Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Live Arcade

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NviperO
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Live Arcade

Etusivua seuraamalla paljastuu usein ihmeellisyyksiä!

Itse ainakin haluan infon tänne forumeille, joten siksi yleensä arvosteluja ja linkkejä laitan. Se lienee kuitenkin ok? Linkki forumilla ei tarkoita sitä, että etusivu olisi jotenkin missattu.
 
Vastaus: Live Arcade

Juu, ymmärrän yskän, mutta linkkasin IGN-arvostelun. Käsittääkseni Doom II:sta ei ole arvostelua etusivulla?
Paavi varmaan viittasikin enemmän tuohon Duke Nukem -uutiseen. IGN:n arvostelun voi toki lukea vain IGN:ssä, joten sinne linkkaaminen on täysin luonnollista.

Mutta eiköhän pointti tullut selväksi. :)
 
Vastaus: Live Arcade

Ja viesti tähän ketjuun lähettää ilmoituksen sähköpostiin jolloin kaikki tieto välittyy hyvin perille. Etusivun uutinen ei lähetä viestiä sähköpostiin (joo onhan niitä kaikenmaailman RSS feedejä, mutta eipä onnaa työkoneessa) ;)
 
Vastaus: Live Arcade

Nojoo, enhän minä tuota nyt millään pahalla tarkoittanut, ja linkit ovat totta kai okei. Toisinaan vain tuntuu siltä kuin kukaan ei tuota etusivua lukisi ja sekös turhauttaa, kun ei niitä uutisia tuonne huvikseen kirjoiteta (toisaalta ei niistä kyllä rahaakaan makseta). Huomasin muuten tuossa, että oli jossain vaiheessa tullut 3000 uutisen rajakin vastaan.

Jotta en nyt pelkästään itkisi omaa huonoa eloani tässä, pistetään kehiin linkkiä huhuihin Live Arcaden Castlevania: Harmony of Despairista: http://www.konsolifin.net/xbox/uutiset/5563/.
 
Vastaus: Live Arcade

Live Arcaden kesäkampanjan pelit julkistettiin E3-hässäkän sivussa: http://www.konsolifin.net/xbox/uutiset/5609/.

Mukana siis Hydro Thunder, Monday Night Combat, Lara Croft and the Guardian of Light, Castlevania: Harmony of Despair ja aina yhtä mielenkiintoinen Limbo. Ei mitään yllätyksiä tällä saralla valitettavasti. Viime vuonnahan Shadow Complex tuotiin esille E3-messuilla ja räjäytti pankin varsin tehokkaasti.

Älkääkä unohtako noita Live Arcaden viikko-/E3-tarjouksia, makeita ovat!
 
Vastaus: Live Arcade

Älkääkä unohtako noita Live Arcaden viikko-/E3-tarjouksia, makeita ovat!

Hyvä, että muistutit, tuli vihdoinkin ladattua Trials HD ja Shadow Complex. Naurettavan halvalla kyllä irtosivat, yhteensä vain 1120 pistettä ja kun osti pisteet netistä halvalla, niin säästyi vielä lisäksi muutama lantti.
 
Vastaus: Live Arcade

Ok, miksei minulla näy että trials olisi puoleen hintaan. Iso mainos toki näkyy valikoissa mutta kun menee ostamaan tuotetta, hinta on yhä 1200p. Vai onko tämäkin jokin mikki$oftan kultajäsenille ainoastaan? Ainakaan missään ei näin ole sanottu :(
 
Vastaus: Live Arcade

Ok, miksei minulla näy että trials olisi puoleen hintaan. Iso mainos toki näkyy valikoissa mutta kun menee ostamaan tuotetta, hinta on yhä 1200p. Vai onko tämäkin jokin mikki$oftan kultajäsenille ainoastaan? Ainakaan missään ei näin ole sanottu :(

Viikkotarjoukset (joihin tuo Trials-ale kuuluu) ovat vain kultajäsenille.
 
Vastaus: Live Arcade

Tänä keskiviikkonahan ladattavaksi tulevat Puzzle Quest 2 ja Ancients of Ooga, molemmat 800 pistettä. Tässä vielä Live Arcaden tulevaa tarjontaa:

Monkey Island™ 2 Special Edition: LeChuck's Revenge™ (LucasArts) - July 7 | 800 Microsoft
Blacklight: Tango Down (Ignition Entertainment) - July 7 | 1200 Microsoft Points
Toy Soldiers “The Kaiser’s Battle” Game Add-On (Microsoft Game Studios) - June 30 | 400 Microsoft Points
Worms 2 Armageddon Battle Pack Game Add-on (Microsoft Game Studios) - July 7 | 400 Microsoft Points

http://gamerscoreblog.com/press/default.aspx
 
Vastaus: Live Arcade

Puzzle quest 2 vaikuttaa ihan siedettävältä jatkolta.
Minä kaipaisin karttaa ehkä mielummin kuin tuollaista isometristä seikkailunäkymää, peli kuitenkin on mekaniikaltaan varsin sama ja kartta olisi jotenkin kokonaiskäsityksen
puolesta selkeämpi. Peli vaikuttaa helpommalta kuin originaali, pitänee nostaa vaikeustaso hardiin suosiolla jo heti alusta. Tekoälyn jakamat vinkit ovat välillä hölmöjä,
eli vaikka jotain siirto ehdotusta sieltä tulisi niin parempi katsoa itse mitä tekee.. taitaa nuo saada pois päältäkin toivottavasti.

Puzzleiluun ei ole tullut mitään erikoista lisäystä toimintapisteiden lisäksi (niitä pitää kerätä miekanheiluttelua varten).. parit minipelit mitä kerkesin koittamaan ei nekään mitään
mullistavia ole mutta ihan kelvollista viihdettä. Demon perusteella on sellainen fiilis että kunhan tuosta isometrisestä kuvakulmasta pääsee yli niin pitäisi olla ihan ok jatko-osa..
Originaalia ei taida enää mikään vastaava päihittää mutta pelaillaan nyt tätäkin sitten. Toivotaan että vaikeustaso nousee ja laatu jatkuu hyvänä läpi pelin.
 
Ylös Bottom