Missähän teidät on aivopesty? Herätkää nyt ihmeessä ja miettikää vähän järjenkin kanssa... Tosin onhan tämäkin mielipidekysymys. Kyllä minä ainakin olen kuullut Creativen monikanavasettiä (kytkettynä PC:hen). Ihan suht ok tietysti hintaisekseen, mutta kun vertaa "oikeisiin" äänentoistovehkeisiin, niin ero on kuin yöllä ja päivällä. Median kehut johtunevat siitä, että kyseiset setit ovat "hyviä" verrattuna normaaleihin tietokoneen tai TV:n kaiuttimiin. Tietokonelehdistähän nuo kehut saa yleensä lukea... Enpä ole koskaan nähnyt ainoatakaan hifialan julkaisua, joka kehuisi Lynxiä, Creativea, Logitechia missään yhteydessä. Paitsi ehkä Creativen äänikorttien yhteydessä...
Fetched, jos budjetti on pieni ja rajallinen, niin on omasta mielestäni aivan turha alkaa mitään 5.1-järjestelmää hankkimaan. 300 :n 2-kanavasysteemi kuulostaa takuulla paremmalta (ainakin minun mielestäni, tosin en ole Lynxiä tai Logitechia kuullut) millä tahansa materiaalilla kuin halpikset 5.1-järjestelmät, ja siinä on nimenomaan kyse hyvästä hintalaatusuhteesta. Jos mun mielipidettäni kysytään, niin ainakin omasta mielestäni vasta reilulla tuhannella eurolla alkaa saamaan siedettävää monikanavaääntä.
Ja oletteko itse kokeilleet saman hintaluokan kaksikanavajärjestelmiä ja verranneet niitä noihin ns. "purkkisarjoihin"? Enkä tarkoita nyt mitään minihifi-sarjoja, vaan ihan oikeaa vahvistinta ja kahta oikeaa hifikaiutinta.
Mulle on täysin sama, mihin rahanne tuhlaatte, mutta älkää nyt ainakaan kuuntelematta menkö ostamaan tuota Lynxiä tms. Aina kannattaa vertailla ja pohtia erilaisia mahdollisia vaihtoehtoja.