Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lupaavin tulossa oleva leffa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Legomancer

Guardian Viper, luetko jotain elokuvalehtiä tai jotain, kun olet niin perehtynyt noihin elokuviin?

En lehtiä, mutta kyllähän tuolta FilmForcesta, IMDb:stä, Mesta.netistä ja leffojen virallisilta/epävirallisilta saiteilta. Kaikkea hauskaa aina löytyy, vaikka ei aina pitäisikään paikkansa (joka ei sinänsä ole harvinaista lehtienkään suhteen...)
 
No EHHE!

Siis minä olen aina luullut että Mesta.Net on joku huutokauppa. Saa nauraa. :p

No, samana päivänä jo kokeilin muutamia trailereita. Mutta ne eivät toimineet. Omistan kyllä Quicktimen ja sitä rataa, mutta olisikohan jollakulla aikaa helppiä n00bia hädässä?
 
Lisää Bondin Suomen kuvauksista

Löysin Hesarista seuraavan artikkelin, josta tänään yksi kaverini mainitsi minulle vähän sen jälkeen kun huomasin tuon Iltalehden jutun. Näyttää siltä kuitenkin ettei kohtaus ole kuitenkaan kovikaan suuri (tai eihän sitä tiedä). Tässä kuitenkin artikkeli:

"Gefle Dagblad: Seuraavaa Bond-elokuvaa kuvataan Suomessa (HS 12.1.2002)

Gävlen paikallislehti Gefle Dagblad kertoi perjantaina kotisivuillaan, että seuraavan James Bond-elokuvaan kuvataan takaa-ajokohtaus Pohjois-Suomessa. Tietolähteenä on ruotsalainen ralliautoilun monitoimimies Björn Sjunning, jonka taitoihin kuuluu erikoisrenkaiden nastoitus.
Toistaiseksi nimettömän 20. Bond-elokuvan tuotantoryhmä on tilannut Sjunningilta 32 erikoisvalmisteista autonrengasta, joihin kuhunkin upotetaan 500 kappaletta 16-millisiä jääratanastoja. Sjunningin mukaan renkailla pitää pystyä ajamaan kuusisataaheppaista Aston Martinia jäällä 300 kilometriä tunnissa. Renkaat tehdään 30 sentin levyisiksi, mikä taas on kuulemma pelkkä tehokeino."

Tuossa tärkeimmät asiat tuosta lyhyehköstä artikkelista... Sinänsä harmi ettei tule mitään suurempaa Bond-juttua täällä Suomen kamaralla.
 
Kele. Jätkät on unohtanut The Scorpion King-leffan jonka traileri ainakin näytti ihan kivalta. Kyseessähän on siis "spinoff"-leffa Muumio 2:sta jonka nähneet tietävät mikä ja kuka tuo skorppiooni kuningas on. Leffan pääosassa on tietysti The Rock, eli sama heppu joka esitti Muumio 2:ssa tota kunkkuu.
 
Re: Uusin James Bond!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
[BBond Suomessa? Mielestäni aika mahtavaa, mutta kuinka paljon Iltalehden juttuihin on sitten luottamista? Täytyypä tarkistaa jostain muualtakin jos olisi jossain tietoa. [/B]
olin kuulevinani tänä aamuna töihin ajellessani että radio novassa haastateltiin jotain tätiä (joku pomo siellä pohjoisessa) joka sanoi että kyllähän sitä valmiutta tämänkin tasoiseen kuvaukseen voisi olla...kaikki on järjestelykysymyksiä...
kysymykseen huhun todenperäisyydestä totesi vaan että internetistä lähtöisin...:)
 
Taas oli Iltalehdessä joku juttu tuosta Bondista... siinä kyllä nyt jo puhuttiin jossittelevaan tyyliin, että Suomi saattaa olla yksi kuvauspaikkavaihtoehto. Tuli ihan mieleen edellinen Bond-uutinen jota lehdet n. puoli vuotta (?) sitten hehkutti: Karita Tuomolasta seuraava Bond-tyttö :D Ja kuinkas ollakkaan: vasta jälkikäteen mainittiin, että hän on vain yksi vaihotehto. Ja hyvä ettei homma edennyt siinä tapauksessa yhtään pidemmälle :)
 
kertokaapas joku hyvä mikä kannattaa mennä katsomaan viimeistään huhtikuussa. sen jälkeen ei käy nuo vapaaliput.
eli mikä kannattaisin mennä katsomaan?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser
Kele. Jätkät on unohtanut The Scorpion King-leffan jonka traileri ainakin näytti ihan kivalta. Kyseessähän on siis "spinoff"-leffa Muumio 2:sta jonka nähneet tietävät mikä ja kuka tuo skorppiooni kuningas on. Leffan pääosassa on tietysti The Rock, eli sama heppu joka esitti Muumio 2:ssa tota kunkkuu.

No jaa... Muumion paluu oli kyllä huono leffa, ja meni aikalailla rahastukseksi ykkösosan maineella (no ykkönen olikin aika hyvä). Lisäksi efektejä oli aikalailla liikaa, joten eipä tämä Scorpion Kingikään oikein innosta, joka trailerin perusteella ei ole muuta kuin Conan Barbaari-kopio (ei välttämättä mikään huono homma, mutta ei silti oikein innosta...).
 
Suureksi yllätykseksi ainakin minulle, Indiana Jones IV on tulossa vaikka tuota on väitetty monilla leffasaiteilla olevan mahdottomuus, koska uudet Star Wars-leffat pitävät Lucasin kiireisenä. Nyt kuitenkin on monille saiteille tullut tietoa uudesta Indystä mm. alla olevat linkit. Näyttää siltä että Leo Stenbuck olikin oikeassa tuosta tuolloin aikaisemmin... Tosin leffa saattaa putkahtaa teattereihin jo 2003, eikä 2005 (tai sen jälkeen) kuten on veikkailtu! Hienoa!

Tässä linkit:

http://www.mesta.net/leffat/uutiset/?aid=4495
sekä
http://filmforce.ign.com/indy/articles/317702p1.html
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Suureksi yllätykseksi ainakin minulle, Indiana Jones IV on tulossa vaikka tuota on väitetty monilla leffasaiteilla olevan mahdottomuus, koska uudet Star Wars-leffat pitävät Lucasin kiireisenä. Nyt kuitenkin on monille saiteille tullut tietoa uudesta Indystä mm. alla olevat linkit. Näyttää siltä että Leo Stenbuck olikin oikeassa tuosta tuolloin aikaisemmin... Tosin leffa saattaa putkahtaa teattereihin jo 2003, eikä 2005 (tai sen jälkeen) kuten on veikkailtu! Hienoa!

Tässä linkit:

http://www.mesta.net/leffat/uutiset/?aid=4495
sekä
http://filmforce.ign.com/indy/articles/317702p1.html
Vähän hyvä, jos mukaan tulee vielä Sean Connery, niin koko vanha kopla koolla taas kerran. :D
 
T2T !!! Ja Indy 4 !!! Ja Panic Room !!!

Monta hyvää leffaa tulossa...... Olen lukenu noi Tolkien kirjat ja voisin kuvitella että T2T(the2towers) tulee olemaan paras niistä kolmesta. Sitten myös se uutinen että Indy4 on Spielbergin seuraava projekti CatchMeIfYouCan leffan jälkeen ilahdutti paljon. Ja sittenhän on myös Fincherin uus PanicRoom.....

FUCK StarWars:EP2 !!!!!
 
No niin, no niin! eikö toi tollanen kinasteleminen ole aika turhaa?

Muuten tossa oli threadin alkupäässä puhetta tuosta Spider-Manista ja menin väittämään, että trailerin lisäksi itse leffasta on poistettu kaikki WTC-kohtaukset. Ilmeisesti näin ei olekkaan, vaan leffan WTC-kohtaukset tulevat pysymään elokuvassa.

Edit: Lähde - http://us.imdb.com/PeopleNews/2002/20020121.html#6
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
No niin, no niin! eikö toi tollanen kinasteleminen ole aika turhaa?

Muuten tossa oli threadin alkupäässä puhetta tuosta Spider-Manista ja menin väittämään, että trailerin lisäksi itse leffasta on poistettu kaikki WTC-kohdat. Ilmeisesti näin ei olekkaan, vaan leffan WTC-kohtaukset tulevat pysymään elokuvassa.
Toi on hyvä, sillä se on varmaan aika siisti kohta, jossa Spiderman seitittää pari rosvoa WTC-tornien väliin. Itse en ole nähnyt ainuttakaan traileria leffasta, mutta aion varmasti mennä katsomaan kyseisen elokuvan. Tottakai kun kyse on Spidermanista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck

Toi on hyvä, sillä se on varmaan aika siisti kohta, jossa Spiderman seitittää pari rosvoa WTC-tornien väliin. Itse en ole nähnyt ainuttakaan traileria leffasta, mutta aion varmasti mennä katsomaan kyseisen elokuvan. Tottakai kun kyse on Spidermanista.

Tuo traileri kyllä oli todella lupaavan näköinen, sen kyllä sanon. Jopa tuo missä tuo seitityskohtaus WTC-tornien väliin oli, ennenkuin poistettiin netistä. Ainoa mikä minua ärsyttää on tuo Vihreän Menninkäisen puku... Missä vanha kunnon lila/vihreä yhdistelmä? :confused:
Se voi olla joko hyvä tai huono asia, mutta Spider-Mania tullaan mainostamaan yhtä paljon kuin Star Wars Episodi I:tä aikoinaan... Joten varautukaa tulemaan törmäämään seittisiepon kuviin ympäri Suomenmaan (ja muunkin maan) kunhan ensi-ilta lähestyy!
 
Zombi 4 -kuvaukset alkavat näillä näkymin kesällä. En vielä paljasta ketä on mukana, mutta luultavasti sama poppoo joka työsti 'Zombi - The Capsize Awakenig' -leffan pari vuotta sitten.
 
Ylös Bottom