Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Löytösi

huuho

Member
joo eli mitä olet löytänyt tänään?

itte löysin 1800 markan lunastamattoman shekin vuodelta -93

btw. Onko tietoo saako sitä lunastettua euroiks? olis nimittäin 300e arvone
 
Vastaus: Löytösi

joo eli mitä olet löytänyt tänään?

itte löysin 1800 markan lunastamattoman shekin vuodelta -93

btw. Onko tietoo saako sitä lunastettua euroiks? olis nimittäin 300e arvone

en tiedä shekeistä, mutta muistaakseni ainakaan pankit eivät vaihda enään markan rahoja euroiksi, ehkäpä keräilijät vaihtavat... voi olla että myös shekkejä ei enään nykyrahaksi vaihdeta :rolleyes:
 
Vastaus: Löytösi

Löysin jääkaappikylmän lonkeron jääkaapin sisuksista. Oho! Nyt löytyi toinen! Ei ole todellista! Jo kolmas..
 
Vastaus: Löytösi

Eikö se raha lähde sieltä antajan tilitä vasta lunastaessa? Ei kovin moraalinen valinta, kun ei se raha ole edes tarkoitettu sinulle.
 
Vastaus: Löytösi

Kaveri selitteli jokunen päivä sitten kun oli baarista tulossa ja maaasta löysi muutaman 20 euron setelin.. No seuraavalle kerralla kun tullaan jostain maailman parannus reissulta niin sama kaveri näkee 10 euron setelin nurtsilla ja melkein jo ojassa ja onneksi sitten pähyilin itsekkin epätoivosena ja kyllä sieltä se 20 euroa tuli ja olin siinä mielessä onnellinen että olisi kyrsinyt nähdä jos kaveri olisi löytänyt vielä lisää kun juuri kehuskellut edellisistä... Isoin summa löydettynä ja vaikka nyt ei paljoa ole niin mielellään useimminkin löytäisin :)

Viime kesänä löysin pikkukoskelta jonkun itselle tuntemattoman maan setelin jossa taisi olla joku tyyliin 35 000 tai jotain. Sitten alkoi kuumotus että minkälainen kurssi on siinä maassa. No kun forexiin sen vein niin taisi reilu 20 euroa siitä tulla.
 
Vastaus: Löytösi

Joskus 6v pentuna vedin itku raivarit kun piti jonnekki lähtee, en muista minne. Siinä sitten heittäydyin maahan että mihikkää en lähe ja naaman edessä kimalteli kultainen kaulakoru :D Rahaa en ole suuria summia löytänyt maasta, kerran 20 markan setelin ja joitain euroja.
 
Vastaus: Löytösi

Eikö se raha lähde sieltä antajan tilitä vasta lunastaessa? Ei kovin moraalinen valinta, kun ei se raha ole edes tarkoitettu sinulle.

Onkohan jotain 90-luvun alun tiliä enää olemassakaan (olettaen että shekillä on ylipäänsä koskaan ollut katetta...). Kassaneiti tahi -herrakin saattaa kysellä mistä tällainen lappu on tullut, sillä pankeilla on nykyään määräyksenä tarkistaa epäilyttävät rahaliikenteet.
 
Vastaus: Löytösi

Myös mahdollisesti kannattaa viedä se shekki poliisilaitokselle, koska sulla on oikeus vaatia 10% löytöpalkkiota tuotteen arvosta. Eli saat hyvänmielen, että teit oikein ja vielä 30e päällisiks!

Itse oon löytäny 2 kännykkää, molemmat uutena about 300e luureja. Sitten oma simkortti sisään ja katsonu tallennetut numerot puhelimen muistista ja siitä sitten soittanu esim. omistajan äidille ja kysyny onko joku hukannu puhelimen perheestä. Aina on omistaja löytyny, mutteivat oo kyl löytöpalkkiota antaneet kertaakaan... :cool:
 
Vastaus: Löytösi

Eilen löyty puistosta 20 egen seteli ..
Mitä muuta olen löytäny on ainakin paikallisen juopon kännykkä josta se anto mulle 10e löytöpalkkion, 100euron seteli laivan uimalan pukkarista, 50euron edestä pulloja jotka joku oli metsään kätkeny, ja onhan noita muitakin mutta noi jäänyt mieleen :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Löytösi

Löysin hyvän mielen mutta viiden minuutin päästä isäni käski tunkea hymyn perseeseen ja sain selkääni.

läppä.:D
 
Vastaus: Löytösi

Joskus about vuos sitten löysin silmälasit puistosta. Noukin talteen, ja jäin vähäks aikaa kattelee, josko joku tulisi ettimään niitä. Noh eihän siinä kauan mennyt, kun joku pikkulapsi tuli itkien äitinsä(?) kanssa ja etsivät jotakin. Minähän menin heti kysymään, että sattuiskohan porukka etsiä jotakin, ja lasejahan ne etti. Sain muutes löytöpalkkioks 10 ja hyvän mielen. :)
 
Vastaus: Löytösi

melkee 8 vuotta sitte löysin oman eukkoni :D
Itteäni en tosin oo löytäny vieläkää...
 
Vastaus: Löytösi

Noin viikko sitten löysin lipaston laatikosta viime elokuussa isovanhemmilta saamani synttärilahjan 130 . En vaan muistanut että olin rahat laittanut talteen :) Nyt on sitten tullut osteltua pelejä....
 
Vastaus: Löytösi

Seteleitä löydän yllättävän usein 10:n 20:n isoin taitaa olla 100:n seteli pari vuotta sitten. :)
 
Vastaus: Löytösi

Joskus krapulapäissä siivoillessani löysin eräältä aiemmalta asunnoltani seitsemän puolen litran kotikaljaa. Ihan hyvää olivat ja krapula siirtyi! :D
 
Ylös Bottom