Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lost Planet [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiong
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Lost Planet

millainen on vaikeustaso verrattuna demoon?
minä kun sain siinä demon toisessa kentässä turpaan oikeen kunnolla niin ei ole koko versiota uskaltanut ostaa vielä.
 
Vastaus: Lost Planet

pelle sanoi:
millainen on vaikeustaso verrattuna demoon?
minä kun sain siinä demon toisessa kentässä turpaan oikeen kunnolla niin ei ole koko versiota uskaltanut ostaa vielä.
Jos meinaat sitä pörriäistä siinä ahtaassa luolassa, niin sama juttu Rahikaisella. Mutta tossa ostetussa pelissä tais mennä läpi kolmannella, ei se liian vaikea sitten ollutkaan, kun keksi miten siinä pitää toimia.
 
Vastaus: Lost Planet

pelle sanoi:
millainen on vaikeustaso verrattuna demoon?
minä kun sain siinä demon toisessa kentässä turpaan oikeen kunnolla niin ei ole koko versiota uskaltanut ostaa vielä.

Olikos se demon toinen kenttä se, jossa tykkitorni tulitti ja ihmisiä vastaan taisteltiin lähellä sitä snow pirate linnoituksen porttia (tuossa oli itselläni demossa hankaluuksia pysyä hengissä)? Jos on tuo kenttä, niin pelissä normal -tasolla ainakin pääsin tuon kohdan ihan hyvin läpi demoon verrattuna.
 
Vastaus: Lost Planet

Scatterbrain XO sanoi:
Olikos se demon toinen kenttä se, jossa tykkitorni tulitti ja ihmisiä vastaan taisteltiin lähellä sitä snow pirate linnoituksen porttia (tuossa oli itselläni demossa hankaluuksia pysyä hengissä)? Jos on tuo kenttä, niin pelissä normal -tasolla ainakin pääsin tuon kohdan ihan hyvin läpi demoon verrattuna.

juuri tätä tarkoitin.
kaipa tuon ostaa uskaltaa kunhan hinta tippuisi.
 
Vastaus: Lost Planet

Olen nyt muutamaan otteeseen pelannut moninpeliä. Se onkin melko viihdyttävää, mutta eräs seikka ärsyttää. Joskus kun lasauttaa vastustajaa oikein kunnolla, vastustaja kaatuu maahan. Minulla on sellainen tunne, että maahan kaatunut vastustaja ei ota damagea ollenkaan, ei vaikka heittäisi kranaatin aivan viereen. Monesti käynyt niin että maassa makaava nouseekin ylös vaikka on saanut lippaallisen lyijyä ja lasauttaa onnenkantamoisella minut pois päiviltä.

Onko asia näin (että maassa makaava ei ota damagea) vai kuvittelenko vain?
 
Vastaus: Lost Planet

triple_a sanoi:
Onko asia näin (että maassa makaava ei ota damagea) vai kuvittelenko vain?
Omasta mielestäni maassa makaava ei ota damagea, pitää vaan olla heti valmiina ku se nousee sieltä ylös.
 
Vastaus: Lost Planet

Tietääkö kukaan, että löytyykö minkään kentän lopputaistelusta noita target markkeja (niitä pyöreitä laattoja)? Meinaan, kun joissain kentissä on tosi vaikeata löytää niitä.
 
Vastaus: Lost Planet

pelle sanoi:
millainen on vaikeustaso verrattuna demoon?
minä kun sain siinä demon toisessa kentässä turpaan oikeen kunnolla niin ei ole koko versiota uskaltanut ostaa vielä.
Sama juttu. Kerran pääsin tuon kentän hätäisesti läpi käytännössä juoksemalla suoraan määrättyyn paikkaan. Siispä pelaamisen aloitin suoraan easyllä, ja helppohan tuo on tähän mennessä ollut. Lämpöenergia mikälie palloilee koko ajan siinä 6000-7000:n tuntumilla kun se demossa meinasi loppua jatkuvasti kesken. Ja ölliäisetkin kaatuvat pelkällä tuimalla katseella... Eli osta vaan, normal lienee se sopivin vaikeustaso.

Oikein maino peli peli ollut tähän asti. Grafiikka on paikoitellen todella kaunista, ja kontrollitkin istuvat loistavasti. Diggailen juuri tälläisestä "leppoisasta" räiskimisestä.

Huutonet oli tälläkin kertaa ystävä, tämä lähti kelmuissa hintaan 45 euroa. Ja tänään tippui postilaatikkoon Halo 2 + 3kk liveä + headset (avaamaton paketti) hintaan 13 euroa... :D
 
Vastaus: Lost Planet

Kertokaa joku, miten sen 4 missionin

lentävän "perhosen" :D saa tapettua - pakkohan ei ole mutta haluis saada tuon achievementin.
 
Vastaus: Lost Planet

Scatterbrain XO sanoi:
Kertokaa joku, miten sen 4 missionin

lentävän "perhosen" :D saa tapettua - pakkohan ei ole mutta haluis saada tuon achievementin.

Se sama otus taitaa tulla myös viidennen kentän alussa. En muista kumpi oli kumpi kenttä, mutta ite niittasin ton siinä kentässä jossa noustaan lähes pystysuoraa kalliota ylöspäin hyppimällä ulokkeilta toiselle. Siinä toi otus ei pudota niitä pommeja, vaan tekee ainoastaan niitä tuulenpuuskia. Vaikeustasoksi easy ja aseeksi raketinheitin. Sen raketinheittimen tais saada jostain vähän ylempää. Tossa pitää ottaa melko paljon ennakkoa, mut joku 3-4 osumaa riittää mainiosti.
 
Vastaus: Lost Planet

Vähän olen jälkijunassa, mutta melkoista herkkua tämä Lost Planet onlinessa. Hiukan miehinen olo pudottaa vartiotornista sniperilla pari lumipukuista lumessakahlaajaa. Kauan olkoon ylistettyjä ilmaiset moninpelidemot!
 
Vastaus: Lost Planet

Missäs kaikki suomi pelaajat livessä? Olen tässä parina iltana ko. peliä livessä hakannut ja yhtään suomalaista en ole nähnyt. Yksi ruotsalainen oli, joka muuten innostui kovin suomilipun nähdessään :) Muutoin kaikki oli jeNkkejä tai brittejä.

Mitenkä noi jaotellaan noi pelaajien tekemät pelit. Eli kattooko live jotenkin mikä nopeus kelläkin on ja näyttää sitten kaikki samalla nopeudella olevat avoimet pelit? Vai onko aina näkyvissä kaikki pelit mitkä on päällä?

Ois kiva pelata ihan suomi porukassa joskus. Suurin osa ameriikkalaisista on niin rasittavaa sakkia.
 
Vastaus: Lost Planet

Olihan tämäkin peli nyt sit pakko ostaa,kun tiltistä sai niin halvalla. Mukava lisä tuli vielä kun tyttöystävä kävi omalla ostosreissulla noutamassa pelin,niin olivat antaneet special editionin samaan hintaan päivän ainoalle naisasiakkaalle:D
Itse peli on kyl ainakin alun perusteella melkoinen pettymys,perus räiskettä, yksin juostaan putkessa ja tapetaan kaikki liikkuva, tosin hienoissa maisemissa!
Mut kyllä tämäkin on pakko läpi vääntää,ihan vaan saavutuksienkin takia.
 
Vastaus: Lost Planet

Hydro sanoi:
Olihan tämäkin peli nyt sit pakko ostaa,kun tiltistä sai niin halvalla. Mukava lisä tuli vielä kun tyttöystävä kävi omalla ostosreissulla noutamassa pelin,niin olivat antaneet special editionin samaan hintaan päivän ainoalle naisasiakkaalle:D
Itse peli on kyl ainakin alun perusteella melkoinen pettymys,perus räiskettä, yksin juostaan putkessa ja tapetaan kaikki liikkuva, tosin hienoissa maisemissa!
Mut kyllä tämäkin on pakko läpi vääntää,ihan vaan saavutuksienkin takia.


Joo muuten on aika perusmättöö mutta VS vekottimet ja pomotaistelut isoa plussaa.....
 
Vastaus: Lost Planet

Kannattaa ehdottomasti ostaa, jos Japanin mausteilla ryyditetty räiskintä kiinnostaa. Itse olen jauhanut peliä muutaman tunnin ja sopivasti tarjoaa haastetta sekä vaihtelua, vaikka tästä ei aivan kaikki tunnu olevan samaa mieltä kanssani. Myös Livessä varsin hyvää vääntöä, pelaajia löytyy mukavasti ja mukana tulee 48h kortti Liveen, joten sekin puoli on kunnossa. Puhtaasti graafisesti mitaten peli on todella upea ja vaikka konsepti on perinteinen, niin VS:t sekä ääni- ja kuvamaailma, yhdessä upeasti mallinnettujen vihulaishirviöiden kanssa, tuovat rutkasti lisää tunnelmaa. Capcom on nostanut huimasti osakkeita silmissäni Dead Risingin ja Lost Planetin avulla, vaikka on toki aina ollutkin yksi niistä paremmista lafkoista.

Eihän tämä nyt mikään Messias ole, mutta 80+ peli selkeästi. Tämän voi kuitenkin todeta omalle kohdalleen niin suotuisaan hintaan, etten itse uskaltanut jättää kokeilematta - enkä pettynyt.
 
Vastaus: Lost Planet

Jiz sanoi:
Missäs kaikki suomi pelaajat livessä? Olen tässä parina iltana ko. peliä livessä hakannut ja yhtään suomalaista en ole nähnyt. Yksi ruotsalainen oli, joka muuten innostui kovin suomilipun nähdessään :) Muutoin kaikki oli jeNkkejä tai brittejä.

Julkaisun aikoihin tuli tahkottua pari kk tätä livessä, ja koko aikana näin vain kaksi suomalaista. Ei ole täällä vissiin myynyt niin hyvin. Vois kohta alkaa taas vääntämään livessä tuota, pari achievementtiä jäi uupumaan..

Edit: tulipa taas vaihteeksi vastattua todella vanhaan postaukseen, mutta ei se mitään.. tuskin tilanne on kauheasti muuttunut vaikka nyt peliä saa monesta kaupasta ainakin täällä kolmenkympin hintaan.
 
Vastaus: Lost Planet

Pitihän tämä ostaa, kun vain 30 uutena maksoi.
Pari ekaa tehtävää olen mennyt ja tyytyväinen ostokseen, vaikka onkin putkimaista räiskintää niin hyvää sellaista. Grafiikka on hyvää ja ohjaus sujuvaa, maisemat ovat todella hienoja.
Pitäisi kait tätäkin livessä vielä kokeilla.
 
Vastaus: Lost Planet

Kirjoitin elämäni toisen peliarvostelun Lost Planetista. Jos jollain on aikaa tai kiinnostusta käydä lukemassa ja antamassa palautetta kuinka parantaa, olisin kiitollinen.
Kävin lukasemassa ton sun arvostelun ja hyvin oli kirjoitettu. Ei turhaa lätinää, vaan ihan asiaa.
Mulla ei tonne googleen ollut noita tunnuksia, mitkä tarvittiin kommentin antamiseen enkä jaksanut vaivata taas itseäni, rekisteröitymällä sinne niin päätin kommentoida sitten tänne. Nyt kun on oikea topicci löytynyt. ;)

Edit: Tässä tänään pelatessani mietin, kun kesken missionin ei voi ainakaan oma-aloitteisesti savettaa peliä kesken, niin onko niin, että joka kerta kun pelaat, joudut tekemään yhden missionin min. ennen kun voit lopettaa? Joka ei nyt varsinaisesti ole ongelma tähän mennessä ollut, mutta jos tulee kiireellinen tilanne lähteä johonkin, niin ei ole mukava aloittaa seuraavalla kerralla täysin missionin alusta. Kiitos sille, joka jaksaa vastata tähän kysymykseeni.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom