Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Livestä vielä kerran...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avanto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Livestä vielä kerran...

Laitetaan nyt kysymystä tänne ja huomenna puhelua tukeen jos ei selviä.

Olen yrittänyt nyt tässä 4-5 päivää lisätä live-aikaa valmiiksi ostetulla koodilla, niin boksin kuin netinkin kautta. Boksi tunnistaa koodin oikeaksi, mutta kun yrittää lunastaa sen tulee virhekoodi 8016a04b ja pyydetään yrittämään myöhemmin uudestaan.
Netistä laitettaessa tulee ilmoitus, että tapahtuman aikana tapahtui virhe, yritä myöhemmin uudestaan.
Googlettelin tuossa hieman ja joillakin on ollut vastaava ongelma jos on ollut livemaksuja rästissä, mutta itse käyttänyt aina pelkästään näitä valmiiksi maksettuja kortteja.

Onko joku muu viime päivinä uusinut live-aikaansa ja mitenkä on onnistunut? Onko muilla vastaavia ongelmia?
 
Vastaus: Livestä vielä kerran...

Pystyykö kulta-aikaa tai MS-pointseja siirtämään gamertagilta toiselle? Ostin käytetyn Slim Boxin ja edellisen omistajan tagissa on 300pistettä ja 7kk kulta-aikaa, eli saanko noita siirrettyä itelleni? Kohta meinasin recover gamertagilla siirtää vanhasta Boxistani oman tagin tähän uuteen.
 
Vastaus: Livestä vielä kerran...


Mitenkäs kun tuolla tagilla on ostettu Limbo sekä Halon map packeja. Saman koneen muut tagithan pystyy tuota Limboo pelaamaan ainakin mutta onnistuuko se kun on poistanut alkuperäsen tagin joka on ostanut sen? Ja miten map packien kanssa?
 
Vastaus: Livestä vielä kerran...

Saman koneen muut tagithan pystyy tuota Limboo pelaamaan ainakin mutta onnistuuko se kun on poistanut alkuperäsen tagin joka on ostanut sen? Ja miten map packien kanssa?
Nyt menee ihan mutuna, mutta tunnuksien pitää olla boksillakin olemassa, jotta tunnarilla ostettua sisältöä voi käyttää. Älä siis mene edellisen omistajan profiilia poistamaan, jos haluat Limbosta ja kartoista nauttia.
 
Vastaus: Livestä vielä kerran...

Nyt menee ihan mutuna, mutta tunnuksien pitää olla boksillakin olemassa, jotta tunnarilla ostettua sisältöä voi käyttää. Älä siis mene edellisen omistajan profiilia poistamaan, jos haluat Limbosta ja kartoista nauttia.

Selvempi homma. Kiitoksia avusta!
 
Vastaus: Livestä vielä kerran...

Nyt menee ihan mutuna, mutta tunnuksien pitää olla boksillakin olemassa, jotta tunnarilla ostettua sisältöä voi käyttää. Älä siis mene edellisen omistajan profiilia poistamaan, jos haluat Limbosta ja kartoista nauttia.

Ei tarvitse. Jos sisältö on ostettu kyseiselle koneelle niin on aivan sama millä tunnuksilla sisältöä käyttää ja onko alkuperäinen tunnus vielä koneella vai ei.
 
Vastaus: Livestä vielä kerran...

Öö mikäköhän Xboxiani vaivaa, kun se ei suostu yhdistämään Liveen ? Ja troubleshootissa väittää ettei ole yhteyttä nettiin? Kokeiltu on kolmella eri kaapelilla ja (kaverin) WLAN-adapterilla. Aikaisemmin tänään Live toimi kun pelasin Black Opsia onlinessä.

Test Xbox LIVE Connectionissa Xbox ei saa yhdistettyä edes Networkkiin tai sitten siitä edes päin (Internettiin tai Xbox Liveen).

Omassa netissä on ollu pätkimistä ja aikaisemmin viikolla Elisan asiakaspalvelusta kehotettiin vaihtamaan yhteys siltavaksi eli siis Elisan 24 meganen Viihde-paketti ja Kotiboxi-modeemi käytössä. Modeeminkin olen uudelleenkäynnistänyt ja kaikki muut tietokoneet ja laitteet yhdistävät ongelmitta nettiin.

Edit: Alkoi toimimaan nyt sittenkin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Livestä vielä kerran...

Onkohan tossa joku aikaraja että visan electron toimii uudestaan? muistaakseni eilen postin kortin tiedot, ja tänään laitoin uudestaan. nyt ku koitan ostaa 1kk live aikaa niin antaa virheilmoituksen. tililtä kyllä tosin lähti 2e katevarauksena.

virhekoodi:80190848 ois kiva tietää onko tähän joku ratkasu olemassa? HELP HELP HELP :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Livestä vielä kerran...

Kystään nyt täällä, kun en parempaakaan paikkaa keksinyt.

Olen täysi nyyppä tämän Liven kanssa, profiilinkin loin vasta pari tuntia sitten, vaikka Boxin olen omistanut noin vuoden. Nettisisällöt tai moninpelaaminenkaan eivät niin kiinnosta, mutta ajttelin kokeilla, kun kerran tuollainen palvelu on olemassa.

Ihmeteltävää on paljonkin, mutta lähdetäänpä perusjutuista. Eli miten pirussa saan sen ihan tavallisen Dashboardin näkyviin? Kun käynnistän Boxin, ruutuun ilmestyy tuo Live-näkymä, tai mikä nyt onkin, enkä pääse mistään siihen normaaliin kojelautaan, joka aina ennen on ollut ruudulla ensimmäisenä. Vaikka kirjaudun ulos, olen mielestäni yhä edelleen Live-näkymässä. Ohjaimen logonappivalikossakaan ei lue enää Dashboard vaan Xbox Home.
 
Vastaus: Livestä vielä kerran...

Kystään nyt täällä, kun en parempaakaan paikkaa keksinyt.

Olen täysi nyyppä tämän Liven kanssa, profiilinkin loin vasta pari tuntia sitten, vaikka Boxin olen omistanut noin vuoden. Nettisisällöt tai moninpelaaminenkaan eivät niin kiinnosta, mutta ajttelin kokeilla, kun kerran tuollainen palvelu on olemassa.

Ihmeteltävää on paljonkin, mutta lähdetäänpä perusjutuista. Eli miten pirussa saan sen ihan tavallisen Dashboardin näkyviin? Kun käynnistän Boxin, ruutuun ilmestyy tuo Live-näkymä, tai mikä nyt onkin, enkä pääse mistään siihen normaaliin kojelautaan, joka aina ennen on ollut ruudulla ensimmäisenä. Vaikka kirjaudun ulos, olen mielestäni yhä edelleen Live-näkymässä. Ohjaimen logonappivalikossakaan ei lue enää Dashboard vaan Xbox Home.

Uuden päivityksen myötä ei ole enää vanhaan bashboardiin takaisin menemistä
 
Vastaus: Livestä vielä kerran...

Voinko siirtää nykyisen xbox live gamertagin uudelle Slim-mallisella boxille vanhasta boxista?
 
Vastaus: Livestä vielä kerran...

Voinko siirtää nykyisen xbox live gamertagin uudelle Slim-mallisella boxille vanhasta boxista?

Voit, joko ihan muistitikulla tai sitten datasiirtokaapelilla, joka siirtää kaiken sinne uudelle boxille. Ja tuo datakaapeli toimii ainoastaan "fätti -> slim" eli "slim -> slim" ei onnistu.

Tallennukset tietenkin kannattaa muistaa ottaa talteen jos tikulla meinasit siirrellä tai sitten kopioida ne pilveen talteen siksi aikaa.
 
Ylös Bottom