Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Löytösi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huuho
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Löytösi

Itse en ole aikoihin löytänyt mitään, mutta eukko löysi 50e tässä vasta kun oli kauppareissulla. Viimeksi pari vuotta sitten olen löytänyt 10e. Ja kerran kaveri löysi minun lompakon kun baarireissulla hukkasin. :D Pieni tuuri kävi.

Ja kerran kaveri löysi minun lompakon kun baarireissulla hukkasin. :D Pieni tuuri kävi.

Onkohan se ollut jollain tasolla pettymys selata kortteja ja huomata niissä kaverinsa nimi & naamataulu? Silloinhan sisältöä ei kehtaakaan pitää itsellään. Kai annoit sille löytöpalkkion sentään :)

Onkohan se ollut jollain tasolla pettymys selata kortteja ja huomata niissä kaverinsa nimi & naamataulu? Silloinhan sisältöä ei kehtaakaan pitää itsellään. Kai annoit sille löytöpalkkion sentään :)

Saattoipa olla että pari kymppiä sille heitin. :) Vähintään kympin. Varmaan enemmänkin olisin antanut jos varallisuus olisi ollut parempi.

Löysin kaupasta 1,75 pullopanttilapun. Meinasin että vienkö kassalle mut sit himo (järki) iski ja lunastin summan.

Nyt jäi jonku pulin päiväansiot parempaan taskuun =)

Mullapas oli hyvä ilta, ensin löysin kaupasta UFC:n ja sitte vielä kaiken kukkaraksi jääkaapista olutta :D

Nokian 1110i-mallisen puhelimen löysin työpaikan portaiden lähettyviltä heinikosta.
Prepaid-mallin SIM-kortti oli paikallaan, mutta akku uupui.

Heitin vermeen infopisteelle, mutta ei ollut kukaan moista laitetta kaipaillut.
SIM-kortti irti ja infon naishenkilöiden käsiin, puhelin taskuun ja kotio.

Hyvin tuntuu toimivan nokian kapula, vaikka ilmeisesti on talven yli heinikossa makaillut. :rolleyes:

Nokian 1110i-mallisen puhelimen löysin työpaikan portaiden lähettyviltä heinikosta.
Prepaid-mallin SIM-kortti oli paikallaan, mutta akku uupui.

Heitin vermeen infopisteelle, mutta ei ollut kukaan moista laitetta kaipaillut.
SIM-kortti irti ja infon naishenkilöiden käsiin, puhelin taskuun ja kotio.

Hyvin tuntuu toimivan nokian kapula, vaikka ilmeisesti on talven yli heinikossa makaillut. :rolleyes:

Jos puhelimesta olisi puuttunut mallin perästä "i" ja "10", saattaisit olla rikas. :rolleyes:

Miksi rikollinen maksaa 25 000 Nokia 1100:sta

Ot: Nyt vasta tuon linkin jälkeen tajusin, että itseltäkin yksi nokian 1100 löytyy laatikosta.. Oostakee oostakee..

Yhdestä ostamastani autosta löysin kojelaudan sisältä nokian 3510i, rikkinäisen tosin.. :)

Ei saatan* meiltä löytyy noita 2kpl. :eek: Mihin tollasseen voi myydä? Laittakaa YV:tä rikolliset! :D

Ylös Bottom