Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pibe sanoi:Ollaan veljekset kuin ilvekset, pelaan samalla lailla. Pelannut jo TimeSplitters 1:stä asti.
tiong sanoi:Tuli tilattua tuo CE Play-asiasta. Saas nähdä jääkö tulliin, eivät ehtineet merkata pakettiin arvoa alemmaksi
nothing sanoi:Raportoitko vähän paketin sisällöstä sitten omaa kokemusta. Eli oliko lisähinnan arvoinen jne jne. Tässä vielä harkinnassa tämän pelin hommaaminen.
TubezFIN sanoi:Oliskos jollain vinkkejä tuohon kolmannen tehtävän alussa tulevan "madon" tappamiseen?
Sen voi skipata, ei ole pakko tappaa.TubezFIN sanoi:Oliskos jollain vinkkejä tuohon kolmannen tehtävän alussa tulevan "madon" tappamiseen?
Pexi sanoi:Sen voi skipata, ei ole pakko tappaa.veikkaan et pomoa tapetaan et tuhotaan keltaiset pallerot kummaltakin puolelta ja sit lopuksi ammutaan rakettia/heitetään frisbiikranua suuhun, toistetaan kunnes se kuolee
TubezFIN sanoi:Kuinka monta matoa oikeen pitää tappaa että saa sen saavutuksen?
Legge sanoi:Mikäs tuossa tallennussysteemissä on ideana? Ymmäsin, että pelitilanne tallentuu edelliselle waypointille, kun valitsee "Quit". Pari kertaa on käynyt niin, että tilanne ei olekaan tallentunut, vaikka normaalisti tulee ilmoitus "Data Saved".
Muilla havaintoja tästä ihme systeemistä?
djj07 sanoi:Mulla toi on toiminu ihan mallikkaasti. Ne datapostit siis eivät ole tallennuspisteitä, eikä niitä tallennuspisteitä mun mielestä nää mitenkään. Voi korjata jos oon väärässä.
Hakkiz sanoi:KonsoliFINin Lost Planet -revikan voi käydä tsekkaamassa klikkaamalla tästä.
Scatterbrain XO sanoi:Ehdottomasti kokemisen arvoinen peli.