Omenanraato
Well-Known Member
Vastaus: Farming Simulator 2015
Mä haluisin kans koittaa moninpeliä et jos oon onlinessa, heittäkää kutsua.
Mä haluisin kans koittaa moninpeliä et jos oon onlinessa, heittäkää kutsua.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Muistaakseni jossain arvostelussa ihmeteltiinkin hieman tuon vaikeustasovalinnan järkevyyttä, koska rahan saanti riippuu lähinnä vain siitä kuinka paljon aikaa pelin pelaamiseen haluaa käyttää, niin miksi ihmeessä joku haluaisi keinotekoisesti hidastaa tuota rahan kertymistä.Ero lienee vain siinä, mite paljon rahaa saat?
Muistaakseni jossain arvostelussa ihmeteltiinkin hieman tuon vaikeustasovalinnan järkevyyttä, koska rahan saanti riippuu lähinnä vain siitä kuinka paljon aikaa pelin pelaamiseen haluaa käyttää, niin miksi ihmeessä joku haluaisi keinotekoisesti hidastaa tuota rahan kertymistä.
Äsken ostin uuden pellon ja perunavehkeet, niin pääsee tutustumaan siihenkin puoleen. Ei ollu varaa kylläkään kylvää kuin puoli peltoa..
Siihen tottui yllättävän nopeasti. Ilomielin otan vastaan 2tikun systeemin, mutta kyl tohon tottui.
Eniten ärsyttää just toi et jotain kärryä voi vetää jollain traktorilla ja jotain toista jollain toisella. Sitä ei vain kerrota missään.
Ostin uuden puimurin ja halusin siihen kärryn. Eipä se sopinutkaan puimurin perään, mutta eihän sitä missään kerrottu.
Katoppas Omenaraato tuolta laittamastani linkistä, jonka laitoin muutama viesti sitten. Sieltä pitäisi nähdä eri traktorien käyttötarkoitukset ja rajoitukset, jos en ihan väärässä ole. Pelissä näitä ei tosiaan oikein selitetä, mikä on aika omituista.