Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko tässä Fs25 parempi tutoriaali kuin edellisessä?
Aika lyhyt on, pikaiseen käydään vähän muutama eri vaihe pellolla ja samalla papparainen vähän selittelee asioita.

Ilmeisesti lisäksi eri henkilöille voi jutella pelissä ja saada sitä kautta lisää apuja eri asioihin. Sekä myös tehtäviä niiltä. Siihen en ole vielä itse perehtynyt.

Jahas. Ensimmäinen bugi tullut eteen. Ja kovin ikävä kun ilmeisesti mulla ei ole muuta tehtävissä kun aloittaa uusi tallennus.

Eli bugi sellainen että kun yritän valita jonkun toimeksiannon, niin peli väittää että mulla olisi 3 toimeksiantoa kesken. ja kyllä mulla vuokrattuja laitteitakin on siellä kaupan edessä, johon uudet koneet aina ilmestyy. Normaalistihan toi ratkeaisi sillä että keskeyttää toimeksiannot, mutta kun niitä toimeksiantoja ei näy siellä listalla, joten ei voi keskeyttää kun ei ole mitä keskeyttää. Yritin jo ajaa yhden laitteen veteen, jos peli toteaisi tehtävän epäonnistuneeksi, mutta ei onnistunut. Eikä myöskään pelin poistaminen ja uudelleen asentaminen.

Sattuukos täällä olemaan ketään toista jolla olisi sama bugi? ja sitten toisaalta että onko Giants tietoinen tuosta bugista? Meinaan vaan että pitääkö mun todella aloittaa uusi tallennus? No tietenkään en ole paljon ehtinyt pelaamaan. Pelikello näyttää 24h suurinpiirtein. Mutta uskaltaako pelata jos tulee sama bugi eteen tyyliin 500 h kohdalla. Siinä kohtaa se uuden tallennuksen aloittaminen ei enää kovin mukavaa olekaan enää :(

Huomasitko, että FS25 ne käynnissä olevat tehtävät näkyvät eri kohdassa? Pitää mennä sivulle sieltä yläkohdasta. Jos ei näy sielläkään niin ikävä bugi sitten.

Ja kyllä niitä bugeja riittää paljon muitakin. On se vaan kiva pelata FS22 taas pari päivää, kun on farmi pidemmällä ja jonkun verran erilaisia modeja käytössä. Ehtiihän tässä vielä FS25 pelamaan seuraavat vuodet..

Joo. Siellä on se käynnissä olevat välilehti mutta se ei päästä mua sinne johtunee siitä ettei mulla ole toimeksiantoja

no täytyy odottaa seuraavaan päivitykseen, josko sillä toi bugi olisi korjattu. Se uuden tallennuksen aloittaminen ei sinänsä paljon haittaa vielä tässä kohtaa mutta kuvitelkaa nyt tilanne että olisin pelannut joku 500 tuntia ja joku 5 milj rahaa ja sit tulisi toi bugi...

20241120_162832.jpg

Mitäs tästä sanotte. Huomio tekstiin

Viimeksi muokattu:
Anteeksi nosto mutta kuten kuvasta näkyy niin pahasti on buginen fs25 tai sitten mun pleikkarissa on vika. Syy miksi ajattelen niin on se, että mulla on aina tapana googlailla ja youtubesta etsiä että kuinka yleinen bugi kyseessä mutta näistä mun havaitsemista bugeista ei löydy mitään infoa eli ei ilmeisesti yleinen, joten mahtaako sitten edes Giants olla tietoinen. Ja ongelma on se ettei mun englanninkielellä laiteta palautetta

Ylös Bottom