Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Loppuvuoden hankinnat?

Ei mennytkään, se oli vain edellisellä sivulla, joo hups...

Oli siis BEA:n liittyvää juttua.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nappo
No tuotaa, Xboxin voisi ostaa sitten kun sen hinta menee alle 150 . Että semmottiis.
Jos oikeen aktiivisesti jaksaa seurata, niin tuohon hintaan vois huuto.netistä löytääkkin.
 
Lainatun viestin raapusti alakujaansa shondel
Jos oikeen aktiivisesti jaksaa seurata, niin tuohon hintaan vois huuto.netistä löytääkkin.


Niinpä, mutta kuinka korkealle hinta nousee jos siellä on ylitse 10 ihmistä huutamassa koko ajan? :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nappo
No tuotaa, Xboxin voisi ostaa sitten kun sen hinta menee alle 150 .
Kun tarpeeksi kauan odotat, saat Xboxin vaikka 50 eurolla. Eri asia onko sille silloin enää tulossa uusia kiinnostavia pelejä tai minkä verran vanhoja löytyy.

Kokonaisedullista kuluttajasäästöä!

t. tero
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ebo
Kun tarpeeksi kauan odotat, saat Xboxin vaikka 50 eurolla. Eri asia onko sille silloin enää tulossa uusia kiinnostavia pelejä tai minkä verran vanhoja löytyy.

Kokonaisedullista kuluttajasäästöä!

t. tero


Hmm, Jos tuota rataa jatkuu , niin hinta hyvinkin pian 150 eurossa. :D
 
4:stä pelistä joudun tyytymään kahteen
Morrowind
Transworld snowboarding

Muuten jokaisella on jotain 4-8 peliä jouluksi??
Ostatteko pelejä joka viikko?
Minä ostan niitä hillitysti. 2:ssa kuukaudessa 1-2 peliä,
riippuu mitä on saatavilla
 
Itselläni on niin huonot muistot Sega Deamcast II:n ajalta, 5 vuodessa yhteensä 7 peliä, eli joka joulu yksi, ja yksi joskus satumaisena syntymäpäivänä. Itselläni nyt ollut XB n. puoli vuotta, ja vuoden loputtua hyllyssä on ainakin 6 peliä. Peli per kuukausi, jos jaetaan, mutta oikeasti menee näin: kesäkuu = 2, lokakuu = 1, marraskuu = 3. Näin.

Kokoonpano niille, jotka eivät halua jostain syystä lukea: "Minulla on traumoja."

*suunnittelee Anttilan räjäytystä traumojen perusteella*
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Itselläni on niin huonot muistot Sega Deamcast II:n ajalta, 5 vuodessa yhteensä 7 peliä, eli joka joulu yksi, ja yksi joskus satumaisena syntymäpäivänä.
Sega Deamcast II?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Sega Deamcast II?

Joojoo, noita jaettiin vain kaikista parhaille pelaajille, pelibisneksen guruille ja älymystölle. Lienee turha sanoa, että minullahan on tietenkin tuommoinen :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Joojoo, noita jaettiin vain kaikista parhaille pelaajille, pelibisneksen guruille ja älymystölle. Lienee turha sanoa, että minullahan on tietenkin tuommoinen :p
Missä helvetissä mun sitten on? :'(
 
Voi *ttu oon kuullu koulussa niin helvetisti juttua Dreamcastista, että menin sekoittamaan sen Megadriveen, siis oikean konsolin nimi oli Sega Megadrive II.

Kaikilla PRO -pelaajilla on tietenkin myös Sega Deamcast II. Naturally.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Voi *ttu oon kuullu koulussa niin helvetisti juttua Dreamcastista
Toivottavasti oli muuten positiivista juttua, muuten lähetämme Nyyperin Frankin pienellä visiitille sinne.
 
Ylös Bottom