Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lukekaapa tämä

:D HEH HEH HEEE............:D

Mutta eihän toi ole vielä valmiskaan, vai mitä, ESA?????

H******N hyvää juttuu.........

Happi loppuu.............

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Lastsoul, senkin petturi! :D Hehee, meitsi on vielä messissä. :)

Itseasiassa Esa on petturi, minä olen ikuisesti PS2:den puolella, ja se roisto pisit minut kannattamaan Nintendoa!

Olen jo pistänyt kunnon valitukset tuosta Esalle, ja toivon että hän korvaa tuon luokkauksen minulle sarjan seuraavassa osassa. ;)

Mutta eihän PlayStation mahda mitään näille kahdelle mahtikoneelle!", huutaa taustalta kaba. Samassa jättimäinen salama pyyhkäisee kaban pois tästä tarinasta.
:D toi oli loisto kohta:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
LOL! Toi nelosluku tais olla mun "15-minutes-in-fame" :D Edelleen hyvää läppää ja jatkoa odotetaan innolla :)
"Kiitos Guardian," toteaa Luckyman. "Valitettavasti tiedämme, että käyt kirjoittelemassa myös Nintendo-boardiin, joten me emme voi valitettavasti antaa sinun elää tämän kauempaa."

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AnKh

"Kiitos Guardian," toteaa Luckyman. "Valitettavasti tiedämme, että käyt kirjoittelemassa myös Nintendo-boardiin, joten me emme voi valitettavasti antaa sinun elää tämän kauempaa."

Kuuluisuutta tuokin :D Kyllä mä vielä hankin MGS:n Ninjan tyylisen haarniskan ja palaan (not!) :D

Mutta missä on kaikkien ritaritarinoiden vaatima romantiikka? Yaoi-meinikiä jos ei naisia löydy.. :D

Ylös Bottom