Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Livestä vielä kerran...

Vastaus: Livestä vielä kerran...

Tarviiko mun tietää milloin Sampo kortti menee vanhaksi? Korttia ei vielä ole, mutta verkkopankista näen jo tuon kortin numeron, mutta mitään vanhaksi menemis päivää siellä ei ilmoiteta. Ois jo kiva päästä Livettämään, eikä odotta pariaviikkoa.
 
Vastaus: Livestä vielä kerran...

Slash80 sanoi:
Tarviiko mun tietää milloin Sampo kortti menee vanhaksi? Korttia ei vielä ole, mutta verkkopankista näen jo tuon kortin numeron, mutta mitään vanhaksi menemis päivää siellä ei ilmoiteta. Ois jo kiva päästä Livettämään, eikä odotta pariaviikkoa.

Mun sammon electron menee ainakin 12/07 ja sain perjantaina. Eli uskosin että on tuo mikä mullakin jos saat tässä kuussa sen...
 
Vastaus: Livestä vielä kerran...

No niin! Nyt on "I am Slash80" luotu. Vielä kun sais kuuloke/mikrofonin niin olis nannaa.
 
Vastaus: Livestä vielä kerran...

Tuli tuossa käytettyä kuluvan vuoden ajan kaverin korttia (kiitos Bloodhunterille), kun aiemmin ei Nordean Electronia hyväksytty. Nyt kuitenkin päätin testata kun vaihdoin tilaustietoja, jotta pääsee jatkamaan tilausta vuodella, että toimisiko Nordeankin kortti ja hyvinhän se pelittää. Ei kyllä ole tietoa kuinka kauan kyseinen on toiminut, mutta siis nyt toimii kuitenkin.
 
Vastaus: Livestä vielä kerran...

Taas pitää kysyä Livestä apua teiltä:

Tänään käyn ostamassa Liven ja kysyisin sen kytkemisestä. Kävin lukemassa mm. Livegamersissä ohjeita ja homma vaikutti todella monimutkaiselta ja hankalalta. Mitä minun pitää siis tehdä?

Minulla on koneessa sisäinen modeemi, onko tämä ongelma? Miten saan Liven laitettua niin että internet PC:llä toimii samanaikaisesti vaikka pelaisinkin vai onko se mahdollista? Mitä piuhoja tarvitsen omasta takaa? Mielellään sitten helppoja ohjeita kun en ole kovin hyvä tietokoneiden kanssa.

Sitten vielä kysymys: onko sen Liven asentaminen helppoa? Riittääkö jos laita piuhan XBoxista tietokoneeseen ja asennan Liven vai onko homma pidemmän virittelyn takana?
 
Vastaus: Livestä vielä kerran...

Hömh... Jos haluat koneen kautta laittaa Xboxisi nettiin tarvitset: Toisen verkkokortin koneeseen sekä ristiinkytketyn Cat(RJ45)-piuhan Xboxin ja koneen välille. Näin homma ainakin itsellä pelitti, ja hyvin vielä.
 
Vastaus: Livestä vielä kerran...

gefilus A sanoi:
Hömh... Jos haluat koneen kautta laittaa Xboxisi nettiin tarvitset: Toisen verkkokortin koneeseen sekä ristiinkytketyn Cat(RJ45)-piuhan Xboxin ja koneen välille. Näin homma ainakin itsellä pelitti, ja hyvin vielä.

Allright! Onko minulla sitten muita mahdollisuuksia sisäisellä modeemilla? Ja paljon suunnilleen maksaisi ostaa nuo tarvittavat osat?
 
Vastaus: Livestä vielä kerran...

Solid Snake sanoi:
Allright! Onko minulla sitten muita mahdollisuuksia sisäisellä modeemilla? Ja paljon suunnilleen maksaisi ostaa nuo tarvittavat osat?

Ei nyt ainakaan itselläni tule kovin paljon muita mahdollisuuksia mieleen, voithan kysäistä josko jokin nero tietäisi enemmän. Itse en kokeilua suorittanut Livellä, vaan Xbconnectilla, mutta taitaa ajaa saman asian?

Tarvikkeet:

Verkkokortti: Tässä ainakin yksi verkkokortti, hintaa 10€, ja halvemmallakin varmasti lähtee...

Ristiinkytketty kaapeli: 7,50€ 10 metrin kaapelista.. Hinta ei mielestäni ole todellakaan paha.

Muista toki lisätä postikulut hintoihin.
 
Vastaus: Livestä vielä kerran...

Liven sainkin toimimaan. Kaveri selitti jotain että minulla on emolevylle integroitu verkkokortti ja vaikka mitä data kieltä ja lopulta kävin ostamassa ristiinkierretyn verkkpiuhan, koska minulla oli kiinni koneessa väärä piuha. Pelittää erinomaisesti ja pelkkä piuha piti ostaa.
 
Vastaus: Livestä vielä kerran...

Uutista pukkaa:

Xbox Live palkitaan Emmyllä

Microsoftin Xbox Live -verkkopelipalvelu on nimetty yhdeksi teknologia-Emmyn saajaksi. Palkinto myönnetään konsolien moninpeliteknologian edistämisestä. Konsolipelaajille muita tuttuja nimiä palkittujen joukossa ovat myös polygoniajan konsoleihin vahvasti vaikuttanut Sonyn PlayStation 1 sekä 8-bittiseen aikaan leimansa lyönyt Atari 2600.

Palkinnot jaetaan 29. päivä syyskuuta Bristol-Myers Squibbin tiloissa New Jerseyn Princetonissa.
 
Vastaus: Livestä vielä kerran...

Satuin huomaamaan just Konsolinetistä seuraavan uutisen, joka olis voinut olla täälläkin ihan uutisissa. Monethan ovat vierastaneet takuu huollon ja Liven peruutuksen kanssa, kun palvelu on toiminut englanniksi.

Suomenkielinen XBOX-tuki avattu

Odotettu suomenkielinen Xbox-tukipalvelunumero avattiin tänään! Suomalaisilla Xbox-käyttäjillä on jatkossa mahdollisuus saada palvelua selkeällä suomenkielellä maanantaista 12.9.2005 lähtien. Suomenkielinen Xbox-tuki palvelee asiakkaita arkisin 10:00-18:00 ja lauantaisin 10:00-16:00. Xbox-tuki palvelee numerossa 0800 1 19424. Samasta numerosta saa tukea myös ruotsin- ja englanninkielellä.
 
Vastaus: Livestä vielä kerran...

Kertoo jotain Microsoftin vähättelevästä suhtautumisesta asiakaspalveluun. Live lanseerauksesta on jo pari vuotta ja vasta nyt saamme palvelua suomeksi. Olemme kuitenkin maksavia asiakkaita.
 
Vastaus: Livestä vielä kerran...

Nyt on paha ongelma. Wanha Xbox ei päästä Liveen. Xbox Live not foundia herjaa. Olisi pari 2kk:n tagia jotka pitäisi poistaa viikon sisällä. Tämä temppuilu alkoi heti, kun 360 oli yhdistetty kerran Liveen. What should i do? Account Recovery kaverin boxille??
 
Vastaus: Livestä vielä kerran...

Kaikille, jotka ovat joskus miettineet, miltä mahtaa näyttää Xbox Liven konehuone, Engadget tarjoaa lyhyen mutta mielenkiintoisen artikkelin:
http://www.engadget.com/entry/1234000627072174/

"The central Xbox Live NOC is in an undisclosed location, but at Xbox HQ they have a 350+ server testing environment for developing new versions of Live, as well as debugging problems with the, uh, live version of Live."
 
Vastaus: Livestä vielä kerran...

Miten pitäisi toimia siinä vaiheessa, kun luottokortti vanhenee? Vaikuttaako tämä mitenkään X-Box liven käyttoon? Käsittääksen luottokorttia kysellään vain sen takia, että se täsmäisi muihin tietoihin? Siis jos on maksanut jo yhden vuoden etukäteen. En tuolta xbox.comista löytänyt oikein neuvoja.
 
Vastaus: Livestä vielä kerran...

Ei niitä luottokortin tietoja huvikseen kysellä. Microsoft laskuttaa korttia joka vuosi, ellet sitä erikseen kiellä. Käytännön kokemusten perusteella laskutusta ei estä edes luottokortin vanheneminen.
 
Vastaus: Livestä vielä kerran...

Xbugs sanoi:
Ei niitä luottokortin tietoja huvikseen kysellä. Microsoft laskuttaa korttia joka vuosi, ellet sitä erikseen kiellä. Käytännön kokemusten perusteella laskutusta ei estä edes luottokortin vanheneminen.

Siis korttia laskutetaan vaikka olisin ostanut starter kitin joka sisältää vuoden peliaikaa? No tuskin. Toivottavasti ymmärin vain väärin. Eli siis minun ei pidä tehdä mitään asian eteen?
 
Vastaus: Livestä vielä kerran...

olge sanoi:
Siis korttia laskutetaan vaikka olisin ostanut starter kitin joka sisältää vuoden peliaikaa? No tuskin.

Kyllä, luottokorttiasi laskutetaan heti peliajan umpeuduttua. Ja olet aivan oikeassa, kyllä se saattaa olla tuskallista.

Toivottavasti ymmärin vain väärin. Eli siis minun ei pidä tehdä mitään asian eteen?

Sinun ei pidä tehdä mitään asian eteen, jos haluat että peliajan umpeuduttua luottokortillesi ilmestyy automaattisesti uusi veloitus.
 
Ylös Bottom