Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lost Odyssey -peliapuketju

Vastaus: Lost Odyssey -peliapuketju

Pöö taas.. Löytyipä uusi pulma.. Porukat puhuu Numara Atollista (vai mikä nyt olikaan) ja nyt olen itsekkin siellä... Ei oikeen tämä nopea levelaaminen toimi, kun vihollisiksi tulee joko kaksi Kelolonia tai sitten yksi iso örveltäjä jolla on 9 k HP enkä saa sitä hengiltä.. Oisko kellään mitään kikkaa (koska jotkut ovat vissiin jo 25 levelisinä tuolla koulutelleet, minä 29)
ps. Gamble on jo käytössä
 
Vastaus: Lost Odyssey -peliapuketju

Pöö taas.. Löytyipä uusi pulma.. Porukat puhuu Numara Atollista (vai mikä nyt olikaan) ja nyt olen itsekkin siellä... Ei oikeen tämä nopea levelaaminen toimi, kun vihollisiksi tulee joko kaksi Kelolonia tai sitten yksi iso örveltäjä jolla on 9 k HP enkä saa sitä hengiltä.. Oisko kellään mitään kikkaa (koska jotkut ovat vissiin jo 25 levelisinä tuolla koulutelleet, minä 29)
ps. Gamble on jo käytössä

Nössöt grindaa leveliä.
 
Vastaus: Lost Odyssey -peliapuketju

Jos sais yhtään järkevämpiä vastauksia niin olisin kiitollinen.

Gamblella pitäs hoitaa yksittäisi silver keloloneja, ja juosta siltä isolta mörriltä karkuun, jos ei osu gamblet niin melkein kannattaa lähteä muualta koittamaan grindaamista. Ihmettelen silti tuota, ensimmäisen levyn jälkeen en kokenut mitään tarvetta boostailuun, sen verta helppo peli.
 
Vastaus: Lost Odyssey -peliapuketju

Siihen atollin random mörökölliin kannattaa ainakin poisonia viskata, jeesaa joka kiekalla hieman. Ja spoileriloota ihan muuten vaan..

Itse levelöin (vaikka tosiaan perusläpipeluuseen sitä ei tarvitsekaan) Toltenin saatuani n. 35-55lvl Gongoran secret labissa, Uhrassa. Loppupuolella levelöinti meni itsestään ToE:ssa haahuillessa. Siis jos halajaa backyardilla pärjätä, achievementteja keräillä jne.
 
Vastaus: Lost Odyssey -peliapuketju

Gamblella pitäs hoitaa yksittäisi silver keloloneja, ja juosta siltä isolta mörriltä karkuun, jos ei osu gamblet niin melkein kannattaa lähteä muualta koittamaan grindaamista. Ihmettelen silti tuota, ensimmäisen levyn jälkeen en kokenut mitään tarvetta boostailuun, sen verta helppo peli.

Kiitos vastauksesta.. Tosin oisit voinu tän ekalla kerralla sanoo, suunsoiton sijasta:rolleyes:
 
Vastaus: Lost Odyssey -peliapuketju

Nyt tarviin apua.

Eli olen siinä Crimson Forestissa ja olen löytänyt kaikki kristallit siitä alueelta johon pääsen käsiksi, mutta en pääse sitten millään sellaiselle alueelle joka näkyy kartassa tavallaan läpinäkyvänä. Sehän on jotenkin muuta pelialuetta ylempänä... MIten siihen pääsee?
 
Vastaus: Lost Odyssey -peliapuketju

Nyt tarviin apua.

Eli olen siinä Crimson Forestissa ja olen löytänyt kaikki kristallit siitä alueelta johon pääsen käsiksi, mutta en pääse sitten millään sellaiselle alueelle joka näkyy kartassa tavallaan läpinäkyvänä. Sehän on jotenkin muuta pelialuetta ylempänä... MIten siihen pääsee?

Siellä on erilaisia hissejä alueella, muistaakseni niitä voi käyttää kun Mack oppii spirit taikoja.
 
Vastaus: Lost Odyssey -peliapuketju

Mutta mites se Mack saadaan liittymään porukkaan / MIstä sen löytää?
 
Vastaus: Lost Odyssey -peliapuketju

Mato kaatui helposti, kun juotin Kainille jonkin lyömätehoa kasvattavan pullon -> madon edessä olevat pikkuölliäset kaatuivat yhdellä lyönnillä. Ilman ölliäisiä mato ei saa kerättyä boostia hyökkäykseen.

Sitten vain muut jampat pommittamaan matoa taioilla. Suojaloitsut kannattaa kyllä heittää.

voisitko kertoa tämän itemin nimen, ite olen madossa jumissa tällä hetkellä
 
Vastaus: Lost Odyssey -peliapuketju

saanko light lensea enää jälkeenpäin mistään kun en sitä äsken saanut ja ei jaksaisi enää pomotapellua vetää uusiksi? siis toi rotanpesän potkiminen. kattelin walktrusta, mitä tosta olisi saanut, kun jäi vaivaamaan :rolleyes:
 
Vastaus: Lost Odyssey -peliapuketju

saanko light lensea enää jälkeenpäin mistään kun en sitä äsken saanut ja ei jaksaisi enää pomotapellua vetää uusiksi? siis toi rotanpesän potkiminen. kattelin walktrusta, mitä tosta olisi saanut, kun jäi vaivaamaan :rolleyes:

Kaupoista saa myöhemmin.
Edellisen sivun kyssäriin vastaus on Power Drink.
 
Vastaus: Lost Odyssey -peliapuketju

Jeps, eli oon jumissa.
Sen madon (disc1) jälkeen kimppuun hyökkää joukko Numara- sotureja. Mulla ei oo mitään jakoa niitten kanssa. Jos jollakulla ois edes pienenpieni vinkki miten pystysin ne nujertamaan, olisin todella kiitollinen ja elämän laatu paranisi huomattavasti.

edit: arvasin et jos apua pyytää, niin menee ekalla läpi...... eli ei tarvii jeesata enää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Lost Odyssey -peliapuketju

Jees, eli Numarassa taitelija pyytää Crystal Fragmentseja sieltä Crimson Forestista ja kaikki löytyykin mutta se numaran Fabio komentaja posautti tankilla sillan rikki enkä pääse palauttamaan kristalleja sille häiskälle, vai pitääkö kiertää jonkun kautta? Varmaan iisi mutten nyt just löydä reittiä sinne kaupunkiin, satamaan vaan.
 
Ylös Bottom