Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Maajoukkueturnaus (12 joukkuetta) [PS3/NHL11] PELATTU!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osmose
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Maajoukkueturnaus (12 joukkuetta) [PS3/NHL11]

Minä voin pelailla tänään pelit pois klo 20 jälkeen

Ja kannatetaan uutta turneeta heti putkeen

B-lohkon Tsekki pelivalmiudessa nyt noin klo 10 saakka.

osmose,
joo oon huomannu saman että monta tasasta vääntöä ollu. Mullaki molemmat pelit ollut todella tasasia: ekassa pelissä 1-1 aina vikan erän kahteen viimeseen sekuntiin jolloin latasin hirmupammin YV:llä Slovakian verkkoon. Toinen peli meni ihan jatkoajalle 2-2 tilanteessa, lopputulos 2-3ja minulle :) Erittäin mielekästä on ollu kyllä pelata, liekkö tosiaan vaikutusta tuolla isolla kaukalolla jolloin on vähän enemmän tilaa syötellä ja rakennella tilanteita.

Voisin tämän illan aikana pelailla matseja a-lohkossa

nyt oon noin 18 asti paikalla ja sitten myöhemmin 22 -->
Latviaa ja Saksaa vastaan tais Suomella vielä olla pelit pelaamatta :)

Jäi pelit pelaamatta kun ei koko iltana yhdistäny PSnetworkiin :(

Joo siellä on huolto menossa niin eipä pelata sitte tänään. Huomenna sitte tiukka vääntö Saksan kanssa ;)

Huomenna Latvia tai Kanada illalla linjoilla? Svedut ois valmiina antaa p.. eiku pisteitä... :eek:

Vieläkö Moiski valvoo?? Mulla puuttuu enää sua vastaan matsi ja ainakin ite pääsin äsken pleikkaverkkoon vaikka aiemmin illalla en. Tuu kaukaloon niin pelataan matsi pois alta!

Sanokoot muut mitä haluaa, mutta miun mielestä nää pelit on ollu perhanan tasasia, vaikka joukkueiden tasoerot pitäisi olla aika kovat... melkeinpä tekisi mieli järjestää ensi kerralla 16 joukkueen turnee, kun näitä maajoukkueturnauksia alkaa taas miettimään...

Joo, noissa maajoukkuematseissa kun on isot kentät niin tasoittaa noita joukkueiden tasoeroja aika paljon.

Joo, noissa maajoukkuematseissa kun on isot kentät niin tasoittaa noita joukkueiden tasoeroja aika paljon.

mut meikälle ainaki mokke(saksa) imi ihan huolella perus lämärit b-pisteen välistä(ei maskii)..ei änäris ne mee noi helpol sisää. mut on kyl ollu hyvi pelei ei voi muuta sanoo ja seuraavaksi vaan 16 joukkueen setti osmose :D

Tsekki päivystää tästä hetkestä lähtien, olisko Beeläisiä muita linjoilla tällähetkellä?

Sveitsi linjoilla n 18->. Latviaa ja Kanadaa vastaan olisi vielä pelit jälellä.

Ylös Bottom