutta kun ei noilla sitä jälleenmyyntiarvoa oikein ole
Yargo sanoi:Unossa on kieltämättä jotain aivan outoa vetovoimaa. Itsekin tullut tahkottua sitä aivan mielettömästi.
mikaju sanoi:Olipas kehno viritys tuo Frogger, postimerkin kokoinen kuva keskellä ruutua eikä pelikään herättänyt minkäänlaisia nostalgia-orgasmeja.
Hakkiz sanoi:Pelaajalehti.com on julkaissut mielenkiintoisen uutisjutun Arcaden tulevasta tarjonnasta. Osa on vanhaa, mutta ainakin minä löysin myös uusia pelejä ja uutta tietoa. Tosin olen puoli vuotta kärvistellyt metsän keskellä, joten...
http://pelaajalehti.com/2006/07/13/loppuvuodeksi-riittaa-live-arcadea/
Darwinia