Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Maajoukkueturnaus (12 joukkuetta) [PS3/NHL11] PELATTU!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osmose
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Maajoukkueturnaus (12 joukkuetta) [PS3/NHL11]

Millos Latvia linjoilla...se olis sit viimene peli..pakko voiton eessä jos mielii jatkoon..onneks suomi kaatu äske 8-3:D helpotti vähä..

Tässä lisäjoukkue ehdotuksia uuteen 16 joukkueen turnaukseen:

Tanska (useita nhl-pelaajia), Ranska (Huet maalissa), Kazahhstan(Antropov, +maalivahti), Norja(paljon hyviä hyökkääjiä), Ukraina (Fedotenko, Ponikarovsky)

Tässä lisäjoukkue ehdotuksia uuteen 16 joukkueen turnaukseen:

Tanska (useita nhl-pelaajia), Ranska (Huet maalissa), Kazahhstan(Antropov, +maalivahti), Norja(paljon hyviä hyökkääjiä), Ukraina (Fedotenko, Ponikarovsky)

Norjan meinasin laittaa jo nyt valko-venäjän tilalle, mutta otin ns. parhaat arvot omaavat tiimit mukaan. Eiköhän nuo ex-NL:n huitovat joukkueet sinne mukaan mahdu... :rolleyes:

Ruotsi linjoilla viimeistään klo20->

ottaako regun koht matsin?

Nyt on palailtu taas linjoille, joten jos satut tämän näkemään niin laitahan plösö päälle niin saahaan peli alta pois. Moiskia vastaan myös peli pelaamatta. Joko tänään tahi huomenna olisi hyvä saada sekin pelattua...

mä oisin regun nyt linjoilla jos pelattais matsi?

Slovakia kehissä 15 min sisällä, viimeistä vietäs alkusarjasta jos Moiski vielä linjalla...

E. Ja helevettiläinen, eipä taaskaan osuttu, puol tuntia sitten näemmä kirjauduit ulos :(. Koskahan saatais tää homma hoidettua??

Slovakia kehissä 15 min sisällä, viimeistä vietäs alkusarjasta jos Moiski vielä linjalla...

E. Ja helevettiläinen, eipä taaskaan osuttu, puol tuntia sitten näemmä kirjauduit ulos :(. Koskahan saatais tää homma hoidettua??

Tänään paikalla klo 20 jälkeen mutta ennen klo 22

Tänään paikalla klo 20 jälkeen mutta ennen klo 22

Tuskin pääsen tossa välissä minään päivänä, mutta mites toi lauantai-aamu välillä 9-12?? Sunnuntai-iltaan mennessähän nää pitää olla pelattu... Jos toi ei käy niin sit menee taas lauantai tai sunnuntai myöhäisiltaan :(. Tai sit tänään aamulla tästä tohon 11.30 mennessä ???

Taitaa mennä itelläki Moiskin kanssa sunnuntaille nuo pelit.

katsotaan pitääkö tuota alkusarjan päivämäärää muuttaa... itselläkin on vielä pari peliä pelaamatta ja yhden pelurin kanssa en oo ees sattunu samaa aikaa linjoille, pari päivää voidaan tarvittaessa maksimissaan jatkaa peliaikaa.

Lauantaina oon töissä kolmeen asti joten myöhemmin illalla kyllä käy. Ja sunnuntaina menee varmaankin iltaan

Nyt olisi latvia linjoilla 21 asti sveitsiä ja ruotsia vastaan pitäisi vielä pelata

Tänään jää pelaaminen tosiaan sit tonne myöhäisiltaan, mutta jos saataisiin osmoselta vähän lisäaikaa niin mä voisin olla maanantaina tossa 21 aikaan linjalla jos se siis TJ:lle ja Moiskille sopii?

Tänään jää pelaaminen tosiaan sit tonne myöhäisiltaan, mutta jos saataisiin osmoselta vähän lisäaikaa niin mä voisin olla maanantaina tossa 21 aikaan linjalla jos se siis TJ:lle ja Moiskille sopii?

Kyllä mulle sopii ainakin

KÄY.

Ylös Bottom