Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Logitech Force Feedback -kilpailu #3 (26.8. - 2.9.2004)

Vastaus: Logitech Force Feedback -kilpailu #3 (26.8. - 2.9.2004)

Kanis sanoi:
Vai, että tällaista. :( Olisi kannattanut jo aikaisemmin ilmoitella asiasta, mutta joka tapauksessa viesti lähtee eteenpäin Logitechille.
Parin viiikon odottelun jälkeen unohtui koko homma ja nyt kun jotain ratteja tässä mietin, niin tämä kilpailu palasi taas mieleen. Hyvä kuitenkin että ainakin tmf on rattinsa saanut.
 
Vastaus: Logitech Force Feedback -kilpailu #3 (26.8. - 2.9.2004)

Kanis sanoi:
Vai, että tällaista. :( Olisi kannattanut jo aikaisemmin ilmoitella asiasta, mutta joka tapauksessa viesti lähtee eteenpäin Logitechille.
Onko Logitechilta kuulunut mitään? :/
 
Vastaus: Logitech Force Feedback -kilpailu #3 (26.8. - 2.9.2004)

Josp sanoi:
Onko Logitechilta kuulunut mitään? :/

Nyt on käynyt niin, että sinun osoitteesi ei ole tullut minulle asti perille. Kaikki voittajat jotka lähettivät minulle privaviestin ovat rattionsa saaneet.

Joko olet lähettänyt, mutta viesti ei ole tullut minulle perille. Tai olet lähettänyt, mutta priva boxini on ollut täynnä etkä sitä ole huomannut. Tai luulit lähettäneesi, mutta et sitten kuitenkaan muistanut. Tai sitten minä olen sekoillut jotakin.

Eli nyt syy on siinä, että en ole saanut osoitettasi tai olen mokannut osoitteen eteen päin toimittamisessa. Syy ei ole ratin toimittajassa.

Heitäppä siis osoitettasi, niin toimitetaan ratti. Pahoittelen kun nyt vasta eksyin tänne Kaniksen vihjeen perusteella. Yritän kuitenkin lukea kaikki foorumin viestit ainakin silmäillen, mutta tämä mennyt hassusti ohi.
 
Vastaus: Logitech Force Feedback -kilpailu #3 (26.8. - 2.9.2004)

XShava sanoi:
Heitäppä siis osoitettasi, niin toimitetaan ratti. Pahoittelen kun nyt vasta eksyin tänne Kaniksen vihjeen perusteella. Yritän kuitenkin lukea kaikki foorumin viestit ainakin silmäillen, mutta tämä mennyt hassusti ohi.
Tuliko osoite tällä kertaa perille?
 
Vastaus: Logitech Force Feedback -kilpailu #3 (26.8. - 2.9.2004)

Kanis sanoi:
Niin, ja kertokaa muutkin voittajat nyt ihmeessä, että onko ratteja kuulunut.

Mulla kävi sen verran hassusti, että olin saanut ilmeisesti bannia tai jotain, kun en pysty lähettämään viestejä ollenkaan. Täten en siis pystynyt lähettämään yhteystietojani XShavalle. Yritin lähettää hänelle myös mailia, mutta ei kuulunut mitään. Sitten olin jo unohtanut koko kilpailun, kunnes tänään eksyin tälle foorumille. Niin ja se entinen nimimerkkini oli siis Locke_85.
 
Vastaus: Logitech Force Feedback -kilpailu #3 (26.8. - 2.9.2004)

Ratti tuli viimein tänään perille. Kiitoksia! :)
 
Ylös Bottom