Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jos meinaat sitä pörriäistä siinä ahtaassa luolassa, niin sama juttu Rahikaisella. Mutta tossa ostetussa pelissä tais mennä läpi kolmannella, ei se liian vaikea sitten ollutkaan, kun keksi miten siinä pitää toimia.pelle sanoi:millainen on vaikeustaso verrattuna demoon?
minä kun sain siinä demon toisessa kentässä turpaan oikeen kunnolla niin ei ole koko versiota uskaltanut ostaa vielä.
pelle sanoi:millainen on vaikeustaso verrattuna demoon?
minä kun sain siinä demon toisessa kentässä turpaan oikeen kunnolla niin ei ole koko versiota uskaltanut ostaa vielä.
Scatterbrain XO sanoi:Olikos se demon toinen kenttä se, jossa tykkitorni tulitti ja ihmisiä vastaan taisteltiin lähellä sitä snow pirate linnoituksen porttia (tuossa oli itselläni demossa hankaluuksia pysyä hengissä)? Jos on tuo kenttä, niin pelissä normal -tasolla ainakin pääsin tuon kohdan ihan hyvin läpi demoon verrattuna.
Omasta mielestäni maassa makaava ei ota damagea, pitää vaan olla heti valmiina ku se nousee sieltä ylös.triple_a sanoi:Onko asia näin (että maassa makaava ei ota damagea) vai kuvittelenko vain?
Sama juttu. Kerran pääsin tuon kentän hätäisesti läpi käytännössä juoksemalla suoraan määrättyyn paikkaan. Siispä pelaamisen aloitin suoraan easyllä, ja helppohan tuo on tähän mennessä ollut. Lämpöenergia mikälie palloilee koko ajan siinä 6000-7000:n tuntumilla kun se demossa meinasi loppua jatkuvasti kesken. Ja ölliäisetkin kaatuvat pelkällä tuimalla katseella... Eli osta vaan, normal lienee se sopivin vaikeustaso.pelle sanoi:millainen on vaikeustaso verrattuna demoon?
Scatterbrain XO sanoi:Kertokaa joku, miten sen 4 missionin
lentävän "perhosen" saa tapettua - pakkohan ei ole mutta haluis saada tuon achievementin.
Hydro sanoi:Olihan tämäkin peli nyt sit pakko ostaa,kun tiltistä sai niin halvalla. Mukava lisä tuli vielä kun tyttöystävä kävi omalla ostosreissulla noutamassa pelin,niin olivat antaneet special editionin samaan hintaan päivän ainoalle naisasiakkaalle
Itse peli on kyl ainakin alun perusteella melkoinen pettymys,perus räiskettä, yksin juostaan putkessa ja tapetaan kaikki liikkuva, tosin hienoissa maisemissa!
Mut kyllä tämäkin on pakko läpi vääntää,ihan vaan saavutuksienkin takia.
Jiz sanoi:Missäs kaikki suomi pelaajat livessä? Olen tässä parina iltana ko. peliä livessä hakannut ja yhtään suomalaista en ole nähnyt. Yksi ruotsalainen oli, joka muuten innostui kovin suomilipun nähdessään Muutoin kaikki oli jeNkkejä tai brittejä.
Kävin lukasemassa ton sun arvostelun ja hyvin oli kirjoitettu. Ei turhaa lätinää, vaan ihan asiaa.Kirjoitin elämäni toisen peliarvostelun Lost Planetista. Jos jollain on aikaa tai kiinnostusta käydä lukemassa ja antamassa palautetta kuinka parantaa, olisin kiitollinen.