Vastaus: Live Arcade
Eikä sovi unohtaa Rez HD:ta. Ei vaadi pelaajaltaan täydellisyyttä, mutta peli kuitenkin hipoo sitä.

Jos täydellisyyttä haluaa, kannattaa kokeilla Ikarugaa. Siinä tosin pelaajaltakin vaaditaan täydellisyyttä.
Eikä sovi unohtaa Rez HD:ta. Ei vaadi pelaajaltaan täydellisyyttä, mutta peli kuitenkin hipoo sitä.

Harmillisesti en ole Geometry Wars Galaxies:ia päässyt kokeilemaan, joten en voi GW2:sta kyseiseen peliin verrata. Mutta ah - GW2 on itsessään täyttä pelaamisen nautintoa. Itse pidän kaikista pelimoodeista, etunenässä mainittakoon Pacifism ja Waves. Edeltävässä ei voi ampua, ja jälkimmäinen on hektisyyttä hektisimmillään, mutta molemmat kirvoittavat sen "vielä yksi yritys" -parahduksen aluksen pamahtaessa kappaleiksi. Kunhan vain muutamat Live -kaverini tajuaisivat lahjoittaa 800 MS-pointsia Bizarre Studiosin suuntaan, niin High Score -mittelöt venyisivät taatusti tuntien mittaisiksi, hien-hajuisiksi peli-maratooneiksi. Mutta on se jo tällaisenaan sen verran addiktiivista puuhaa, että oksat pois ja sassiin.
 Harmillisesti en ole Geometry Wars Galaxies:ia päässyt kokeilemaan, joten en voi GW2:sta kyseiseen peliin verrata. Mutta ah - GW2 on itsessään täyttä pelaamisen nautintoa. Itse pidän kaikista pelimoodeista, etunenässä mainittakoon Pacifism ja Waves. Edeltävässä ei voi ampua, ja jälkimmäinen on hektisyyttä hektisimmillään, mutta molemmat kirvoittavat sen "vielä yksi yritys" -parahduksen aluksen pamahtaessa kappaleiksi. Kunhan vain muutamat Live -kaverini tajuaisivat lahjoittaa 800 MS-pointsia Bizarre Studiosin suuntaan, niin High Score -mittelöt venyisivät taatusti tuntien mittaisiksi, hien-hajuisiksi peli-maratooneiksi. Mutta on se jo tällaisenaan sen verran addiktiivista puuhaa, että oksat pois ja sassiin. Muuten en osaa hirveästi kommentoida, sillä noin tunnin olen kokoversiota hakkaillut, eikä moodeista ole vielä omia suosikkeja eriytynyt. Koukuttava peli kuitenkin.
 Muuten en osaa hirveästi kommentoida, sillä noin tunnin olen kokoversiota hakkaillut, eikä moodeista ole vielä omia suosikkeja eriytynyt. Koukuttava peli kuitenkin. Uskomattomat grafiikat Braidissa. LostWinds olisi voinut olla yhtä hyvän näköinen jos Wiissä olisi vaan tehoja
 Uskomattomat grafiikat Braidissa. LostWinds olisi voinut olla yhtä hyvän näköinen jos Wiissä olisi vaan tehoja