Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lost Planet [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiong
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Lost Planet

Ollaan veljekset kuin ilvekset, pelaan samalla lailla. Pelannut jo TimeSplitters 1:stä asti.

Tuli tilattua tuo CE Play-asiasta. Saas nähdä jääkö tulliin, eivät ehtineet merkata pakettiin arvoa alemmaksi :(

tiong sanoi:
Tuli tilattua tuo CE Play-asiasta. Saas nähdä jääkö tulliin, eivät ehtineet merkata pakettiin arvoa alemmaksi :(

Raportoitko vähän paketin sisällöstä sitten omaa kokemusta. Eli oliko lisähinnan arvoinen jne jne. Tässä vielä harkinnassa tämän pelin hommaaminen.

nothing sanoi:
Raportoitko vähän paketin sisällöstä sitten omaa kokemusta. Eli oliko lisähinnan arvoinen jne jne. Tässä vielä harkinnassa tämän pelin hommaaminen.

Multakin löytyy kyseinen paketti, ja oon kyl ollu tyytyväinen. Taidekirja ei o ihan niin siisti kun mitä Gears of Warissa (GoWissa oli kovakantinen), mutta bonus-cd:llä on pelin soundtrack mp3-muodossa, mikä on uskomattoman iso plussa. Ei ole esim. mitään typerää dvd-juttua, että menusta pitää kuunnella niitä biisejä. Sit tossa levyllä jotain trailleria ja taustakuvasälää mitkä löytyy kans netistä.

No niin, nyt on X360 ja menty Lost Planetin ensimmäinen tehtävä läpi. Se loppuvastus vaikutti Normalilla helpommalta kuin demossa.

TubezFIN sanoi:
Oliskos jollain vinkkejä tuohon kolmannen tehtävän alussa tulevan "madon" tappamiseen?

Sitä ei ole pakko tappaa -- kuljet vain kentän toisessa päässä oleville rakennuksille. Jos kuitenkin haluat sen saavutuksen (50p), joudut yksinkertaisesti käyttämään aikaa. Pommita madon kyljissä olevia keltaisia laikkuja. Erilaisia aseita löytyy lukuisia pitkin aavaa maisemaa. Muista myös aktivoida tolppia, jottei lämpöenergia pääse kulumaan loppuun.

TubezFIN sanoi:
Oliskos jollain vinkkejä tuohon kolmannen tehtävän alussa tulevan "madon" tappamiseen?
Sen voi skipata, ei ole pakko tappaa.
veikkaan et pomoa tapetaan et tuhotaan keltaiset pallerot kummaltakin puolelta ja sit lopuksi ammutaan rakettia/heitetään frisbiikranua suuhun, toistetaan kunnes se kuolee

Nyt meni läpi Hardilla. Oli kyl vääntö, mut peli muuttu kohtalaisesti paremmaksi. Joutu vähä enemmän miettiin, et millon juostaan jalan ja millon otetaan VS. Joiltain osin mulle tuli tosta vaikeustasosta mieleen jopa Ninja Gaiden. Nyt pitäs vaan lähtee HC:llä pelaan ja kattoon kuinka käy. Toivottavasti toi lämpö ei ainakaa kovin paljoa nopeemmin lähe.

Pexi sanoi:
Sen voi skipata, ei ole pakko tappaa.
veikkaan et pomoa tapetaan et tuhotaan keltaiset pallerot kummaltakin puolelta ja sit lopuksi ammutaan rakettia/heitetään frisbiikranua suuhun, toistetaan kunnes se kuolee
Mun kokemuksen mukaan se ei ota erityisemmin vahinkoa sinne suuhun. Keltasia läiskiä ampumalla ne (matoja on monta) tippuu.

Mikäs tuossa tallennussysteemissä on ideana? Ymmäsin, että pelitilanne tallentuu edelliselle waypointille, kun valitsee "Quit". Pari kertaa on käynyt niin, että tilanne ei olekaan tallentunut, vaikka normaalisti tulee ilmoitus "Data Saved".

Muilla havaintoja tästä ihme systeemistä?

Minulla tuli moninpeli valikossa lentävä lautanen lenteleen siihen planeetan ympärille. Ufot soluttautuu peleihin vai olenko sekoamassa? :eek:

TubezFIN sanoi:
Kuinka monta matoa oikeen pitää tappaa että saa sen saavutuksen?

Itse tapoin 3 helpolla vaikeustasolla.

Legge sanoi:
Mikäs tuossa tallennussysteemissä on ideana? Ymmäsin, että pelitilanne tallentuu edelliselle waypointille, kun valitsee "Quit". Pari kertaa on käynyt niin, että tilanne ei olekaan tallentunut, vaikka normaalisti tulee ilmoitus "Data Saved".

Muilla havaintoja tästä ihme systeemistä?

Mulla toi on toiminu ihan mallikkaasti. Ne datapostit siis eivät ole tallennuspisteitä, eikä niitä tallennuspisteitä mun mielestä nää mitenkään. Voi korjata jos oon väärässä.

djj07 sanoi:
Mulla toi on toiminu ihan mallikkaasti. Ne datapostit siis eivät ole tallennuspisteitä, eikä niitä tallennuspisteitä mun mielestä nää mitenkään. Voi korjata jos oon väärässä.

Ahaa, mä ymmärsin, että peli tallentuu aina viimeksi ylös hinkatulle waypointille.

Hiphei, tänään tuli Collector's Edition postissa. Ihme ja kumma, ei kiertänyt tullin kautta, vaikka kirjeessä on arvoksi merkattu $64.90 joka on siis reippaasti yli tullirajan. Lieneekö sitten vain hyvää tuuria vaiko Kuopion tullilaitoksen ammattitaidottomuutta... :D

Ihan jämäkältä paketilta vaikuttaa metallikuorineen kaikkineen eikä ole mikään kauhea rumistus muodoltaan (Viva Piñata CE) tai kooltaan (Oblivion CE)

Hakkiz sanoi:
KonsoliFINin Lost Planet -revikan voi käydä tsekkaamassa klikkaamalla tästä.

Ihan hyvä arvostelu oli; melkein joka asiasta samaa mieltä (multiplayer on mielestäni parempi kun kerrot, ja VS:ät ovat oikeasti kova juttu sekä kampanjassa että moninpelissä -> toimivat tässä pelissä just hyvin eivätkä ole "päälle liimattuja" ajoneuvoja kuten monessa muussa pelissä). Homma äityy melko sairaaksi jos kokeilee edetä ilman noita, mutta sekin vaikuttaisi olevan suurimmassa osassa peliä mahdollista.

Itseäni häiritsee pelissä eniten taistelu ihmisiä vastaan - laimeaa ja persoonatonta (ei niin sanotusti tunnu missään, mutta pakkohan ne on tappaa että eteenpäin pääsee). Akridien kanssa taistelu on sen sijaan mahtavaa. Ja pomotaistelut sekä VS:iä ja Akrideja vastaan on parhaimmillaan intensiivisintä ja näyttävintä tykistystä mitä olen koskaan kokenut.

Ehdottomasti kokemisen arvoinen peli. Tuliko kenelläkään muulla tästä pelistä, lähinnä Akrideista, mieleen Starship Troopers?

Scatterbrain XO sanoi:
Ehdottomasti kokemisen arvoinen peli.

Kyllä ja vaikka yksinpelin kamppanijat etenevät aika suoraviivaisesti juoksusta pomolta - pomon luokse, on se silti viihdyttävä ja monella tapaa upea kokemus. Eikä vähintään hienon grafiikan. Pomotaistelut pyörivät sellaisella voimalla ja vaativuustasolla, että meinaa jo äitiä ikävä tulla. Tässä pelissä näkee kolmannen persoonan voiman, jota on aivan turhaan väheksytty. Se toimii eikä missään vaiheessa jätä pelaajansa pulaan. Verkkopeli on täyttä timanttia ja poikkeaa edukseen tusinaräiskinnöistä. Nousevan Auringon maasta kumpuaa näitä tälläisiä, joita tohtisi ilmestyvän useammin.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom