Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Mites tämä Farming simulator 19? Onkos tää aloittelijalle vaikea peli. Vai pitäskö aloittaa jostain helpommasta farmi pelistä? Ekaa kertaa hankkimassa farmi peliä.

Ei ole vaikea. Olen nyt pelannut PS4:lla muutaman päivän kaverin kanssa co-oppina ja pelin lomassa oppii lisää. Hauskaa on ollut ja aika monta kertaa saanut jo naureskella omille virheille, kun on tullut ostettua vääriä osia laitteisiin yms. Kaveri pilasi koko ensimmäisen tonttinsa, kun rupesi landscapingilla liikaa kikkailemaan ja sen jälkeen yritti vielä laajentaa peltoa rinteeseen. Onneksi kaikki maapalat saa kuitenkin myytyä ostettuun hintaan, vaikka olisi pilannut ne täysin ribaliksi. Kannattaa lukea ne laitteiden dessut huolellisesti ja opetella farmitermistöä, niin säästää tuhansia euroja. Haasteitahan tämä tosiaan alkuun toi, kun ei citypoikina ymmärretty noita maatilan työvaiheita edes suomeksi - englannista nyt puhumattakaan.

Vinkkinä aloittelijalle, että kannattaa asetuksista ottaa ainakin withering ja kenties myös crop destruction pois päältä. Näin ei ainakaan se vaivalla väsätty sato mätäne pellolle sateen tai oman sekoilun seurauksesta. Tuon crop destruction päälle lähinnä sen takia, ettei istutukset mene lyttyyn jos vahingossa vähän oikasee traktorilla maissisadon päältä.
 
Kattooko kukaan muu muuten Farming Sim turnauksia, yllättävän viihdyttävää katseltavaa. Nyt menossa juuri jotain matseja.

 
Moi kuinka farmingsimulaattori 2019 saa kylvinkoneeen täytettyä
Kuinka pleikkarin farmingsimulaattori 2019 saa kylvinkoneeen täytettyä
 
Viimeksi muokattu:
mikäköhän noissa kärpäsen paskan kokosissa mapeissa oikeen modaajia ja ilmeisesti myös pelaajissa, kiinnostaa kun niitä tuodaan kokoajan modhubiin...
 
Hei! Olen tässä Fs19 Seasons modin hankkimisesta lähtien miettinyt miksi en pysty auraamaan kun sitä lunta vihdoin tulee. Odotin monta tuntia että talvi saapuisi, vaan sen takia että pääsisin auraamaan. Ruohokin sieltä lumen alta työntyy esiin? Missäköhän vika on? Pitääkö odottaa jotenkin pidempään vai tuleeko lunta ollenkaan paksumpaa kerrosta?
 
Viimeksi muokattu:
Hei! Olen tässä Fs19 Seasons modin hankkimisesta lähtien miettinyt miksi en pysty auraamaan kun sitä lunta vihdoin tulee. Odotin monta tuntia että talvi saapuisi, vaan sen takia että pääsisin auraamaan. Ruohokin sieltä lumen alta työntyy esiin? Missäköhän vika on? Pitääkö odottaa jotenkin pidempään vai tuleeko lunta ollenkaan paksumpaa kerrosta?
Sun täytyy omistaa se maa mitä auraat. Monessa modimapissa tiet on yksi ostettava maa-alue jonka jälkeen voit aurata missä vain teitä. Noin muutoin vain niillä alueilla mitkä omistat.
 
auraamaan pystyy jos ei omista edes maata, lumilingolla maa täytyy omistaa ja siitä ilmotetaan. epäilisin etä sulla on semmonen aura joka ei oo lunta varten. jossain auroissa pitää se aura myös avata.
 
Näyttää odotetun kehnolta. Mikään ei käytännössä ole muuttunut, modeja vaan lisätty vanilla-peliin ja uusi kartta, joka ei ole yhtään eteenpäin vanhoista.

Tuollainen taso oli ihan hyvä muutama vuosi sitten esim. Farming Simulator 17, mutta sarjan pitkäaikaiset fanit kaipaisivat jotain paljon parempaa. Uusille pelaajille FS22 varmasti ihan hyvä vaihtoehto.
 
Terve, olen koittanut löytää kaikkea realistisia modeja mitä peli sisältää ps4 kun pelaan, mutta millä nimellä ne menee tuolla modhubissa? Aika kauheeta kyllä pelata kun ei saa säätää jne mitään. Seasoniakin olen miettinyt niin mikä olis paras seasoni? Kiitän jos joku viittia jeesaa et saisin vähä mielenkiintoa lisää fs19 peliin. Tosiaan alustana ps4
 
Okei, olen paljon marissut siitä miten ei oo mitään fiksua uutta Farming simun uusissa versioissa.
Toki 22 tuo vaihteistot, AI kuskien paremman ohjattavuuden sun muut, mutta edelleen pelloilta uupuu muokattavuus (paripyörien tarve) ja esimerkiksi ojst.

Mutta näin kun pojan kanssa tuota pelaan, niin tuossa on todella todella iso uudistus, mitä en todellakaan ole osannut odottaa ja olen steamin listauksessa pitänyt sitä virheenä.

Peli on suomenkielinen! Helpottaa nuoremman väen pelailua tosi paljon. Äärettömän hyvä uudistus.
 
Ylös Bottom