Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Maaliskuun kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja designed
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo ensi kuussa mahdollisesti hankin, kun on sopivasti nuo rippijuhlat niin eiköhän siinä sais sitten rahat kokoon. Halokin houkuttaa niin paljon että eiköhän se jossain vaiheessa tuu hankittua.

No arvaa vaan haluaisinko. Pittää kattoa, josko ens kuussa olis rahaa...tiukille vetää, mutta se olis kyllä miesten kone. Perkele.

xbox on talossa

xbox hommattiin heti sen ilmestyessä ja saatiin peräti ajallaan. tai toisaalta, en ole juuri jonoista kuullut... grafiikka yms on todella upeaa mutta totesin että hyvään peliin tarvitaan muutakin...

:mad:
En missään nimessä.
PS2 jyrää x-boxin ja GameCuden mennentullen.

Kyllä ostin jo...
Pelejä ostin Rallisport Challengen, Halon, NHL2002:n
Kaukosäädin on listalla myös mutten ole vielä investoinut

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wiking
Ostettu on. Vaimon luvalla. ;)

Hee,

itse en uskalla ostaa kun emäntä varmaan räjähtäis... Muuten vois kyllä hankkia vaikka PS2 onkin jo hyllyssä, Halo kiinnostaa niin vietävästi =)

Hinta varmaan tippuu jouluksi, silloin voisi kyllä ostaa (joku vois heittää hyvää vinkkiä perusteluksi)...

En. Tietokoneesta saan ihan tarpeeksi "Ota yhteyttä palvelun tarjoajaan" ja "Ohjelma on suorittanut laittoman toiminnon" ja "MICROSOFT IS THE BEST!!!!!!!" tyyppisiä asioita...PS2 on tarpeeksi hyvä. samaten GC jää ostamatta. niinkuin jäi N64:kin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
En. Tietokoneesta saan ihan tarpeeksi "Ota yhteyttä palvelun tarjoajaan" ja "Ohjelma on suorittanut laittoman toiminnon" ja "MICROSOFT IS THE BEST!!!!!!!" tyyppisiä asioita...PS2 on tarpeeksi hyvä. samaten GC jää ostamatta. niinkuin jäi N64:kin

Huoh... sääli kun menee hyvä konsoli ja sen pelit ohi vain noin typerien ennakkoluulojen takia. No omapahan on menetyksesi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser

Huoh... sääli kun menee hyvä konsoli ja sen pelit ohi vain noin typerien ennakkoluulojen takia. No omapahan on menetyksesi.
slaisser..tiltin foorumit..aivan sama. Sä oot oikeestaan huono sanomaan. ootko ees pelannu PS2:a ikinä?

:D Tuli ostettu heti Suomen julkaisupäivänä ja olen ollut pirun tyytyväinen.

Jo julkaisupeleistä näkee, että potkua riittää pellin alla roimasti. PS2 meinaa jäädä graafisesti heti jalkoihin.

Myös PS2:n ostin heti julkaisun aikoihin. Sitä on kuitenkin sen verran pelihullu (kaikki ostetut viisi konsolia edelleen tallessa) ettei malta odottaa että hinnat laskisivat. Luulisin, että jouluksi tulee hinta jonkin verran laskemaan, mutta se ei sitten enää paljon minua lämmitä. Onpahan siihen mennessä ehtinyt tahkota huippupelejä jo kauan. :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DaddyCool
:D Tuli ostettu heti Suomen julkaisupäivänä ja olen ollut pirun tyytyväinen.

Jo julkaisupeleistä näkee, että potkua riittää pellin alla roimasti. PS2 meinaa jäädä graafisesti heti jalkoihin.

Myös PS2:n ostin heti julkaisun aikoihin. Sitä on kuitenkin sen verran pelihullu (kaikki ostetut viisi konsolia edelleen tallessa) ettei malta odottaa että hinnat laskisivat. Luulisin, että jouluksi tulee hinta jonkin verran laskemaan, mutta se ei sitten enää paljon minua lämmitä. Onpahan siihen mennessä ehtinyt tahkota huippupelejä jo kauan. :p
tähän meidän kaikkien tosi pelaajien pitäisi pystyä, puolueettomaan pelaamiseen..mutta mäkään en siihen pysty...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
slaisser..tiltin foorumit..aivan sama. Sä oot oikeestaan huono sanomaan. ootko ees pelannu PS2:a ikinä?

eehh... hä? niin ja olen pelannut PS2:lla... sitten? miten se liittyy tuohon Xbox-juttuun? Dissasinko siinä jotenkin PS2:sta? Miksi niin olisin tehnyt, kyseinen konehan on suht. mainio, mutta se mikä on tärkeintä on se että sille löytyy jo useita hyviä pelejä.

Ylös Bottom