Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Live-turnaus!

Unreal-Hawk

New Member
Jo pitkään ja hartaasti on toivottu, että XboxFIN järjestäisi Live-turnauksen. Näin ollen on aika ottaa asia puheeksi. Näillä näkymin kisa on joko ensi viikon perjantaina tai lauantaina, tarvittaessa lykätään. Pelinä toimii Return to Castle Wolfenstein. Koska Wolfensteinissa on useampi klaani ja klaanissa tiimipeli toimii toisinaan kuin unelma, olen siis päättänyt muodostaa jaot niin, ettei yksikään klaanilainen ole samalla puolella oman klaaninsa jäsenen kanssa. Ottelut käydään 2 vs. 2 metodilla, 3:ssa Stopwatch-kierroksessa, jossa yhdessä kierroksessa on 2 erää. Jatkoon tarvitaan voitto 2:sta Stopwatch-kierroksesta.

Riippuen pelaaja/tiimimäärästä, turnaus yritetään aloittaa ja lopettaa samana päivänä. Mutta alustavasti vaatimuksena olisi, että koko yö olisi mahdollisuus ottaa matsia.

Eli pikakertauksena:

- 2 vs. 2
- Ei samaa klaania
- Kenttä on yllätys
- 3 SW-kierrosta, 2 voitoon.
- Vihollisten respawn-paikkaan ei saa jäädä odottamaan ja tappamaan vihollisen "synnyttyä"
- Rutkasti aikaa
- Pari kiellettyä asetta: Venom, Panzer ja Sniper
- Aloitus kello 20

Tarkemmat säännöt ja faktaa palkinnoista keskellä viikkoa.

Aikaa ilmoittautumiseen on torstain keskipäivään saakka, jolloin arvon ja julkistan parit. Joten olisi hyvä, jos pääsisitte IRCiin nopeiden informaatioiden annon takia. Jos ei esim. mIRCin asennus onnistu, niin käytettävissä on myös pari selaimessa toimivaa klienttia, esim. webchat.ircnet.info.

Mikäli kisa on liian aikaisin, voimme lykätä kisaa viikolla.
 
Ilmoittaudun, vielä uus account pitää tehdä. Eikös Venom ole kiellettyjen aseiden listalla?

[edit]Äläpäs vielä lisääkkään minua ilmoittautuneisiin. Pitää katsoa miten vanhemmat suhtautuvat yön valvomiseen Liven ääressä. Ilmotan kun tiedän tarkemmin.
 
Kun se ny kerta tänä vkl:nä on niin hiljaseks sittenki jää, ellei sitten ruveta lykkäämään, mutta älkää ihmeessä meikäläisen takia..
 
"Sääntömuutos"?

Mites Hide se Livessä mainitsemani 3vs3? Onnistuuko? Tiedän muutaman pelaajan, joka tulisi mukaan, jos se onnistuu... Wolfenstein on joukkue-peli, joten on se vähän tylsä pelata 2vs2 pelejä...
Eli toivottavasti se onnistuu, muuten ainakaan mä en tule, vaikka olisikin palkintona vapaavalintainen Xbox-peli. ;)
 
Re: "Sääntömuutos"?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ewig_Prediger
vaikka olisikin palkintona vapaavalintainen Xbox-peli. ;)

Mikäs muuten olisi hyvä palkinto, noin ihan mielenkiinnosta kyselen ?

PS: Tai no kyllähän mä sen tiedän, se olisi Xbox -pelaajille tietty Pleikkari ;)
 
Re: Re: "Sääntömuutos"?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Mikäs muuten olisi hyvä palkinto, noin ihan mielenkiinnosta kyselen ?

PS: Tai no kyllähän mä sen tiedän, se olisi Xbox -pelaajille tietty Pleikkari ;)

ööh, siis? Palkinto on siis loistava, mutta olisi mielekkäämpää pelata, jos olisi vähintään 3vs3. Tiedän, ettei välttämättä ole mahdollista saada montaa palkintoa, mutta uskon, että teidän sivusto saa järkättyä vielä yhdelle palkinnon, koska teillä on niin monta yhteistyöpartneria.

En tiedä oletko pelannut wolfia, mutta kokeile 2vs2 peliä piruuttas. ;)
 
Meillä on myös www.livegamers.info järjestämässä erilaisia turnauksia, olisi aihetta varmasti järjestää kohta Wolfenstein turnaus myös ihan virallisesti.

Onko vapaaehtoisia?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan PingKing
Meillä on myös www.livegamers.info järjestämässä erilaisia turnauksia, olisi aihetta varmasti järjestää kohta Wolfenstein turnaus myös ihan virallisesti.

Onko vapaaehtoisia?
Mieshan on ihan tosissaan mainostanut livegamers-sivustoa signaturensa kanssa illan aikana heti rekisteröitymisen jälkeen. Jokaikiselle Xbox-alueelle yhteen threadiin jannu on lyhyen ajan sisään postannut.

Eihän tuossa mitään, vapaasti saa mainostaa noin...koomisen näköistä vain oli tuossa uusia postauksia tsekatessa ja Xbox-foorumin etusivua tarkastellessa: "PingKing-invaasio" täyttää ruudun. :)
 
Ylös Bottom