Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Loppuvuosi 2003 - Spekulaatiota tulevista peleistä, myynneistä ja kilpailusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Mitäpä jos Halosta enempää keskustelua haluavat suuntaisivat johonkin Halo-keskusteluun tai jos oikein haluaa riidellä, Konsolisotaan. Siellä voi ennakkoluulojaan ja hetken vaikutelmiaan paremmin purkaa.
Hei, me ollaan jo konsolisodassa. :p Mutta oikeassa olet, Halo ei kyllä liity tämän nimenomaisen threadin aiheeseen.. X-Box -puolelta varmaan löytyy ~101 threadia Halo-fanboyden perusteluja pelin ylivoimaisuudesta, jos joku niitä haluaa lukea.

Snake olikin pitkänäköinen, kun sijoitti tulevia pelejä spekuloivan ketjun suoraan Konsolisotaan, eikä yleiseen konsolikeskusteluun. :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
tarpeeksi kauan jatkunut ennakkohypetys
ns. Max Payne- ilmiö

Paitsi, että max payne oli oikeesti hyvä (ainakin demon perusteella) :p

ja kyllähän se Halokin nyt aika hyvä on, mitä kaverin kanssa co-oppia ollaan pelattu.

Jep jep, Hex! Olin pitkänäköinen. Itseasiassa se on muistaakseni perusteltu ensimmäisessä viestissä, miksi tämä ketju on laitettu sodan puolelle.
Halosta tappeleminen on tosiaan vähän off-topiccia, joten lopetanpa sen homman itse (olen aloittanut tämän ketjun, joten minulla on oikeus lopettaa off-topic sodat;) )
Halo on loistava plei, jonka loistava pelattavuus, vihollisten tekoäly ja hyvä kenttsuunnittelu hakee vertaistaan, muttei se silti ole nostanut FPS rimaa kovinkaan paljoa. Half Life oli se peli, joka mullisti koko FPS tyylin ja Halo tekee kaiken vain paremmin, paitsi ehkä tarinan. Halo on viimeisen päälle hyvin tehty ja se ansaitsee kaiken ilotulituksen ja yli 90 pisteen arvostelut, mutta se ei silti ole pelinä oikeastaan mikään uuttaluova tai erilainen. Samaa FPS:ä erittäin hyvin tehtynä ja loppuunasti hiottuna. Oikeastaan Halosta tappeleminen ei kulu tänne, mutta sekin lähti siitä kun minä sanoin, että HL2 ja Doom III ovat korkeammalla odotuslistassani ja se kuuluu aiheeseen.
potskulle terveisiä: Max Payne ei ole hyvä! Todellakaan.

Ylös Bottom