Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Luigi's Mansion 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kastle
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pelin hinnasta tuttuun tapaan on taas interneteissä valitettu että 100 vuotta vanha remaster ja nintendo yyh ryöstää jne, mutta mitä jos ei ole ikinä kuten minä pelannut niin ohan tämä varmaa se 50e arvoinen? Luigis Mansion 3 oli ehkä hauskinta mitä olen pelannut, niin onko tämä lähes yhtä hyvä vai jääkö pahasti jälkeen?
Itse sanoisin, että juu, on hauska kokemus. Se kuitenkin, kuten arviossakin mainittu, niin tässä on pelaaminen tehtäviä yhtenäisen pelimaailman sijasta, mikä omasta mielestä ainakin on vähän tylsempää. Mutta muuten peukkua näyttäisin.
 
Onhan tämä hintansa arvoinen jos tätä ei ole koskaan pelannut. Itsellä tosin juniori alkoi juuri pelaamaan tätä 3DS:llä.

Luigi’s Mansion (Gamecube)
Luigi’s Mansion 2 (3DS)
Luigi’s Mansion 3 (Switch)

Minun oma suosikkini on kuitenkin Gamecuben versio vaikka se on hieman kirveellä veistetty eikä sen remasterointi 1:1 ilman joitakin pelisuunnitelullisia muutoksia olisi ehkä 50€ arvoinen juttu. Silti toivoisin Nintendolta rohkeutta miten Cuben klassikoita saataisiin tähän päivään tuotua. Ovat kestäneet aikaa nimittäin hirvittävän hyvin.
 
Onhan tämä hintansa arvoinen jos tätä ei ole koskaan pelannut. Itsellä tosin juniori alkoi juuri pelaamaan tätä 3DS:llä.

Luigi’s Mansion (Gamecube)
Luigi’s Mansion 2 (3DS)
Luigi’s Mansion 3 (Switch)

Minun oma suosikkini on kuitenkin Gamecuben versio vaikka se on hieman kirveellä veistetty eikä sen remasterointi 1:1 ilman joitakin pelisuunnitelullisia muutoksia olisi ehkä 50€ arvoinen juttu. Silti toivoisin Nintendolta rohkeutta miten Cuben klassikoita saataisiin tähän päivään tuotua. Ovat kestäneet aikaa nimittäin hirvittävän hyvin.
Luigi’s mansion 1 on saatavilla myös uudempana versiona 3ds:lle, jolla sen olen itse pelannut. Mielestäni 3ds:llä oli tosi hyvin toimiva kokonaisuus ja oli hyvinkin sen 50e (vai oisko olut 40e?) hintainen mitä 3ds pelinä siitä silloin maksoin. Olisi toki hienoa, jos peli saataisiin myös Switchille, mutta jos 3ds löytyy, niin tuota versiota pelistä voi kyllä suositella

Myös Luigi’s mansion 2 on mun mielestä 50e arvoinen kokemus, jos konsepti iskee pelimakuun. Itselle tässä nimikkeessä eniten taisi tökkiä, että siinä pomokummitukset ei olleet niin persoonallisia ja uniikkeja kuin kahdessa muussa tittelistä. Mutta jos pitää muista Luigi’s mansioneista, niin todennäköisesti viihtyy kyllä tämänkin parissa.
 
Ylös Bottom