Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lord Of The Rings: Two Towers

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiltsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
W

wiltsu

Guest
Lord Of The Rings

Eiks tää tuu myös ps2:hdelle joten pistetääs keskustelu pustyyn tästä pelistä, ainakin elokuva oli hyvä toivottavasti pelikin.

kyllähän se on tulossa ps2:lle.
se tulee myös lisäksi X-boxille ja gamcubelle.
joitakin kuvia olen siitä nähnyt ja näyttiv't mahtavalta.

Ihan kivaltahan nuo pari kuvaa näytti, mitä Pleikkari2-lehden 8-numerossa oli. Täytyy kuitenkin katsoa miten LotR-projekti etenee, sillä ei mitään lopullista mielipidettä voi vielä parin kuvan perusteella tehdä.

Eikö noiden lisenssien kans ollut joku ristiriita olemassa. Joku yhtiö omistaa elokuvan lisenssin ja jokutoinen taas kirjan lisenssin. Onko näin?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Smurffi
Eikö noiden lisenssien kans ollut joku ristiriita olemassa. Joku yhtiö omistaa elokuvan lisenssin ja jokutoinen taas kirjan lisenssin. Onko näin?

Jeps tuo on aivan totta. Itse asiassa EA:lla on lisenssi elokuviin ja Universalilla kirjoihin. Ja tässä onkin sellainen juttu että kummaltakin on tulossa LotR-peli. Toinen perustuu leffaan, toinen kirjaan. Mutta minun tietääkseni kirjaan perustuva ilmestyy vain X-Boxille.

Pahus! X-boxin versiossa näkyisi olevan Tom Bombadil! Kuvakaappaukset mitä PS2-lehdessä oli näyttivät kyllä epäilyttävän hienoilta... ettei vain olisi paranneltu :D

Jos ne aitoja ovat, voin olla taas kerran ylpeä mustasta laatikostani.

Kirjan olen tietty lukenut ja Hobittikin on takana. Silmarillionia olen lukenut jo kauan mutten päässyt loppuun, siinä on paljon sulateltavaa...

Eikös WSOY muuten julkaise uudet painokset Silmasta ja keskeneräisten tarujen kirjasta karttoineen?

Re: Lord Of The Rings

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu
Eiks tää tuu myös ps2:hdelle joten pistetääs keskustelu pustyyn tästä pelistä, ainakin elokuva oli hyvä toivottavasti pelikin. [/QUOTE TÄH onko tästä tulossa myös peli....elokuva oli ihan OK mutta peli.....en usko!

Re: Lord Of The Rings

Eiks tää tuu myös ps2:hdelle joten pistetääs keskustelu pustyyn tästä pelistä, ainakin elokuva oli hyvä toivottavasti pelikin. [joka tapauksessa uskon että se peli kuitenki tulee olemaan ihan samanlainen ku toi star wars phantom menace jos tiiätte mikä se on.

Re: Re: Lord Of The Rings

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tiduk
Eiks tää tuu myös ps2:hdelle joten pistetääs keskustelu pustyyn tästä pelistä, ainakin elokuva oli hyvä toivottavasti pelikin. [joka tapauksessa uskon että se peli kuitenki tulee olemaan ihan samanlainen ku toi star wars phantom menace jos tiiätte mikä se on.

Höh musta se oli ihan hyvä peli, mut kaikki sanoo et se on iha perseestä.

Tässä vähä video kuvaa pelistä, tai siis pelin tappeluista. Näyttää mukana olevan myös jonkinlainen hahmonkehitys systeemi ala reunan exp. piste mittarista päätellen.

Ei ollenkaan vaikuta tyypilliseltä lisenssiroskalta á la disney. Ja grafiikoista sen verran, että en tiennytkään, että ps2:lla noin hienoa jälkeä saa!

EDIT: Siis tuossa videossahan on kyse siitä electronic art:sin lord of the rings: two towers, pelistä

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Kummasta pelistä sitä nyt keskustellaan ?

Jaa tosiaanki, minä ainakin puhuin siitä two towers:sta, eli ea:n pelistä, siitä tuo videokin oli. Eihän otsikossa tosiaankaan ollut erikseen mainittua versiota.

Elokuvasta tulee vain ps2:lle Yksinoikelle Vain Ps2:lle Sittä Elokuvasta TaruSormusten Herrasta ja Tow Towers

Tämä Kirjasta Tehty Peli Tulee Muillekin Konsolelle
Kirjasta ps2:lle,CG,X-boksille

Ylös Bottom