Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Maahanmuuttokeskustelu

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tiesittekö muuten että tuo "passit varastettu" liittyy siihen,että iso pakolaisista veivaa tuet itselleen kahdella tai kolmella eri passilla? Tämä on FAKTATIETOA, ei mutua. Kuukausiansiot näillä kusiperseillä leijuu siellä 3-5k /kk, ilman että asumisesta edes maksettaisiin itse.

Kaksi vuotta, ja tämä maa on täydessä kriisissä rahallisesti ja kulttuurisesti. Toivon yli kaiken että suomalaisilla ihmisillä on enemmän munaa kuin naapurimaa ruotsilla, ja jotenkin pystymme estämään ruotsissa tietyillä paikkakunnilla tapahtuneen peruuttamattoman muutoksen. Uskon että jos valtio ei ajoissa puutu väärinkäytöksiin, valtion tukemaan kansan rosvoukseen ja omien syrjimiseen, kansalainen tekee sen kyllä.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kuukausiansiot näillä kusiperseillä leijuu siellä 3-5k /kk, ilman että asumisesta edes maksettaisiin itse.
Nyt ollaan kielenkäytöllisesti siinä pisteessä, että pieni ylläpidollinen muistutus on tarpeen.

Pysykää asiallisina, vaikka kuinka kiukuttaisi.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tiesittekö muuten että tuo "passit varastettu" liittyy siihen,että iso pakolaisista veivaa tuet itselleen kahdella tai kolmella eri passilla? Tämä on FAKTATIETOA, ei mutua. Kuukausiansiot näillä kusiperseillä leijuu siellä 3-5k /kk, ilman että asumisesta edes maksettaisiin itse.

Kaksi vuotta, ja tämä maa on täydessä kriisissä rahallisesti ja kulttuurisesti. Toivon yli kaiken että suomalaisilla ihmisillä on enemmän munaa kuin naapurimaa ruotsilla, ja jotenkin pystymme estämään ruotsissa tietyillä paikkakunnilla tapahtuneen peruuttamattoman muutoksen. Uskon että jos valtio ei ajoissa puutu väärinkäytöksiin, valtion tukemaan kansan rosvoukseen ja omien syrjimiseen, kansalainen tekee sen kyllä.
Yle on jo kahteen kertaan uutisoinut, että tänne tulee postin kautta väärennettyjä passeja. Miksi? Kaikilla pitäisi olla puhtaat jauhot pussissa, näin ainakin suvakkien mielestä. Paperittomat pitäisi rajalla käännyttää pois ja piste. Facebookissa on ryhmiä missä neuvotaan mitä sanoa ja tehdä, että pääsee maahan sisään. Tuloreitit on aina pimennossa. Monta kertaa kuultu sama tarina, kuinka oltu pakettiautossa ja mitään ei ole nähty. Tätä kikkaa neuvotaan juurikin näillä sivuilla. Samoin kaikki paperit neuvotaan heittämään pois jne. On se ihanaa kuinka munattomaksi koko Eurooppa on heittäytynyt. Muutama poikkeus on toki joukossa, kuten Unkari. Suomi on valitettavasti niin "suvaitsevainen" maa, että täällä ei ajoissa herätä tähän. Lakimuutoksia pitäisi tehdä lukuisia, että tähän hommaan tulisi joku tolkku, mutta sitäkään ei tehdä, koska "liian vaikeaa" tai "se vie aikaa". Kummasti ne muutkin maat ovat pikapikaa tehneet muutoksia lakeihinsa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Mä innolla odottelen vaan koska täällä aletaan ensimäisen kerran räjäyttelemään, heittelemään kranaatteja ja ammuskelemaan. Otetaan kertaheitolla mallia naapurista.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tiesittekö muuten että tuo "passit varastettu" liittyy siihen,että iso pakolaisista veivaa tuet itselleen kahdella tai kolmella eri passilla? Tämä on FAKTATIETOA, ei mutua.

Ilmeisesti vaihtavat sormenjälkiä siinä samalla, vai?
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Mä innolla odottelen vaan koska täällä aletaan ensimäisen kerran räjäyttelemään, heittelemään kranaatteja ja ammuskelemaan. Otetaan kertaheitolla mallia naapurista.
Eihän nuo "17-vuotiaat" partalapsoset nyt sellaista tietenkään tee[emoji57]
 
Vastaus: Maahanmuuttokeskustelu

Kyllähän tästäkin keskustelusta aina saa hyvät naurut :D. Iso osa pakolaisista hyödyntää 2-3 passia saadakseen 3-5k tulot kuussa, huhhu ei juu yhtään mutua :D. Nyt oikeesti vähän järkeä tähänkin keskusteluun eikä ihan vaan repästä juttuja suoraan MV-lehdestä tänne viesteihin. Ja miten niin heitetään omia kansalaisia ulos vuokra-asunnoista pakolaisten tieltä? Missä tälläistä on tapahtunut? Enlargementti tiedoksesi, että valitettavasti täällä on kyllä räjäytelty ihan omastakin takaa, ainiin ja myös ammuskeltu. Tämä raha homma liittyen pakolaisiin on kyllä käsittämätön. Ei meidän valtio siihen kaadu, että otetaan tänne pari pakolaista. Kaikkien maiden on tehtävä osansa, ei Suomi ole ainut valtio maailmassa joka pakolaisia ottaa. Itseasiassa ollaan otettu erittäin vähän jo pitkään ja nyt vihdoinkin parannamme tahtia edes vähän. Emme me ole mikään maailmansossu, kuten joku osasi hienosti heittää vaan kaikki yhdessä yrittävät tätä ongelmaa hoitaa. Ei pliis liiotella tätäkin ongelmaa, kun mitään todellista ongelmaa ei vielä edes ole. Suurimman osan jutut jotka täällä kritisoi pakolaisia on täyttä mutua eikä mitään muuta. Ei se tee siitä faktaa, että MV-lehti on niin väittänyt tai, että sanotte "TÄMÄ ON FAKTATIETOA".
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

No ei, mutta jos sinulla on 2-5 kpl erilaista passia jotka paikalliseen sossuun menee läpi kuin "irakilaine härmään", on lopputulos saavutettu.
Maksetaanko sossusta jotain irakilaista passia vastaan? Mun ymmärtääkseni tuota varten tarvitaan suomalainen oleskelulupa, ja sellaisen saamiseksi täytyy antaa sormenjäljet.

Kuulostaa vähän MV-lehden "faktoilta" taas tämäkin.
 
Vastaus: Maahanmuuttokeskustelu

Kyllähän tästäkin keskustelusta aina saa hyvät naurut :D. Iso osa pakolaisista hyödyntää 2-3 passia saadakseen 3-5k tulot kuussa, huhhu ei juu yhtään mutua :D. Nyt oikeesti vähän järkeä tähänkin keskusteluun eikä ihan vaan repästä juttuja suoraan MV-lehdestä tänne viesteihin. Ja miten niin heitetään omia kansalaisia ulos vuokra-asunnoista pakolaisten tieltä? Missä tälläistä on tapahtunut? Enlargementti tiedoksesi, että valitettavasti täällä on kyllä räjäytelty ihan omastakin takaa, ainiin ja myös ammuskeltu. Tämä raha homma liittyen pakolaisiin on kyllä käsittämätön. Ei meidän valtio siihen kaadu, että otetaan tänne pari pakolaista. Kaikkien maiden on tehtävä osansa, ei Suomi ole ainut valtio maailmassa joka pakolaisia ottaa. Itseasiassa ollaan otettu erittäin vähän jo pitkään ja nyt vihdoinkin parannamme tahtia edes vähän. Emme me ole mikään maailmansossu, kuten joku osasi hienosti heittää vaan kaikki yhdessä yrittävät tätä ongelmaa hoitaa. Ei pliis liiotella tätäkin ongelmaa, kun mitään todellista ongelmaa ei vielä edes ole. Suurimman osan jutut jotka täällä kritisoi pakolaisia on täyttä mutua eikä mitään muuta. Ei se tee siitä faktaa, että MV-lehti on niin väittänyt tai, että sanotte "TÄMÄ ON FAKTATIETOA".
Niin osaa, raiskata ja tappaa myös, silti asiaa voi verrata maassa olevien ulkomaalaisten ja suomalaisten väkiluvun eroilla ja kuinka monta prosenttia kustakin ryhmästä jotain spedeilyä tekee. Samaan paskapaaliin kaikki vastaavat, on suomalainen tai ulkomaalainen.

En myöskään sanonut kenen oletan alkaa ammuskelevan ja räjäyttelevän, joten suosittelen ettet tunge sanoja kenenkään suuhun eiköjoo ?

Mä en ole ulkomaalaisvastainen ihminen missään määrin, mun mielestä tänne voidaan niitä ihan hyvin kärrätä, mutta... Pitäisi olla sellainen tulos tai ulos järjestelmä. Ensimäinenkin rikos, olkoon se vaikka näpistyksis seuraava aste potkasee sut pihalle kun oot koeajalla. Lievät, näpistykset yms. Voitaisiin käyttäö kolmen palon linjaa, heihei. Pakko-osallistuminen suomenkielen kielikursseille, koe kielestä, uskonnosta, historiasta ja yleisestä kulttuurista sekä laista läpäistävä että saat kansalaisuuden. Sanotaan että tämä toimii 3v syklillä.

Tämä seuraava voisi koskea myös suomalaisia, tiukennetaan toimeentulotukea jos et voi osoittaa hakeneesi työpaikkoja, koulutusta, käy koulussa, yritä edes jotain tehdä. Nykyisellään kun sen toimeentulotuen voi laskea vaan hetkeksi, sama koskisi myös työmarkkinatukia jne. Myös väitän että moni hakee turhaan tukia, vaikka on säästöjä jne. Tiedän itse ainakin tapauksia. Siihen en oikein ole vielä keksinyt mitään maatamullistavaa ratkaisua, sossuille yhteinen tietokanta mistä näkee montako tilinroa henk.tunnus omistaa kuulostaa vähän hazardilta. Tosin ehkä osittain toimiva.

Tietenkin on sitten sairaat ja muut ulivalit erikseen joilla on kaikelle tekemättömyydelle joku syy. Niitä ei pidä tietenkään rokottaa. Mua ottaa aivoon hemmetin monikin asia, en vaan jaksa yleensä niistä parkua koska siitä ei ole mitään apua. Mun mielestä mm. mielenosoitukset on naurettavia, tekee ne kuka hyvänsä.
 
Vastaus: Maahanmuuttokeskustelu

Niin osaa, raiskata ja tappaa myös, silti asiaa voi verrata maassa olevien ulkomaalaisten ja suomalaisten väkiluvun eroilla ja kuinka monta prosenttia kustakin ryhmästä jotain spedeilyä tekee. Samaan paskapaaliin kaikki vastaavat, on suomalainen tai ulkomaalainen.

En myöskään sanonut kenen oletan alkaa ammuskelevan ja räjäyttelevän, joten suosittelen ettet tunge sanoja kenenkään suuhun eiköjoo ?

Mä en ole ulkomaalaisvastainen ihminen missään määrin, mun mielestä tänne voidaan niitä ihan hyvin kärrätä, mutta... Pitäisi olla sellainen tulos tai ulos järjestelmä. Ensimäinenkin rikos, olkoon se vaikka näpistyksis seuraava aste potkasee sut pihalle kun oot koeajalla. Lievät, näpistykset yms. Voitaisiin käyttäö kolmen palon linjaa, heihei. Pakko-osallistuminen suomenkielen kielikursseille, koe kielestä, uskonnosta, historiasta ja yleisestä kulttuurista sekä laista läpäistävä että saat kansalaisuuden. Sanotaan että tämä toimii 3v syklillä.

Tämä seuraava voisi koskea myös suomalaisia, tiukennetaan toimeentulotukea jos et voi osoittaa hakeneesi työpaikkoja, koulutusta, käy koulussa, yritä edes jotain tehdä. Nykyisellään kun sen toimeentulotuen voi laskea vaan hetkeksi, sama koskisi myös työmarkkinatukia jne. Myös väitän että moni hakee turhaan tukia, vaikka on säästöjä jne. Tiedän itse ainakin tapauksia. Siihen en oikein ole vielä keksinyt mitään maatamullistavaa ratkaisua, sossuille yhteinen tietokanta mistä näkee montako tilinroa henk.tunnus omistaa kuulostaa vähän hazardilta. Tosin ehkä osittain toimiva.

Tietenkin on sitten sairaat ja muut ulivalit erikseen joilla on kaikelle tekemättömyydelle joku syy. Niitä ei pidä tietenkään rokottaa. Mua ottaa aivoon hemmetin monikin asia, en vaan jaksa yleensä niistä parkua koska siitä ei ole mitään apua. Mun mielestä mm. mielenosoitukset on naurettavia, tekee ne kuka hyvänsä.

Nyt oli oikein hyvä vastaus, kiitos siitä. Hyvin samaa mieltä monista asioista mistä puhut ja en todellakaan tarkoittanut tunkea sanoja suuhusi, mutta osaan minä lukea rivien välistäkin. Nuo kokeetkin olisivat hyvä homma kunhan ovat juurikin oikeista aiheista eivätkä esimerkiksi uskonnosta, sillä täällähän vallitsee uskonnonvapaus (myös minun onnekseni). Tuota rikos ja ulos systeemiä pitäisi kyllä parantaa erittäin paljon, sillä tällä hetkellä se ei näytä toimivan ollenkaan ja myös minua ottaa tämä päähän. Sen verran kiitollisia täytyy olla, että lakeja pystytään kunnioittamaan. Tukien väärinkäytöstä olen myös pitkälti samaa mieltä ja tuo on asia, mikä pitäisi hetimmiten korjata, mutta ei tosiaan ole helppo homma. Byrokratiaa noiden tukien ympäriltä pitäisi kuitenkin myös poistaa. Kokonaisuutena tämä koko pakolaishomma on erittäin haastava, mutta oikein toteutettuna se ei tosiaan tuo mukanaan erityisemmin ongelmia.
 
Vastaus: Maahanmuuttokeskustelu

Jep, mun sen uskonnon vois ehkä ympätä tohon yleiseen kulttuuriin, vaikkei se enää olekkaan suomessa niin merkittävä tekijä. Ois se ihan kiva että ulkomailta tulevat kuitenkin tajuavat sen peruselementit ja mistä siinä on kyse. En siis itsekkään ole mikään uskonihminen, mutta mun mielestä valtauskontojen pieni tietous kuuluu yleissivistykseen, hindut, muslimit, juutalaiset yms. Evlut srk on kuitenkin aika iso organisaatio vielä nykypäivänä. En siis tarkottanut sitä että ihmiset pitää käännyttää. Jokainen palvoo mitä haluaa. Mä uskon itseeni :D
 
Vastaus: Maahanmuuttokeskustelu

Kyllähän tästäkin keskustelusta aina saa hyvät naurut :D. Iso osa pakolaisista hyödyntää 2-3 passia saadakseen 3-5k tulot kuussa, huhhu ei juu yhtään mutua :D. Nyt oikeesti vähän järkeä tähänkin keskusteluun eikä ihan vaan repästä juttuja suoraan MV-lehdestä tänne viesteihin. Ja miten niin heitetään omia kansalaisia ulos vuokra-asunnoista pakolaisten tieltä? Missä tälläistä on tapahtunut? Enlargementti tiedoksesi, että valitettavasti täällä on kyllä räjäytelty ihan omastakin takaa, ainiin ja myös ammuskeltu. Tämä raha homma liittyen pakolaisiin on kyllä käsittämätön. Ei meidän valtio siihen kaadu, että otetaan tänne pari pakolaista. Kaikkien maiden on tehtävä osansa, ei Suomi ole ainut valtio maailmassa joka pakolaisia ottaa. Itseasiassa ollaan otettu erittäin vähän jo pitkään ja nyt vihdoinkin parannamme tahtia edes vähän. Emme me ole mikään maailmansossu, kuten joku osasi hienosti heittää vaan kaikki yhdessä yrittävät tätä ongelmaa hoitaa. Ei pliis liiotella tätäkin ongelmaa, kun mitään todellista ongelmaa ei vielä edes ole. Suurimman osan jutut jotka täällä kritisoi pakolaisia on täyttä mutua eikä mitään muuta. Ei se tee siitä faktaa, että MV-lehti on niin väittänyt tai, että sanotte "TÄMÄ ON FAKTATIETOA".

Jep, on omasta taka tehty vaikka mitä. Vaikka kuinka paljon. Eikö se jo riitä? Miksi pitää haluta vielä lisää sekopäitä tänne riehumaan? Kurkkaa huvikses paljonko KRANAATTI-ISKUJA on tehty Malmössä. Siis ihan ruotsalaisista lehdistä, Ei MV:stä. Yhdenkään niistä tekijän nimi ei varmasti ole ollut, Stefan, Håkan tai Per-Åke. Tämä siis vaan mutuna.

Ainakin Turussa ollaan tyhjentämässä alkkisten asuntola että kunniakansalaiset saa tilaa itselleen. Huittisissa heitettiin mielenterveyskuntoutujat 100km päähän. Sinänsä lystiä kun yksikin mamma sinne muutatettiin 2 vuotta sitten, ja nyt kun saanut rakennettua jonkunlaisen sosiaalisen verkon, se tuhotaan tosta vaan. Reilua. Kirkkonummella heivattiin virolaiset työmiehet että VOK sai lisää tilaa(joo firman mukaan sitä ei tietenkään tapahtunut, mutta asukkaiden mukaan tapahtui, miksihän virolaiset työmiehet puhuis paskaa? firmalla on selkeä motiivi valehdella).

1000 kiintiöpakolaista on vielä ihan kohtuullisen hintaista oman kilven kiillotusta, mutta 50000 EI OLE. Jos tänne rysäytetään muutamassa vuodessa puol miljoonaa irakilaista nuorta miestä, ni kyllä se on hyvinvointivaltion tuho. Ei meillä ole mitään mahdollisuutta elättää tollasta ihmismassaa.

Noilta sota-alueilta loppuu konfliktit vasta siinä kohtaa, kun ne kaikki sotijat on otettu turvaan eurooppaan. Jos et ole sitä vielä hiffannut, niin ne ihmiset TUOVAT NE PERKELEEN SOTANSA MUKANAAN.

Matka tänne on naisille turvaton kuten uutisoitu, se on totta. Miksi se on turvaton? Saksalaiset ja kreikkalaiset hyökkäävät raiskaamaan heti kun hymyilee? Ai eikö? no kuka sitten? Ai ne "hädänalaiset" miehet?
HUPS. Ikävää että turvapaikanhakijat tuhoaa sen turvan muilta ihmisiltä.

Saksassa noi isot vastaanottokeskukset on naisille ihan yhtä turvattomia kuin kotimaansa, tai paljon pahempiakin, kun naisia on vähän, ja miehillä nyyttejä pakottaa. Noissa Suomenkin VOKeissa KUULEMMA naiset ei uskalla mennä yksin vessaan, kun 70 piparinnälkäistä nuorta miestä kyttää saumaa pasta kiinni. Kulttuurisidonnaisista syistä noista sattumuksista ei varmaan tehdä rikosilmoituksia, se kun on naisen oma vika. Ja jos SPR sattuu saamaan selville, ni voi voi, se on edelleen naisen oma vika. SPR:n Pirkanmaan yksikön johtaja meni jo selostamaan että raiskaukset johtuu naisista jotka antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa
 
Vastaus: Maahanmuuttokeskustelu

Niin osaa, raiskata ja tappaa myös, silti asiaa voi verrata maassa olevien ulkomaalaisten ja suomalaisten väkiluvun eroilla ja kuinka monta prosenttia kustakin ryhmästä jotain spedeilyä tekee. Samaan paskapaaliin kaikki vastaavat, on suomalainen tai ulkomaalainen.

En myöskään sanonut kenen oletan alkaa ammuskelevan ja räjäyttelevän, joten suosittelen ettet tunge sanoja kenenkään suuhun eiköjoo ?

Mä en ole ulkomaalaisvastainen ihminen missään määrin, mun mielestä tänne voidaan niitä ihan hyvin kärrätä, mutta... Pitäisi olla sellainen tulos tai ulos järjestelmä. Ensimäinenkin rikos, olkoon se vaikka näpistyksis seuraava aste potkasee sut pihalle kun oot koeajalla. Lievät, näpistykset yms. Voitaisiin käyttäö kolmen palon linjaa, heihei. Pakko-osallistuminen suomenkielen kielikursseille, koe kielestä, uskonnosta, historiasta ja yleisestä kulttuurista sekä laista läpäistävä että saat kansalaisuuden. Sanotaan että tämä toimii 3v syklillä.

Tämä seuraava voisi koskea myös suomalaisia, tiukennetaan toimeentulotukea jos et voi osoittaa hakeneesi työpaikkoja, koulutusta, käy koulussa, yritä edes jotain tehdä. Nykyisellään kun sen toimeentulotuen voi laskea vaan hetkeksi, sama koskisi myös työmarkkinatukia jne. Myös väitän että moni hakee turhaan tukia, vaikka on säästöjä jne. Tiedän itse ainakin tapauksia. Siihen en oikein ole vielä keksinyt mitään maatamullistavaa ratkaisua, sossuille yhteinen tietokanta mistä näkee montako tilinroa henk.tunnus omistaa kuulostaa vähän hazardilta. Tosin ehkä osittain toimiva.

Tietenkin on sitten sairaat ja muut ulivalit erikseen joilla on kaikelle tekemättömyydelle joku syy. Niitä ei pidä tietenkään rokottaa. Mua ottaa aivoon hemmetin monikin asia, en vaan jaksa yleensä niistä parkua koska siitä ei ole mitään apua. Mun mielestä mm. mielenosoitukset on naurettavia, tekee ne kuka hyvänsä.

Juu kyllä jotain on sosiaaliturvassa pielessä kun työttömälle perheelle jää vuokran jälkeen käteen 3K€.. ja sit ulisee lehdessä että 20€ pitää riittää viikon ruokiin. Voi helvetti.


Se tekis kyllä jo paljon kun olis ihan selkeä ja toimiva järjestelmä noihin rötöksiin. Varmasti se myös vähentäisi rikollisuutta, toi suomalainen vankila kun ei ole mikään pelote näille kavereille.

Ja kun henkilö saa sen kielteisen TP-päätöksen, pitäis olla tasan 2 vaihtoehtoa, lähtee heti vapaaehtoisesti omalla kustannuksellaan, TAI istuu eristyssellissä kunnes lähtee vapaaehtoisesti. Toki kalliiksi toikin tulisi, mut ehkä näille voitais vuokrata omat yksiöt Putinin vankiloista?

Ja on ihan varma että myös kantikset alkaa paukuttamaan papatteja jos tulijatulva ja rötöstely vielä jatkuu. Siinä voi irakin pojalla tulla kakka pöksyyn kun menee käpälöimään liivimiehen emäntää. Voisin kuvitella että sellaisen tapahtuman seuraamusten jälkeen sana kiertää, ettei täällä kannatakkaan keppostella.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Maksetaanko sossusta jotain irakilaista passia vastaan? Mun ymmärtääkseni tuota varten tarvitaan suomalainen oleskelulupa, ja sellaisen saamiseksi täytyy antaa sormenjäljet.

Kuulostaa vähän MV-lehden "faktoilta" taas tämäkin.

Nämä uudet tulokkaathan tosiaan saa vastaanottorahaa kun hakemukset on käsittelyssä ja sen suuruus riippuu onko vok:ssa ruokatarjoilu vai ei. Jos on niin tassuun tulee n.90e/kk ja jos ruokaa ei ole tarjolla niin summa taisi olla n.280e/kk. Nuo siis summia jotka maksetaan yksin oleilevalle aikuiselle.
Ei nämä missään sossunluukulla vielä käy.
 
Vastaus: Maahanmuuttokeskustelu

Juu kyllä jotain on sosiaaliturvassa pielessä kun työttömälle perheelle jää vuokran jälkeen käteen 3K€.. ja sit ulisee lehdessä että 20€ pitää riittää viikon ruokiin. Voi helvetti.


Se tekis kyllä jo paljon kun olis ihan selkeä ja toimiva järjestelmä noihin rötöksiin. Varmasti se myös vähentäisi rikollisuutta, toi suomalainen vankila kun ei ole mikään pelote näille kavereille.

Ja kun henkilö saa sen kielteisen TP-päätöksen, pitäis olla tasan 2 vaihtoehtoa, lähtee heti vapaaehtoisesti omalla kustannuksellaan, TAI istuu eristyssellissä kunnes lähtee vapaaehtoisesti. Toki kalliiksi toikin tulisi, mut ehkä näille voitais vuokrata omat yksiöt Putinin vankiloista?

Ja on ihan varma että myös kantikset alkaa paukuttamaan papatteja jos tulijatulva ja rötöstely vielä jatkuu. Siinä voi irakin pojalla tulla kakka pöksyyn kun menee käpälöimään liivimiehen emäntää. Voisin kuvitella että sellaisen tapahtuman seuraamusten jälkeen sana kiertää, ettei täällä kannatakkaan keppostella.

Turussa olivat jo edellisviikonlopunna käyneet väärän tytön kimppuun. Täytyy vaan muistaa, että tietyt ihmiset eivät ilmoita näistä poliiseille vaan etsivät itse. Mutta yleisesti mitä olen itsekkin yrittänyt jutella näiden 17v partalasten puolustajien kanssa niin aina haukutaan rasistiksi yms.

Siis ei ihmisellä todellakaan ole oikea hätä jos alkaa valittamaan ruoasta yms. Ja sitten tämä ruotsin mikä lie sanoi, että suomen täytyy ottaa pakolaisia, koska ruotsi otti talvisodassa suomesta tulleet pakolaiset vastaan. Siinä on vaan pikkuisen ero, että nämä "pakolaiset" ovat 17-30v nuoria miehiä (talvisodan aikaa tuon ikäiset olivat rintamalla) ja suomesta meni ruotsiin naiset ja lapset.

Mutta pahoinpelkään, että järki tulee päähän kaikille vasta siinä vaiheessa kun täällä on sama tilanne kuin ruotsissa ja sitten on liian myöhäistä.

Tuo on muuten hauskaa, että kaikki haukkuvat aina mv-lehden julkaisuja vaikka heillä olisi heittää mitä todisteita, mutta kun yle/iltalehti julkaisee niin se otetaan faktana :D Hehän eivät vääristele asioita :D

Nämä uudet tulokkaathan tosiaan saa vastaanottorahaa kun hakemukset on käsittelyssä ja sen suuruus riippuu onko vok:ssa ruokatarjoilu vai ei. Jos on niin tassuun tulee n.90e/kk ja jos ruokaa ei ole tarjolla niin summa taisi olla n.280e/kk. Nuo siis summia jotka maksetaan yksin oleilevalle aikuiselle.
Ei nämä missään sossunluukulla vielä käy.

Meillä oli joskus vaimon ja muksujen kanssa tilanne, että jäi kuukaudessa vuokran jälkeen rahaa noin 300€/kk käteen niin menimme sitten nöyrästi sossunluukulle, että jos saisi hieman avustusta sähkölaskuun. No saatiinhan me 160€ laskuun 35€ :D No, mutta siitä suosta ollaan onneksi noustu ja nyt pärjätään hyvin kiituuttamalla ja keikkatöillä :)
 
Vastaus: Maahanmuuttokeskustelu

Myöskin sodan luonen, sotivat osapuolet ja puolustettavan läänin ero talvisodassa ja tuolla hiekkaerämaassa on hivenen erilainen. En minäkään sinne jäisi sotimaan vaikka kuinka oma maa olisikkin. MUN MIELESTÄ on hieman hölmöä verrata niitä keskenään. Mvlehdestä en sano mitään, menee samaan kastiin iltapaskan ja muiden kanssa.
 
Vastaus: Maahanmuuttokeskustelu

Mvlehdestä en sano mitään, menee samaan kastiin iltapaskan ja muiden kanssa.

Ei mene. Jopa Iltalehden toimittajat ovat yleensä suorittaneet tiedotusopin tutkinnon. MV-lehdellä ei ole minkäänlaista journalistista etiikkaa, sillä ei ole oikeita toimittajia eikä se vastaa kenellekään juttujensa laadusta. (Esim. Ylen toimintaan tympääntyneet voivat tehdä kantelun Julkisen sanan neuvostolle, mikä ei ole edes kovin työlästä, mutta enpä näe kriitikoiden tuollaista harrastavan. Kunhan heiluttavat huuliaan ja uskovat sillä olevan jotain vaikutusta.)
 
Vastaus: Maahanmuuttokeskustelu

Ei mene. Jopa Iltalehden toimittajat ovat yleensä suorittaneet tiedotusopin tutkinnon. MV-lehdellä ei ole minkäänlaista journalistista etiikkaa, sillä ei ole oikeita toimittajia eikä se vastaa kenellekään juttujensa laadusta. (Esim. Ylen toimintaan tympääntyneet voivat tehdä kantelun Julkisen sanan neuvostolle, mikä ei ole edes kovin työlästä, mutta enpä näe kriitikoiden tuollaista harrastavan. Kunhan heiluttavat huuliaan ja uskovat sillä olevan jotain vaikutusta.)
Kiva ku kerroit.
 
Vastaus: Maahanmuuttokeskustelu

Ei mene. Jopa Iltalehden toimittajat ovat yleensä suorittaneet tiedotusopin tutkinnon. MV-lehdellä ei ole minkäänlaista journalistista etiikkaa, sillä ei ole oikeita toimittajia eikä se vastaa kenellekään juttujensa laadusta. (Esim. Ylen toimintaan tympääntyneet voivat tehdä kantelun Julkisen sanan neuvostolle, mikä ei ole edes kovin työlästä, mutta enpä näe kriitikoiden tuollaista harrastavan. Kunhan heiluttavat huuliaan ja uskovat sillä olevan jotain vaikutusta.)

Eli ylen pakolaisilta, jossa oli "pakolaisperhe" ja "toimittaja" kysyy sen jälkeen, että "missä sun äitisi on" on loistavaa uutisointia :D Ei sillä huulien heilutuksella mitään vaikutusta olekaan, mutta sano mun sanoneen, että suomessa tulee olemaan jossain vaiheessa tilanne, että täällä "suvaitsevat" , "sotaa karussa olevat 17v parrakkaat lapset" , ja toistamieltä asioista olevat ovat keskenään "sodassa". Minkä takia iltalehti,yle yms eivät kerro minkälaisia maahanmuuttajat ovat olleet muualla euroopassa. Ai niin sehän olisi heti rasismia.

Ja kun suvaitsevaiset huutavat kokoajan, että täytyy hyväksyä kaikki niin minkä takia he eivät hyväksy sitä, että jotkut eivät todellakaan halua elintasopakolaisia tänne?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom