Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Loppuvuosi 2003 - Spekulaatiota tulevista peleistä, myynneistä ja kilpailusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En nyt oikein tiedä järjestyksestä, mutta eniten kiinnostavat luonnollisesti PS2:n, mutta myös Xboxin loppuvuoden ja ensi vuoden alun pelitarjonta. Paljon nannaa luvassa. ;)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Loppuvuosi 2003 - Spekulaatiota tulevista peleistä, myynneistä ja kilpailust

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Eiköhän tuo koske jokaista genreä ja peliä :)
Mä odottelen Dark Cloud 2,FFX-2, FF12,Smackdown 5,Metal Gear Solid 3, ja kenties Harvest Moon. Kaikki PS2. Vaikka mikään noista tuskin ilmestyneekään tänä vuonna.

Taitaa koskea tuo osto sääntö jokaista genreä ja peliä lukuunottamatta EAsportsin sarjaa. Eihän he muuten niitä voi noin paljoa myydä kuin pakottamalla ihmiset ostamaan;)

http://www.ps2fin.com/uutiset/uutiset.php?id=855
Tuossa on jotain tänä vuonna tulevia PS2 nimikkeitä.

itse odotan pukin putkahtamista savupiipusta kovinkin hartaasti. Xboxille on tulossa myös syksyn aikana hyvinkin varteenotettavia pelejä, kuten WWE: RAW 2. Luulisi vihdoinkin laittavan kapuloita rattaisiin valovuosia edellä olevaan Smackdown!- sarjaan. Solid Snakelle, ihan vain pikku vinkkinä, kun olet wrestling fani- että jos omistat boxin, niin kannataisi ainakin katsastaa tämä kyseinen peli (kun se tulee). siitä on meinaan odotettu painipelien uutta kuningasta.

ja sitten tietysti Star wars: KOTOR. siinä myös todella mielenkiintoinen, ehkäpä enemmänkin PC- tyylinen Rope. Ja uskon että pelistä tulee loistava, koska onhan sitä tekemässä aidon ja alkuperäisen Baldur's Gaten luojat.

ja loppua kohden tahti vain paranee. Hyppään muutaman merkittävän pelin yli suoraan Halo II:seen. Odotan tältä peliltä TODELLA TODELLA paljon...(olen varmasti ainoa...:D ). Tämän pelin ykkösosa asetti riman jatkoa ajatellen todellakin korkeaksi. Hommasin tuossa viime viikolla Brute forcen, ja ei voi suoranaisesti sanoa että se olisi pettymys, hyvää ajanvietettähän se on, mutta omalta osaltani olin odottanut enemmän. Sehän on tosin vain minun mielipiteeni.

Ja tiedoksi kaikille:teen historiaa! Uskon hartaasti, että tämmöisiä maraton- viestejä ei tästä BBS:tä löydy montaa jatkossakaan- siis minun kirjoittamiani. Olen hyvin ylpeä julkaistessani tämän, jotan nyt voisi kysyä "miltä nyt tuntuu?". vastaan tuohon itse: MAHTAVALTA!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nixte
itse odotan pukin putkahtamista savupiipusta kovinkin hartaasti. Xboxille on tulossa myös syksyn aikana hyvinkin varteenotettavia pelejä, kuten WWE: RAW 2. Luulisi vihdoinkin laittavan kapuloita rattaisiin valovuosia edellä olevaan Smackdown!- sarjaan. Solid Snakelle, ihan vain pikku vinkkinä, kun olet wrestling fani- että jos omistat boxin, niin kannataisi ainakin katsastaa tämä kyseinen peli (kun se tulee). siitä on meinaan odotettu painipelien uutta kuningasta.

ja sitten tietysti Star wars: KOTOR. siinä myös todella mielenkiintoinen, ehkäpä enemmänkin PC- tyylinen Rope. Ja uskon että pelistä tulee loistava, koska onhan sitä tekemässä aidon ja alkuperäisen Baldur's Gaten luojat.

ja loppua kohden tahti vain paranee. Hyppään muutaman merkittävän pelin yli suoraan Halo II:seen. Odotan tältä peliltä TODELLA TODELLA paljon...(olen varmasti ainoa...:D ). Tämän pelin ykkösosa asetti riman jatkoa ajatellen todellakin korkeaksi. Hommasin tuossa viime viikolla Brute forcen, ja ei voi suoranaisesti sanoa että se olisi pettymys, hyvää ajanvietettähän se on, mutta omalta osaltani olin odottanut enemmän. Sehän on tosin vain minun mielipiteeni.

Ja tiedoksi kaikille:teen historiaa! Uskon hartaasti, että tämmöisiä maraton- viestejä ei tästä BBS:tä löydy montaa jatkossakaan- siis minun kirjoittamiani. Olen hyvin ylpeä julkaistessani tämän, jotan nyt voisi kysyä "miltä nyt tuntuu?". vastaan tuohon itse: MAHTAVALTA!

RAW 2 on tosiaan minullakin ostoslistallani. RAW 1 oli pettymys, mutta potentiaalinen pettymys ja jos virheet saadaan korjattua ja sekaan heitetään uusi Season/Story mode, uudet painijat ym. uudistukset on peli varmasti uusi painipeli messias. HALO 2 on tulossa, mutta vasta ensivuonna, joten nyt mielenkiintoa herättää enemmän DOOM III ja Deus Ex 2. Jos pitää valita yksi yli muiden niin se on Half Life 2. Näiden pelien ansiosta voin viimeinkin olla todella onnellinen XB:n omistaja (aikaisemmin olin vain onnellinen).
Hyvä, että sait kirjoitettua ensimmäisen maraton viestisi minun aloittamaan threadiin. Minustakin tuntuu mahtavalta;)

Minua kiinnostaa Driver3. Eikös se tule samoihin aikoihin kun Halo2?

Enkä viitti tehdä uutta aihetta kun se kuitenkin lukotettaisiin heti eli. Onko mulle puhuttu p***** vai oonko kuullu oikein että Rockstar olisi tekemässä XB:le Vice cityä?

PS2: Soul Calibur 2, Nico, PES3, ESPN NHL Hockey, Jak 2, Dark Chronicle, ZOE2, R&C: Locked & Loaded, True Crime, Broken Sword 3, SXX3, T.H.U.G., Breath of Fire: DQ, Turtles, Prince of Persia (saa nyt nähdä millaisia noista kahdesta viimeisestä tulee)... Manhuntkin voi olla mielenkiintoinen tapaus Rockstarilta.

2004 julkaisuja: MGS3, GT4, Star Ocean 3, Xenosaga?...

Xbox:

StarCraft: Ghost
True Fantasy Live Online
True Crime: Streets of LA
Soul Calibur II
XIII
SW: Knights of the Old Republic
Otogi: Myth of Demons
Voodoo Vince
Ninja Gaiden
Sudeki
Full Spectrum Warrior
Crimson Skies 2
X-Files: Resist or Serve
Grabbed By Ghouls
Conker: Live & Uncut
Deus Ex: Invisible War
Fable
Psychonauts
Links 2004

...on ainakin mitä odottaa. Tosin eivätpä nuo kaikki kuitenkaan välttämättä 2003 vielä ilmesty.

jees, Ite sijotan rahani xnoxin leiriin vaikka kylhän tuo ps2 löytyy. Mut enemmän xboxille on tulossa hyviä fps pelejä mitä pleikulle.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ! Halo hullu !

Enkä viitti tehdä uutta aihetta kun se kuitenkin lukotettaisiin heti eli. Onko mulle puhuttu p***** vai oonko kuullu oikein että Rockstar olisi tekemässä XB:le Vice cityä?

No, mikäli uutislähteisiin on luottamista, kyllä:)

Muistaakseni Sony on taas vaihteeksi ostanut oikeudet GTA peleihin.

Vai onko ne hankkinu ne uudestaan...?

Näin minä olen kuullut. Noh, en tiedä sitten, mutta voihan se olla, että XB;m GTA ei ole Vice City vaan ihka uusi GTA peli.
PS3:lle ollaan nimittäin ainakin suosittelemassa uutta GTA peliä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Näin minä olen kuullut. Noh, en tiedä sitten, mutta voihan se olla, että XB;m GTA ei ole Vice City vaan ihka uusi GTA peli.
PS3:lle ollaan nimittäin ainakin suosittelemassa uutta GTA peliä.

Pelit kertoin uutisen näin:

"Rockstarin kieltämättä hieno Grand Theft Auto 3 on, kuten monet tietävät, yksinoikeudella PS2-peli mitä konsoleihin tulee. Nyt näyttää kuitenkin ilmeiseltä, että Rockstar koittaa kiertää tätä rajoitusta. Firma on tekemässä Xboxille omaa versiota pelistä, ja aikoo julkaista sen pelkästään nimellä Vice City. Mikäli firman allekirjoittama yksinoikeussopimus on näin yksinkertaisesti kierrettävissä, täytyy hieman hymyillä sen laatineiden lakimiesten koulutukselle"

http://www.pelit.fi/uutiset/uutinen.asp?id=13345

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe

"Rockstarin kieltämättä hieno Grand Theft Auto 3 on, kuten monet tietävät, yksinoikeudella PS2-peli mitä konsoleihin tulee. Nyt näyttää kuitenkin ilmeiseltä, että Rockstar koittaa kiertää tätä rajoitusta. Firma on tekemässä Xboxille omaa versiota pelistä, ja aikoo julkaista sen pelkästään nimellä Vice City. Mikäli firman allekirjoittama yksinoikeussopimus on näin yksinkertaisesti kierrettävissä, täytyy hieman hymyillä sen laatineiden lakimiesten koulutukselle"

Ehkä GTA:n yksinoikeussopimus Sonylle voi olla tässä tapauksessa jopa Xbox-pelaajien eduksi. Xboxin Vice City uutinenhan voi tarkoittaa, että Rockstar joutuu muuttamaan peliä vähän enemmänkin. Jos nimittäin ajauduttaisiin lakitupaan sopimusrikkomuksesta Sonyn kanssa, ollaan aika heikoilla jäillä, jos peli on lähes identtinen ja vain nimeä on muutettu. Riippuu tietysti siitä, mitä sopimuspapereihin on kirjoitettu. Toisaalta tuskimpa Rockstarilla on halua Sonya suoranaisesti suututtaa, joten eiköhän seuraava PS2:n GTA ole silti sarjan uusi johtotähti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe

Mielestäni tuo kyllä kuulostaa ihan uskomattoman tyhmältä ja naurettavalta. Kuten Hex arveli niin rockstar vois olla hyvin nopeasti raastuvassa jos julkaisi suoran käännöksen. Nykyään kuitenkin tollaset sopimukset varmasti viilataan niin täydellisiksi, ettei niissä noin yksinkertaisia porsaanreikiä saa olla.

Previkkojen ja juttujen perusteella xboxille olisi tulossa ylivoimaisesti paras ja laajin pelivalikoima...

FPS:
- Halo 2, Doom 3, Half-Life 2, Max Payne 2, Trinity, Dead Man`s Hand, Breed, Counter-Strike, Deus-Ex 2: Invisible War, James Bond 007: EON, Jedi Knight: JA, Mace Griffin: BH, Medal Of Honor: Rising Sun, Men Of Valor: Vietnam, Star Wars: Republic Commando, SWAT: Global Strike Team, Thief 3, Rainbow Six 3, Splinter Cell 2, XIII, Hidden And Dangerous 2, Perfect Dark 2

Ajo:
- Colin Mcrae 04, F1 2004, Driver 3, Nascar 2004, Need For Speed: Underground, Project Gotham Racing 2, Rallisport Challenge 2, Street Racing Syndicate
Seikkailu/Toiminta:

- Fable, Baldurs Gate: Dark Alliance 2, BC, Breakdown, Advent-Rising, Apocalyptica, Conan, Conflict Desert Storm 2, Dino Crisis 3, D&D: Heroes, Fallout, Four Horseman Of Apocalypse, Freedom Fighters, Gladius, Gladiator, Hunter: The Reckoning Redeemer, Kameo: Elements of power, LOTR: Return Of the King, Star Wars: Kotor, True Crime: Streets Of LA + ROCKSTARILTA JOKU MERKITTÄVÄ PELI

Urheilu/tappelu:
- SSX 3, Amped 2, THUG, + NHL ja muut vastaavat pelit, WWE 2, Soul Calibur 2, DOA: Online

Muita Mielenkiintoisia:
Battlefield 1942, Operation Flashpoint, Conker: Live And Uncut, Full Spectrum Warrior, Voodoo Vince, Movies, NARC, Starcraft: Ghost, Xbox Music Mixer

Että siinä olis valinnanvaraa, lisäksi MS hankkii koko ajan pelejä PC puolelta ja ostaa yksinoikeuksia...

Kommentteja miten PS2 ja Cube vastaa tuohon tarjontaan, erityisesti kunhan Xbox Live rantautuu vielä virallisesti Suomeen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Avid
Previkkojen ja juttujen perusteella xboxille olisi tulossa ylivoimaisesti paras ja laajin pelivalikoima...

Hih. Hyvältähän tuo lista näyttää (varsinkin jos tykkä FPS:stä), mutta tuo on aika huvittavasti sanottu. Suosittelen vierailua esim. PS2 IGN previews ja Cube IGN Previews sivuilla niin saat hieman perspektiiviä kahden muun koneen tulevaan tarjontaan.

jep, onhan tuossa äksäpoksille listaa, mutta eipä tuo muidenkaan konsolien tuleva tarjonta heikoksi jää. Ja tuostakin listasta moni peli tulee joka koneelle. Sitäpaitsi en nyt menisi kovin monipuoliseksi tuota listaa väittämään, eihän siinä ole yhtään oikeasti ainutlaatuista peliä.... FPSssää, arcade-kaahailua jne. Missä on kaikki xboxin häröpelit? Missä on tanssimatot, eyetoyt, pilkkivapaohjaimet yms. laitteet, jotka laajentavat konsolipelaamisen käsitettä?

Sääli melkein, että semi-inhoan fps-pelejä, muuten xboxi varmaan olisi ihan rahan arvoinen sijoitus...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mcduck
Sitäpaitsi en nyt menisi kovin monipuoliseksi tuota listaa väittämään, eihän siinä ole yhtään oikeasti ainutlaatuista peliä.... FPSssää, arcade-kaahailua jne. Missä on kaikki xboxin häröpelit? Missä on tanssimatot, eyetoyt, pilkkivapaohjaimet yms. laitteet, jotka laajentavat konsolipelaamisen käsitettä?

Mitä nyt olen tosta Fablesta hypetystä lukenut, niin sen pitäis sitten olla jotain tosi spessua. Saa ny sit nähä, mutta kyllähän ainakin PS2:senkin odotetuimmat julkaisut ovat sitä vanhaa hyvää uudessa kuosissa. Tuntuuko tämä aika kenestäkään muusta hieman suvantovaiheelta pelimaailmassa noin innovatiivisuuden osalta?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mcduck

Missä on kaikki xboxin häröpelit?

Voodoo Vince
Grabbed By Ghouls
Conker: Live & Uncut
Psychonauts

Otappa vaikka noista hieman lisätietoa näin alkuun...

Kyllä jokaisen konsolin tuleva vuosi näyttää valoisalta näin paperilla, mm. erittäin kovia jatko-osia tulossa. Mutta en kuitenkaan usko, että suurin osa E3 -messuilla palkituista peleistä oli turhaan mustan laatikon "only" pelejä. Tulevaisuus näyttää...

Ylös Bottom