Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ikäänkuin näinhän sen voisi ajatella.Voiskos sen ajatella niin, että kun tässä kuussa ostaa kaksi 1200 pisteen peliä, saa Super Meat Boyn tai minkä tahansa 800 pojon pelin ikään kuin kaupan päälle.
Eikös tänään pitäisi myös tuon Costume Questin saapua kauppapaikalle? Ei ole kyllä hirveän paljon tullut kyseistä peliä seurattua, mutta pelkästään Tim Schaferin nimi saa kyllä meikäläisen pojot.
Voi sen noinkin ajatella, mutta ne ilmaiset 800 pistettä tulevat joskus marraskuun lopulla ja Super Meat Boyn hinta pompsahtaa 1200:aan alle kahden viikon päästä.Voiskos sen ajatella niin, että kun tässä kuussa ostaa kaksi 1200 pisteen peliä, saa Super Meat Boyn tai minkä tahansa 800 pojon pelin ikään kuin kaupan päälle.
Tosin tuo Tim Schafer taitaa olla vain pelin taustajoukoissa, eikä ole itse osallistunut pelin kehittämiseen.
Mikähän Xbox com:ssa on vialla. Tilttailee, eikä pääse tekemään oikein mitään... Aamulla vielä toimi normaalisti.![]()
Siellä on menossa massiivinen päivitys, joka on vielä vaiheessa. Lisää aiheesta voi lukea vaikka täältä.Mikähän Xbox com:ssa on vialla.
Onkos tuo "tuhlaa 2400 pistettä - saat 800 pistettä" -tarjous voimassa myös Silver-jäsenille?
Onko tuossa Super Meat Boyssa minkäänlaista moninpeliä?
Joo tarjous koskee myös hopeajäseniä.
Ei ole, enkä ole mistään kuullut että sellaista olisi tulossakaan. Jos vastaavaa peliä haluat pelata moninpelinä niin kannattaa katsastaa kauppapaikalta löytyvä N+. Peli on pääpiirteittäin hyvin samantapainen (kumpikin hyvin yksinkertaisia, vaikeita, fysiikkaan nojaavia tasoloikkia) ja siitä löytyy 2-4 pelaajan paikallinen moninpeli. Voin suositella myös yksinpelinä.
Super Meat Boy on omasta mielestä todellakin 800 pojon arvoinen. Harvoin saa missään sellaista flown tuntua aikaiseksi kuin tässä. Ja vanhan miehen mieltä lämmittää ne retrolevelit. Ah! Ihanaa grafiikkaa!
Noin kuukauden päästä.Milloin tämä maksetaan, vai mitä mä taas oon kämmännyt?