Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Maajoukkueturnaus (12 joukkuetta) [PS3/NHL11] PELATTU!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osmose
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Maajoukkueturnaus (12 joukkuetta) [PS3/NHL11]

Mulla kävi nyt semmonen juttu että jouduin yövuoroon, eli tällä viikolla pystyisin pelaamaan ainoastaan klo. 13-15 välisenä aikana ilmota sammug jos tämä aika sopii jos ei niin taitaa olla mun osalta turnaus pelattu..Sorry:confused:

Nyt olis slovakia hetken linjoilla, juha tais 20min kirjautua ulos :(

Mulla kävi nyt semmonen juttu että jouduin yövuoroon, eli tällä viikolla pystyisin pelaamaan ainoastaan klo. 13-15 välisenä aikana ilmota sammug jos tämä aika sopii jos ei niin taitaa olla mun osalta turnaus pelattu..Sorry:confused:

No voeh! En valitettavasti millään ehi tohon aikaan päivällä. Osmose päättäköön mitä tehdään.

Muutamia hommia on tässä vielä hoidettavana mutta sanoisin että 17-20 välillä pelit onnistunee minun osalta.
Mulla venähtääkin tämä ilta sen verran että taitaa pelit jäähä pelaamatta, pahoittelut. Huomenna onnistuu n. klo 16 eteenpäin, mites sulla Tomba?

Mulla tänään mahdollisuus otella tossa 12.30-15.00 välillä, pääseekö juha96 silloin linjalle?? Jos ei niin sit n.23-->. Laita tänne mikä sun tilanne on, tänäänhän tuo pitäis alta pois saada...

Eipä oo juha96 kovin aktiivisesti ottanu yhteyksiä. No mä tuun vielä tänään kehiin n. 23 aikaan jos vaikka herra viitsis tulla kehiin. Alkaa vituttamaan tää kun herra ei juurikaan panosta siihen että matsi tulis pelattua. No eikös epäaktiivisempi putoo pois Osmose??

Eipä oo juha96 kovin aktiivisesti ottanu yhteyksiä. No mä tuun vielä tänään kehiin n. 23 aikaan jos vaikka herra viitsis tulla kehiin. Alkaa vituttamaan tää kun herra ei juurikaan panosta siihen että matsi tulis pelattua. No eikös epäaktiivisempi putoo pois Osmose??

Pakko ottaa kiinni, koska tää ei o kyllä eka kerta. Sen takia täällä on tämä topicci, jotta voi kirjoittaa milloin sopii ja milloin ei sovi. Näitä pelejä pelailee perheellisiä, kiireisiä, aktiivisia, selviä, kännisiä jne. Yhtä kaikki, sillä ei o vittujakaan väliä, jos ei viitsi sen vertaa panostaa, että informoi toista osapuolta missä mennään, niin turha kölvi näihin otat osaa.

Njaa, pistäkää sitten Miksalle välieräpaikka, jos siltä tuntuu.

Huomenna ehtisin pelata, mutta klo 23 ei käy.

Njaa, pistäkää sitten Miksalle välieräpaikka, jos siltä tuntuu.

Huomenna ehtisin pelata, mutta klo 23 ei käy.

Osuuko teillä huomenna aikataulut yksiin molemmilla?

Periaatteessa sen voi vielä huomiseen venyttää jos saatte yksissä tuumin sovittua jonkun ajan?

Ok, klo 15 huomenna, mutta en sitten odottele jos et näy paikalla tai vastaa.

Tai sit n. vartin päästä pääsen kehiin jos tulet? Laita tänne miten teet!

Ootteko saaneet pelattua??

Ikävä kyllä ei olla. Ei olla osuttu samaan aikaan onlineen, niin että oltais saatu pelattua. Itellä on huomenna iltavuoro duunissa klo 13 => joten huominenkin on hieman hankala minun osaltani. Aamulla toki onnistuisi n. klo 9-10 aikaan mutta tuskin Tomba silloin pääsisi pelaamaan(?). Näinollen meidän välierämatsi venynee lauantai-iltapäivälle kunhan tulen silloin töistä.

Vai meneekö sarja blörinäksi jos meidän peliä joutuu venyttelemään noin pitkälle yli ennalta ajatellusta aikataulusta?

Ikävä kyllä ei olla. Ei olla osuttu samaan aikaan onlineen, niin että oltais saatu pelattua. Itellä on huomenna iltavuoro duunissa klo 13 => joten huominenkin on hieman hankala minun osaltani. Aamulla toki onnistuisi n. klo 9-10 aikaan mutta tuskin Tomba silloin pääsisi pelaamaan(?). Näinollen meidän välierämatsi venynee lauantai-iltapäivälle kunhan tulen silloin töistä.

Vai meneekö sarja blörinäksi jos meidän peliä joutuu venyttelemään noin pitkälle yli ennalta ajatellusta aikataulusta?

No onpa tää nyt vaikeeta... okei, puolivälierät valmiiksi viimeistään lauantaina. Sitten välierät la-ti aikana ja loppuottelut/pronssipeli ti-su.

Pairi ja sammug joutuu nyt venailee...

Jos ei lauantaina oo saatu pelejä pelattua, aktiivisempi osapuoli jatkoon.

Ylös Bottom