Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Maaliskuun kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja designed
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En osta xboxia, ylihintainen toistaiseksi, olkoon pelit sitten kuinka hyviä tahansa. Kun sattuu tuo ps2:nen ja pc jo löytymään.
Ellei sen hinta laske ja pian niin se häviää myynnissä ps2:selle 10-0.

Olen kyllä ostanut ja ollut erittäin tyytyväinen , en vain ymmrrä yhtä asiaa nimitäin sitä minkä helvetin takia kaikki vailittaa että en osta kun on niin kallis,hyvät immeiset oletthan ostaneet PS2:kin 3000.- MK ja edelleen ilman KIINTOLEVYÄ montakohan hyvää julkasupeliä sillon oli saatavana veratuna Xboxin julkasulistaan.Ja sitäpaitsi koittakaahan kaivella Xboxin julkasulistaa jostain niin huomaatte että sieltä on tulosssa todella kovia julkasuja,katsotaanpa missä ollaan vuoden kuluttua esim graaffisella tasolla.

en todellekaan. minä en laita sentin senttii mihinkään missä lukee microsoft. microsoftin pitäs tehä kaikenlisäks uus ohjain kävin kokeilee xboksii eikä se ollu sen ihmeellisempi kuin pleikkari paitsi ohjain sai minussa aikaan kälmät väreet...ja siitähän puuttui Ctrl, Alt ja Del näppäimet ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tompal
en todellekaan. minä en laita sentin senttii mihinkään missä lukee microsoft. microsoftin pitäs tehä kaikenlisäks uus ohjain kävin kokeilee xboksii eikä se ollu sen ihmeellisempi kuin pleikkari paitsi ohjain sai minussa aikaan kälmät väreet...ja siitähän puuttui Ctrl, Alt ja Del näppäimet ;)

Taas yksi säälittävä esitys. "minä en laita sentin senttii mihinkään missä lukee microsoft". Sehän on tietysti jokaisen oma asia, mutta meikä ei vaan kertakaikkiaan ymmärrä moista. Itsekkään en tykkää MS -"monopolista", mutta ostan silti sen tuotteen jos se on hyvä. Ja x-box on hyvä. Minun mielestäni.

Muuten onko sinulla tietokone? Jos on niin käytätkö linuxia vai mitä käyttistä? Entä käytätkö koskaan Word- tekstinkäsittelyä tms. ohjelmia. Meinaan kun et laita sentin senttiä MS-tuotteisiin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saato
Muuten onko sinulla tietokone? Jos on niin käytätkö linuxia vai mitä käyttistä? Entä käytätkö koskaan Word- tekstinkäsittelyä tms. ohjelmia. Meinaan kun et laita sentin senttiä MS-tuotteisiin.
Arvelen, että tämmöiset peelot warettavat ohjelmansa...

jees. kyllä tuli hankittua heti kun tuli kauppoihin enkä ole katunut hetkeäkään. hienoa vielä microsoftilta laskea hintoja ja antaa hyvitystä jo xboxin ostaneille.

Vastaus vähän myöhässä...
Ehkä. Ostan Xboxin heti kun minulla vain on rahaa. Toivottavasti se on kuukauden kuluessa.

microsoft on tehnyt nimestään huolimatta pirun kovan konsolin, sitä ei parane kiistää. hintakaan ei ole enää este ja varhain liikkeellä olleet ostajat (mm. minä) pidetään tyytyväisenä vähintäänkin reilun kokoisella hyvityspaketilla. enää ei harmita ennakkovarausosto... mut mieleen herää kysymys et miks se hinta oli ensin kova jos erotus kuitenkin korvataan jokaiselle? ei silti, hakemus lähti jo aikapäiviä sitten liikenteeseen. en pidä microsoftin monopoliasemasta mutta eikös se konsolipuolella ole tällä hetkellä sonyn näpeissä... lukuisten "ei; siinä lukee microsoft" -kantojen takia monopoliasemaa xbox tuskin koskaan saa, mutta vankka kannattajajoukko sillä kyllä on. itse vaihdoin pc:ni osia pari sukupolvea taaksepäin ja saamallani rahalla rahoitin xboxia eikä katumus ole iskenyt missään vaiheessa. ainoa seikka on vain että konsoli on kiinni perheemme ainoassa tv:ssä...

En. Gamecube voitti sydämen loistavalla ohjaimellaan. Kyllä xbox viereenkin mahtuisi (Cuben vieressä makaa useampiakin konsoleja) vaan mitään syytä siihen ei vielä ole.

Sitten kun ne alkavat toimittaa sitä S-ohjainta sen koneen kanssa niin voisin jopa ostaa sen jenkeistä kun se on vaan parisatkua. (Voisi heittää muuten tämän kysymyksen uudelle kuukaudelle joskus tässä lähiaikoina, tulisikohan erilaista vastausta :)

Mä ihmettelen kyllä tota xboxin ohjaimen haukkumista. Mun mielestä se on kaikista ohjaimistani paras ja samaa mieltä ovat kaikki kaverini jotka ovat ohjainta kokeilleet.
No, makunsa kullakin. Mun mielestä se vaan sopii parhaiten aikuisiin käsiini.

en...aio hankkia XBOXia koska en pidä sille tulevista peleistä,ei ole rahaa,en osaa pelata sillä ohjaimella,PS2 on parempi. ;)

mun mielestä grafiikka ei oo niin tärkee osa peleissä...tottakai se on hienoo jos se on hienoo mutta kyllä tekoäly ja muut jutskat sen eelle menee...

Viitaten mutinaan x-boxin ohjaimen haukkumisesta. Taitaa olla pikkutytöt kun haukkuvat sitä, koska meikäläisen lapiot on ottaneet x-boxin ohjaimen tyytyväisenä vastaan. Jos pelaisi jollain riisinsyöjien S-miniohjaimeilla, niin nakit olisivat taatusti solmussa. Tosin perheen pienemmille se kandee ehkä hankkia.

Mä en ymmärrä tota juttua noista Xboxin ohjaimista. Mulla (18v) on kohtalaisen pienet kädet. Silti ohjain on kuin luotu niille... joten missä vika. Ei se ohjain tosiaankaan ole iso.

En, ei mitään järkeä jos omistaa PS2:en. Sitä paitsi ostaisin edelleen PS2:en mieluummin kuin XBoxin.

Ylös Bottom