Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LMA Manager 2005

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NviperO
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LMA Manager 2005

2005:ssa on uusi pelimoottori eli on muuttunu, siitä että kuinka paljon , on vaikea sanoa ku ei ole rinnakkain pelannu pelejä.

Corca taas jättänyt minut pois laskuista kokonaan, vaikka Gilgan kanssa suunnilleen yhtä paljon sarjaa ollaankin pelattu. :p Gilga vaan nyt sattui tuon arvostelun vääntämään. Eli ottelutoteutukseen on tullut muutosta, erityisesti pelaajien animoinnissa on tapahtunut parannusta. Toki välillä animaatio saattaa hieman heittää, mutta yleisesti ottaen parannusta on tapahtunut. En tiedä millä tavoin olet mitannut sen, että 2004:ssä pelaajat liikkuivat normaalia hitaammin, joten en valitettavasti pysty tähän mitään sanomaan. 2005:ssä ottelun esittäminen kestää kuitenkin hieman kauemmin kuin aikaisemmin, joten ottelutapahtumat etenevät hieman hitaammin. Alkujärkytyksen jälkeen tähän tottui hyvinkin äkkiä.

Yksi selitys noille fitness-ongelmille voi olla vaihtopelaajien hyödyntäminen. Kone yleensä tekee vaihtoja vähintään pari per peli, ja jos itse ei tee ollenkaan, ainakin keskikentät rasittuvat pidemmän päälle tällä pelitavalla paljon. Onko taktiikkasi miten painostava? Mitä enemmän prässäät päälle ja mitä suorempaa peliä pelaat, sen enemmän rasitat pelaajiasi. Omassa joukkueessani ei fitness-ongelmia ole oikeastaan ollenkaan, vaikka peli on melko suoraviivaista ja painostavaa (johtunee siitä, että joukkueessa keskivertopelaaja on yli 9 taitopalkkia). Mikäli ilmoitat taktiikkasi niin sen perusteella voisi pikaisesti analysoida johtuuko pelaajien väsyminen liian yltiöpäisestä taktiikasta vai onko ongelman ydin jossain muualla.

Siis tarkoitin pelaajien hitaudella sitä, että ne liikkuvat jotenkin tönkömmin ja hitaammin kuin oikean elämän futarit. Eli ei mitään PES-tasoa. En toki sellaista odottanutkaan. Eikä tuo taktiikka mitenkään liian rankka pitäisi olla, ja kyllähän minä yleensä käytän kaikki kolme vaihtoa ottelun aikana. Mutta minulla on Englannin 1. divari joukkue, joten eipä ne välttämättä jaksa pinkoa koko 90 minuuttista päivästä toiseen, tosin osa pelaajista jaksaa. Ehkä liian hätäisen johtopäätöksen tein tuonkin suhteen, sillä eipä noiden kunnossa tainnut mitään epänormaalia olla. ;)

Ostin tuon 2004:n 2005:n sijaan, sillä sain sen 17 eurolla, kun taas 2005:sta olisi pitänyt maksaa semmoset 40 euroa enemmän. Ajattelin, että tuskinpa uudistukset niin suuria on, että noin paljon ylimääräistä kannattaisi maksaa. Toivottavasti olin oikeassa. Voisi kai tuota LMA:ta taas vääntää muutaman viikon eteenpäin.. :rolleyes:

Ylös Bottom