Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lost Odyssey

Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Johan sujahti eka levy nopeaa. Jotain 12 tuntia taisi mennä. Ihan mukavasti siis tullut pelattua parina iltana.

Mahtava peli. Mietin vaan jos vaikka nyt pääsisi jotain uusia aseita ja muuta shoppailemaan.
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Huh huh, tämä ketju on paisunut aika nopsaan.

Soundtrackia olen päässyt vähän kuuntelemaan ja erittäin hyvältä kuulostaa. Tämän ketjun ja muiden kommenttien perusteella on alkanut tämä peli taas kiinnostaa aika reilusti. Arvostelijat näyttävät jälleen säätävän mitä sattuu omiaan, ja miinuspisteitä tulee automaattisesti kun pelin nimi ei ole se vanha tuttu. Vaan kyllä tässä alkaa vähän harmittamaan ettei vielä ole XO:ta.
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Huh huh, tämä ketju on paisunut aika nopsaan.

Soundtrackia olen päässyt vähän kuuntelemaan ja erittäin hyvältä kuulostaa. Tämän ketjun ja muiden kommenttien perusteella on alkanut tämä peli taas kiinnostaa aika reilusti. Arvostelijat näyttävät jälleen säätävän mitä sattuu omiaan, ja miinuspisteitä tulee automaattisesti kun pelin nimi ei ole se vanha tuttu. Vaan kyllä tässä alkaa vähän harmittamaan ettei vielä ole XO:ta.

Nuo Games Radarin ja Gamespyn arvostelut olivat mielestäni aika härskiä BS:ää. En sano, että pelistä tarvitsee pitää, mutta joku roti.
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Nuo Games Radarin ja Gamespyn arvostelut olivat mielestäni aika härskiä BS:ää. En sano, että pelistä tarvitsee pitää, mutta joku roti.
Gamespyn lyhennys oli jo mielenkiintoinen, koska ei se minusta mitenkään edes moittinut peliä, mutta silti sille on annettu vain 50pojoa. :D

EDIT: Njoo... moitetta, ettei pääse vanhojen klassikoiden tasolle, mutta silti kunnioitus, että tämä on back-to-basics.
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Tällei käy kun ei omista luottokorttia :rolleyes:
Gametrailerin arvostelun jälkeen alkoi himottaa kyseistä peliä, juuri tällaisia j-rpg:tä kaipaan boksille. Kai tässä pitää vetää ensin Blue Dragonin läpi, ja aikaa on tän kuun loppuun:p
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Tällei käy kun ei omista luottokorttia :rolleyes:
Gametrailerin arvostelun jälkeen alkoi himottaa kyseistä peliä, juuri tällaisia j-rpg:tä kaipaan boksille. Kai tässä pitää vetää ensin Blue Dragonin läpi, ja aikaa on tän kuun loppuun:p
Löytyykö Electron? Minulle nimittäin saapui perille ainakin Guitar Hero II (pelkkä peli) Play Asiasta OP:n Visa Electronilla tilattuna.
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Soundtrackia olen päässyt vähän kuuntelemaan ja erittäin hyvältä kuulostaa.

Jooh, ite tilasin LO OST:n playasiasta. Sen verran kovat musiikit pelissä on kyllä, että oli pakko hommata...
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Jooh, ite tilasin LO OST:n playasiasta. Sen verran kovat musiikit pelissä on kyllä, että oli pakko hommata...

Juu sama homma itsekkin piti hommata tuo Lost Odyssey OST. En ole varma, mutta eikös tuossa soundtrackissä ole jotain biisejä mitä pelissä ei ole? Tai sitten en vai ole huomannut.
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Nuo Games Radarin ja Gamespyn arvostelut olivat mielestäni aika härskiä BS:ää. En sano, että pelistä tarvitsee pitää, mutta joku roti.

Gametrailersin arvostelun perusteella kyseessä on mahtava peli. Alkavat kyllä nämä eri sivustojen arvostelut olemaan jo jotain uskomatonta paskaa.
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Gametrailersin arvostelun perusteella kyseessä on mahtava peli. Alkavat kyllä nämä eri sivustojen arvostelut olemaan jo jotain uskomatonta paskaa.

Jeps, aika käsittämätöntä shaibaa jotkut sivustot kirjoittaa nykyään. Pakko sanoa, että arvostus Gametrailerssia kohtaan vaan ainakin itsellä nousee kokoajan. Normaalisti aika hyvin on nuo reviikat osuneet ainakin omasta mielestäni kohdalleen, joten GT:n arvostelun ja täällä annettujen ylistyskommenttien perusteella peliä kyllä odotetaan tälläkin suunnalla kuin kuuta nousevaa.
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Löytyykö Electron? Minulle nimittäin saapui perille ainakin Guitar Hero II (pelkkä peli) Play Asiasta OP:n Visa Electronilla tilattuna.
Nordean electroni löytyy. Play-Asiasta 40 kusteineen ei ole paha toisin kuin täällä 60-70 sikahintaan
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Muuten peli vaikuttaa mielenkiintoiselta, mutta tuo vuoropohjainen taistelusysteemi ei vaan sovi mulle. Pokemon peleissä ehkä, mutta mikään muu peli ei ole sillä säväyttännyt eli turhaa varmaa kokeilisin tätä peliä.
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Muuten peli vaikuttaa mielenkiintoiselta, mutta tuo vuoropohjainen taistelusysteemi ei vaan sovi mulle. Pokemon peleissä ehkä, mutta mikään muu peli ei ole sillä säväyttännyt eli turhaa varmaa kokeilisin tätä peliä.

<vihje>
Taitaa sulla olla roolipeleissa tarina toissijainen tekija?
</vihje>
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

<vihje>
Taitaa sulla olla roolipeleissa tarina toissijainen tekija?
</vihje>

Saattaapi olla. Mass effectin taistelusysteemi+mahtava tarina syöpynny liian syvälle selkärankaan :(
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Muutaama uusi arvostelu ilmestynyt ja yli 80 pistettä tarjotaan. Itse 2. levylle ehtineenä antaisin kyllä lähelle 9 arvosanaa. Me likes.
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Tokalla levyllä mennään täälläkin ja peli pääsi kyllä positiivisesti yllättämään.
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Nyt kolmannella levyllä viitisen tuntia takana ja yhä miellyttää. Täysin auvoista ei tosin meno ole ollut. Toisella levyllä tuntui olevan rytmitys vähän hukassa. Ensin katsotaan videopätkiä muutama tunti ja sitten pelkkää taistelua melkein saman verran. Satunnaistaistelutkin nyppivät joissain kohdissa hieman, koska yhdistettynä kevyeen pulmanratkontaan ja edestakaisin juoksenteluun niitä on hetkittäin liikaa.

Osaltaan tämä tosin johtuu varmaan siitä että peli ei sovi kauhean hyvin tunnin pätkissä pelattavaksi, pidemmissä sessioissa vaihtelua on ihan riittävästi. Lisäbonuksena en älynnyt flee-komennon olemassaoloa kuin vasta 15 tunnin kohdalla, vaikka pelin kaikki tutoriaalit olen ainakin pikaisesti läpikolunnut. Unipätkätkin on sijoiteltu vähän oudosti, koska välillä tulee monta lähes peräkkäin ja sitten meneekin viisi tuntia ilman ainuttakaan. Tämä ei sinänsä juurikaan haittaa, koska osiot voi skipata ja lukea myöhemmin.

Vaikeustaso tuntuu olevan lievässä laskussa ja kolmannella levyllä en ole tainnut vielä kertaakaan kuolla, ihan läpikäveltävissä peli ei silti edelleenkään ole. Lataustaukoja on aika paljon, mutta onneksi ei aivan älyttömän pitkiä. Lähinnä ennen taisteluja oleva latailu ärsyttää joskus kun haluaisi vain päästä seuraavalle tallennuspallukalle mahdollisimman pian.

Mitä olen arvosteluja lukenut, niin kritisoidut kohdat ovat kyllä olemassa, mutta eivät todellakaan pilaa pelielämystä. Kokonaisuudessaan yhä voimakkaasti positiivisen puolella ja pysynee näin, jos loppua ei totaalisesti mokata.
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Itselläni on ollut lähinnä 1dvd:n jälkeen vihut ja bossit ihan läpihuutoo. Ei ihan FFXII:n tasolle päästä kyllä ellei loput, mitä nyt tulee vastaan anna vähän enemmän haastetta. Pienoinen pettymys siis tuolla saralla mutta muuten peli on ollut oikein loistava.
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Olen itsekkin ajatellut hankkia tämän pelin, mutta hieman mietityttää sillä en kovin ahkerasti ole näitä japsi RPG:tä pelaillut. Varsinkin tuo vuoropohjainen taistelusysteemi vähän arveluttaa kun tottunut vain siihen toisentyyppiseen taistelusysteemiin :)p) Mutta ihan hyviä arvosanojahan tämä on saanut ja tuo tarina kiinnostaisi aika paljon, joten pitäisiköhän kokeilla onnea jos peli vaikka kiinnostaisi? Muutenkin tullut vain näitä tylsiä putkiräiskintöjä hakattua lähiaikoina niin kaipaisi vähän vaihtelua.
EDIT: Ei kait tässä ole mahdollisuutta tyriä peliään täydellisesti jos laittaa kokemuspisteet(vai onko tässä edes sellaisia?) päin persausta?
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

EDIT: Ei kait tässä ole mahdollisuutta tyriä peliään täydellisesti jos laittaa kokemuspisteet(vai onko tässä edes sellaisia?) päin persausta?

Ei. Hahmoja muokataan vain aseilla, sormuksilla ja accessoryillä. Ryhmän kuolevaiset saavat skillit automaattisesti leveloidessaan ja niitä voi sitten opettaa kuolemattomille niin monta kun haluat. Vaikea selittää tarkemmin, mutta peli on hyvin simppeli. Pelistä löytyy myös joka alueelta ns. "level-cap" johon päästessä expan saanti vähentyy melkein kokonaan. Bossit hakataan siis taktiikalla eikä leveleillä.

Ei voi tajuta joitakin noista arvosteluista. Eipä ole pelaajilta kuulunut yhtään negatiivista mielipidettä. IGN:än valitukset joistain puolen minuutin latausajoista ovat täyttä bullshittiä. Taistelutkin latautuvat samaa vauhtia/nopeammin kuin vaikka FF IX:ssä.
 
Ylös Bottom