Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Live Arcade

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NviperO
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Live Arcade

Noniin. Pakkohankintoja noista on Beyond Good & Evil, Torchlight ja Bejeweled Blitz ( joka on Bejeweledeistä ehdottomasti paras versio ). Goodbye wallet, eh? :D

Surullisintahan tässä on, että mulla on jo nyt kovolla iso digitaalinen kasa Live Arcade -pelejä, joihin olen hädin tuskin koskenut. Uusia tulee koko ajan, ja tarjoukset houkuttelee aina ostelemaan "kun nyt kerta halvalla saa".

Surullisintahan tässä on, että mulla on jo nyt kovolla iso digitaalinen kasa Live Arcade -pelejä, joihin olen hädin tuskin koskenut. Uusia tulee koko ajan, ja tarjoukset houkuttelee aina ostelemaan "kun nyt kerta halvalla saa".

Itse kärsin kyllä samasta dilemmasta, ja kaikille XBLA -ostoksille ei vain yksinkertaisesti liikene aikaa ( vapaa-aika on yleensä kortilla, ja siihen nähden tulee ostettua ihan liikaa pelejä ). Silti itseni tuntien voin sanoa, että nuo edellisessä postissani mainitut pelit tulee satavarmasti ostettua, tuli niitä sitten pelattua tai ei. :/

Joo, samaa ongelmaa täälläkin. Eikä tilanne näytä helpottuvan, kun tarjouksia jälleen tulossa.

Plants vs Zombie ollut mietinnässä, mutta eiköhän se tulevasta DotW tule poistettua. Sekä mielenkiinnolla odotan mitä EA/Activision laittavat tuleviin alennuksiin.

Xbox360Achievements.org - What's On Xbox Live For The First Half Of January

Plants vs Zombies on erittäin hauska ja koukuttava peli, ja se toimii ohjaimella yhtä hyvin kuin hiirellä. Pop Capin koukuttavin peli sitten Pegglen. :D

Tästä ei ilmeisesti ole omaa ketjua ainakaan Xbox-puolella, mutta perkele sentään, kun onkin tiukka pelitys tämä uusi Pac-Man. Hassasin ihan kokeilumielessä Reach-turnauksesta voittamani 800 pistettä, kun ei mitään muutakaan tullut mieleen, ja kylläpäs meni oikeaan osoitteeseen. En oikein tiedä, mistä pelin mainious johtuu, mutta on se vain hyvä!

Ilmeisesti muutkin ovat tätä mieltä: Pac-Man Championship Edition DX for Xbox 360 Reviews, Ratings, Credits, and More at Metacritic

Tästä ei ilmeisesti ole omaa ketjua ainakaan Xbox-puolella, mutta perkele sentään, kun onkin tiukka pelitys tämä uusi Pac-Man. Hassasin ihan kokeilumielessä Reach-turnauksesta voittamani 800 pistettä, kun ei mitään muutakaan tullut mieleen, ja kylläpäs meni oikeaan osoitteeseen. En oikein tiedä, mistä pelin mainious johtuu, mutta on se vain hyvä!

Ilmeisesti muutkin ovat tätä mieltä: Pac-Man Championship Edition DX for Xbox 360 Reviews, Ratings, Credits, and More at Metacritic

Visuaalisesti upea, ja pelintekijöitä on pakko taputtaa selälle siitä, että he onnistuivat tekemään Pac-Manista täysin tuoreen ja vallankumouksellisen pelikokemuksen ( joka on vieläpä alkuperäistä paljon parempi ). Onhan Pac-Man Championship Edition DX ollut monien top 10 2010 -listalla, ja itsellänikin se kuuluu parhaimpien XBLA -julkaisujen joukkoon.

Minä tuota päkmäniä hehkutin jo aikaisemmin tässä ketjussa mutta hehkutetaan lisää - olen pelannut sitä julkaisupäivästä lähtien eikä ole vielä kyllästymisestä tietoakaan. Itse asiassa en ole vielä unlockannut edes kaikkia kenttiä, joten pelattavaakin siinä riittää.

Jos vastaava pisteistä pelaaminen ja visuaalinen ilotulitus nappaa, niin kannattaa hommata Geometry Wars 2. Minusta se on vielä parempi kuin tämä päkmän ja se on paljon se.

ilomiloa on tullut nyt kolmanteen kappaleeseen saakka pelailtua ja ihanahan tuo on. Musiikki ja visuaalinen ilme on juuri sopivalla tavalla hellyyttävää ja lapsenomaista itse pelaamisenkin ollessa rauhallista puzzle-ratkontaa. Haastetta alkoi ropisemaan jo ensimmäisistä bonuskentistä ja askelennätyksiä en kyllä uskalla lähteä edes koittamaan vielä. Tiivistettynä; söpömpi versio Kula Worldista ja tytötkin tykkää.

Xbox Live's Major Nelson

Activision roipetta 50% pois, 17.pv asti.

Osaako joku sanoa näistä Crash bandicootista (wrath of cortex) & Legend of spyrosta (A New Beginning) jotain? Onko tuo CB samaa tuubaa mitä ps2:lle (latausajat maailman pisimmät), ja muuten vain tuosta spyrosta jtn.

Raskulls! :D

Tuli ladattua eilen ja ai että on hyvä peli. Single playeriä joutunut tähän mennessä lähinnä pelaamaan mutta sekin on ollut kyllä hubaa. Tulee vaikeimmissa kentissä mieleen Trials tyylinen hinkkaus mutta olen tykännyt kiduttaa itseäni vaikeilla peleillä ennenkin... sitä läpi pääsemisen riemua! :)

Moninpelissä Raskulls ilmeisesti loistaa, mutta kuten sanoin vielä en ole 4:n sohvapelaajan riemua päässyt testaamaan. Mahdollisimman pian toivottavasti.

Bionic Commando Rearmedin jatko-osa tullut Marketplacelle: BC - Rearmed 2 - Xbox.com

Edit: Tuli trial pelattua läpi ja ihan pakko-ostoshan se on tämä jatko-osakin. Samaa meininkiä kun ykkösessäkin, mutta hieman paranneltuna. :cool:

Viimeksi muokannut moderaattori:

Majuri Nelsoni paljastaa Live Arcaden House Partyn aikataulun:

February 16 Hard Corps: Uprising, 1200 Microsoft Points
February 23 Bejeweled Blitz, 800 Microsoft Points
March 2, Beyond Good & Evil HD, 800 Microsoft Points
March 9 Torchlight, 1200 Microsoft Points
March 16 Full House Poker, 800 Microsoft Points

Xbox LIVE Arcade House Party details and dates - Xbox Live's Major Nelson

Ilmeisesti tuohon ei sisälly minkäänlaista "Osta kaikki ja saat pisteitä takaisin"-kampanjaa.

Huh. Vihdoin meni Super Meat Boy sataprosenttisesti läpi. Aikaa kului noin 30 tuntia, koska olen laiska ja hidas. Sain pelin lahjaksi myös Steamissä, joten pitää se varmaan PC:lläkin nyt pelailla läpi, kun tietää mitä tekee.

Erinomaista hupia, joskin rikkoo peukalon sekä ainakin meikäläisellä oikean kämmenen kun ohjaimesta ja oikeasta liipaisimesta pitää kouristuksenomaisesti kiinni.

Edit: kuolemia taisi tulla ~10350.

Jälleen kerran hyvä arvostelu. Mitä nyt peli oli vähän mitä oli, mutta varsinkin nuo musiikin kehaisut pisti mietyttämään josko tätä ostaisi... Live Arcade arvosteluja toivoisin henkilökohtaisestikin lisää, vaikka ymmärrettävästi suurin osa tuosta tarjonnasta onkin tuubaa :).

Ylös Bottom