Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lord of the Rings: Gollum

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dragonfly
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi olla peliä pelikaupoissa valikoimaan ostaneilla hikiset paikat. "Ostit sitten tuhat kappaletta klonkkupeliä varastoon?".
"... Mutta uusinta zeldaa kymmenen kappaletta, sitä on nyt myyty 130 MILJOONAA kappaletta ja kaikki meidän kymmenen, mutta klonkkupeliä on varastossa 990 kappaletta, joista viis on käynyt kysymässä voiko palauttaa pelin takaisin kauppaan vaikka ei saisi rahoja takaisin"

Prisman kauppias ajatteli että "Lord of the rings on nii suosittu nii tämä peli menee kaupaks kun kuumat leivät, tilasin 1000kpl" Zeldaa tilasin vain 10kpl kun ei kukaan osta tätä tuntematonta peliä, en edes tiedä mikä tämä peli on, parempi ottaa varman päälle ettei jää varastoon lojuu"

Sääli homma jos tosiaan mikään ei enää auta ja peli on vain yksinkertaisesti paska, tässä menetettiin hyvä sauma Styxsin kaltaiselle Klonkku pelille. Aion kuitenkin laittaa tämän testiin kun kirjastosta irtoaa.

Katoin arvostelun nii ei pysty vaikka kuinka yrittäisi, vaikka pelejä pitää kuulemma itse pelata mutta näkemällä jo näkee että pelaamatta paskaa. Siinä juokset sen kääpiönsä kanssa tekemässä jotain aivan hemmetin tylsän näköistä tekemistä ja kiipeily kökköö ja tylsää. VPD ajatteli että lasketaan hinta 29,90 nii varmaa menee kaupaks.

Mä voisin tän jostain Cittarin perähyllyltä hakee jossa on punainen lappu 2,99€. Tai mieluummin "ota tästä". Mä itse joskus katon tarkoituksella huonoja elokuvia että osaa arvostaa hyviä, mut pelien kohalla en vielä siihen harrastukseen lähe.

Mut kai se on hyvä että välillä tulee huippupelien sekaan jotain kunnon ripulia ettei maailman tasapaino menisi paikoiltaan. Pelkkä nimi nyt ei myy ellei ostaja ole joku Tolkienin (kuollessaan tai viimeisillään elävänä) oleva eläkeläinen joka on suuri LOTR fani ja halusi pelata kovasti tätä peliä mutta ei kuitenkaan ole tietoinen internetistä ja arvosteluista ja lukee vain vanhoja kirjoja mut lapsenlapsi nyt suositteli että kokelisit videopelejä kirjojen sijasta kun nyt tuli tämmöinen uusi LOTR gollum peli.

Sit se eläkeläisen ensimmäinen peli onkin kunnon kasa ripulia ja sit se haukkuu kaikki videopelit ja videopelialan maan tasalle että "tämmöistä ripulia nämä nykynuorison videopelit just on että lyödään vaan paskaa ulos, nuoret voisi lukea oikeita kirjoja eikä pelata tämmöistä keskeneräistä ripulia vieläpä LOTR kirjasta tehty ettäs kehtaavatkin saastuttaa tämmöisellä roskalla jotain minulle niin rakasta" :mad:

Sitten kun se lapsenlapsi saa kuulla isoisältä että tämmöistäkö paskaa te nuoret pelaatte jolloin se lapsi on että "ei kyl niitä on hyviäkin pelejä kokeilisit uutta Zeldaa se on tosi hyvä ja siinä on tommoisia taikajuttuja kuten siinä sun lukemissa vanhoissa fantasia kirjoissa" nii eläkeläinen vaan huutaa että "lähen ulos mä en tommoista humpuukia enää ikinä kokeile vaan jatkan kirjoja jotka on tehty hyvin tosin kun nämä teidän videopelit.

Nyt olisi tämä tekele noudettavissa kirjastosta, mutta en ole uskaltanut vielä hakea :eek: Jos tähän vielä yksi päivitys paukahtaisi niin sitten saattaisi uskaltautua.

Jopa noin tunnin jaksoin pelata PS5 versiota ennen kuin lähti poistoon. Kiipeily on aivan liian rajoittunutta tämmöiseen peliin ja hiippailu oli aika perseestä, pelissä pitäisi olla myös ehdottomasti manuaali tallennus. Jos ei tietäisi niin olisi vaikea uskoa että kyseessä on tuore peli, niin vanhentuneelta tuo tuntui, joskus 10v sitten tämä olisi voinut olla hyväkin peli.

Juu ei tuo 10v riitä, ensimmäinen Styx peli julkaistiin 2014 ja se pesee tämän 100-0, ei tämä ois ollu hyvä peli edes 2000 luvun alussa. On kyllä aika käsittämätöntä että ovat saaneet näin paskan pelin edes tehtyä, näillä oli kuitenkin käsittääkseni ihan ok budjetti.

Daedalic ei ole ollut edes mitenkään erityisen huono studio, vaikka ei nyt mikään huippukaan. Sama ongelma varmaan kuin Aspyrilla, ettei vain onnistu, jos pitää yhtäkkiä puskea AAA-peli pikkupeleihin tottuneen studion toimesta.

Ylös Bottom