Sormusaave
New Member
En nyt oikein tiedä järjestyksestä, mutta eniten kiinnostavat luonnollisesti PS2:n, mutta myös Xboxin loppuvuoden ja ensi vuoden alun pelitarjonta. Paljon nannaa luvassa. 

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Eiköhän tuo koske jokaista genreä ja peliä
Mä odottelen Dark Cloud 2,FFX-2, FF12,Smackdown 5,Metal Gear Solid 3, ja kenties Harvest Moon. Kaikki PS2. Vaikka mikään noista tuskin ilmestyneekään tänä vuonna.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nixte
itse odotan pukin putkahtamista savupiipusta kovinkin hartaasti. Xboxille on tulossa myös syksyn aikana hyvinkin varteenotettavia pelejä, kuten WWE: RAW 2. Luulisi vihdoinkin laittavan kapuloita rattaisiin valovuosia edellä olevaan Smackdown!- sarjaan. Solid Snakelle, ihan vain pikku vinkkinä, kun olet wrestling fani- että jos omistat boxin, niin kannataisi ainakin katsastaa tämä kyseinen peli (kun se tulee). siitä on meinaan odotettu painipelien uutta kuningasta.
ja sitten tietysti Star wars: KOTOR. siinä myös todella mielenkiintoinen, ehkäpä enemmänkin PC- tyylinen Rope. Ja uskon että pelistä tulee loistava, koska onhan sitä tekemässä aidon ja alkuperäisen Baldur's Gaten luojat.
ja loppua kohden tahti vain paranee. Hyppään muutaman merkittävän pelin yli suoraan Halo II:seen. Odotan tältä peliltä TODELLA TODELLA paljon...(olen varmasti ainoa...). Tämän pelin ykkösosa asetti riman jatkoa ajatellen todellakin korkeaksi. Hommasin tuossa viime viikolla Brute forcen, ja ei voi suoranaisesti sanoa että se olisi pettymys, hyvää ajanvietettähän se on, mutta omalta osaltani olin odottanut enemmän. Sehän on tosin vain minun mielipiteeni.
Ja tiedoksi kaikille:teen historiaa! Uskon hartaasti, että tämmöisiä maraton- viestejä ei tästä BBS:tä löydy montaa jatkossakaan- siis minun kirjoittamiani. Olen hyvin ylpeä julkaistessani tämän, jotan nyt voisi kysyä "miltä nyt tuntuu?". vastaan tuohon itse: MAHTAVALTA!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ! Halo hullu !
Minua kiinnostaa Driver3. Eikös se tule samoihin aikoihin kun Halo2?
Enkä viitti tehdä uutta aihetta kun se kuitenkin lukotettaisiin heti eli. Onko mulle puhuttu p***** vai oonko kuullu oikein että Rockstar olisi tekemässä XB:le Vice cityä?
Minua kiinnostaa Driver3. Eikös se tule samoihin aikoihin kun Halo2?
Enkä viitti tehdä uutta aihetta kun se kuitenkin lukotettaisiin heti eli. Onko mulle puhuttu p***** vai oonko kuullu oikein että Rockstar olisi tekemässä XB:le Vice cityä?
Vai onko ne hankkinu ne uudestaan...?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Näin minä olen kuullut. Noh, en tiedä sitten, mutta voihan se olla, että XB;m GTA ei ole Vice City vaan ihka uusi GTA peli.
PS3:lle ollaan nimittäin ainakin suosittelemassa uutta GTA peliä.
Ehkä GTA:n yksinoikeussopimus Sonylle voi olla tässä tapauksessa jopa Xbox-pelaajien eduksi. Xboxin Vice City uutinenhan voi tarkoittaa, että Rockstar joutuu muuttamaan peliä vähän enemmänkin. Jos nimittäin ajauduttaisiin lakitupaan sopimusrikkomuksesta Sonyn kanssa, ollaan aika heikoilla jäillä, jos peli on lähes identtinen ja vain nimeä on muutettu. Riippuu tietysti siitä, mitä sopimuspapereihin on kirjoitettu. Toisaalta tuskimpa Rockstarilla on halua Sonya suoranaisesti suututtaa, joten eiköhän seuraava PS2:n GTA ole silti sarjan uusi johtotähti.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe
Pelit kertoin uutisen näin:
"Rockstarin kieltämättä hieno Grand Theft Auto 3 on, kuten monet tietävät, yksinoikeudella PS2-peli mitä konsoleihin tulee. Nyt näyttää kuitenkin ilmeiseltä, että Rockstar koittaa kiertää tätä rajoitusta. Firma on tekemässä Xboxille omaa versiota pelistä, ja aikoo julkaista sen pelkästään nimellä Vice City. Mikäli firman allekirjoittama yksinoikeussopimus on näin yksinkertaisesti kierrettävissä, täytyy hieman hymyillä sen laatineiden lakimiesten koulutukselle"
http://www.pelit.fi/uutiset/uutinen.asp?id=13345
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe
Pelit kertoin uutisen näin:
"Rockstarin kieltämättä hieno Grand Theft Auto 3 on, kuten monet tietävät, yksinoikeudella PS2-peli mitä konsoleihin tulee. Nyt näyttää kuitenkin ilmeiseltä, että Rockstar koittaa kiertää tätä rajoitusta. Firma on tekemässä Xboxille omaa versiota pelistä, ja aikoo julkaista sen pelkästään nimellä Vice City. Mikäli firman allekirjoittama yksinoikeussopimus on näin yksinkertaisesti kierrettävissä, täytyy hieman hymyillä sen laatineiden lakimiesten koulutukselle"
http://www.pelit.fi/uutiset/uutinen.asp?id=13345
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Avid
Previkkojen ja juttujen perusteella xboxille olisi tulossa ylivoimaisesti paras ja laajin pelivalikoima...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mcduck
Sitäpaitsi en nyt menisi kovin monipuoliseksi tuota listaa väittämään, eihän siinä ole yhtään oikeasti ainutlaatuista peliä.... FPSssää, arcade-kaahailua jne. Missä on kaikki xboxin häröpelit? Missä on tanssimatot, eyetoyt, pilkkivapaohjaimet yms. laitteet, jotka laajentavat konsolipelaamisen käsitettä?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mcduck
Missä on kaikki xboxin häröpelit?