Madden 2002

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Troublemaker
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
T

Troublemaker

Guest
semmosta että onko kukaan huomannu itse tekemällä äijällä pelatessa(QB) että WR eivät saa palloa läheskään yhtä hyvin kiinni kun joukkueen omalla ja oikealla QB pelatessa esim: duunasin QB jonka overall on 94 ja valkkasin jengiksi Jets:in jonka omalla QB:lla Vinny Testaverdella overall on jotain 74 mutta silti äijän heitot tarttuu WR:ien sormiin kun liimattuna johtuuko tää mun äijän suht kovasta heitto voimasta? tarkkuus on jotain 90 joten ei ne ihan ohikaan mene... voi olla että vika on ihan omassa päässä mut ei vaan heitttopeöi suju..:(

Älä heitä liian kovia bullet-pass:eja. Eli älä paina sitä heitto nappia rajusti, äläkä pidä sitä pohjassa. Vaan kokeile heittää sellasia vähän löysempiä heittoja, varsinkin jos sun QB:llä on vahva heittokäsi. Noista itse tehdyistä hahmoista en osaa sanoa kun en ole koklannut. Millä vaikeus tasolla pelaat? Sekin vaikuttaa siihen widereceiver:eitten catcheihin. All-pro taso on ehkä kaikista realistisin.

Re: Superbowl

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Harmi ettei 3.helmikuuta pelattavaa superbowlia näytetä suomen televisiossa.
Omistatko lautasantennia? Sillähän voisi saada jonkun kanavan näkyviin jos vaan jaksaa hieman nähdä vaivaa....mulla olis tollanen Canal Digital lautanen mutta en tiiä viitsiikö sitä yrittää ruveta kääntelemään mihinkään...vaikka ilmaiseksi niitä joitain kanavia saakin kai näkyviin.

Re: Superbowl

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Harmi ettei 3.helmikuuta pelattavaa superbowlia näytetä suomen televisiossa.

No juu, mietin itsekin samaa että ei taida näkyä. Mikä on suuri sääli, sen verran mielenkiintoinen tapahtuma kuitenkin. Eli ei näy miltään suomalaiselta maksukanavalta??

juu onneksi pääse näkemään sen :cool: tosin pelejä livenä nähneenä tv ei aivan aja samaa asiaa mutta parempi sekin kun kattoa 2selta miesten perinteistä douppaus hiihtoa ;)

juuh ja se heittopelin kämmi johtui minusta nyt taas sujuu puolet jengistä on Pro Bowlissa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Troublemaker
juu onneksi pääse näkemään sen :cool: tosin pelejä livenä nähneenä tv ei aivan aja samaa asiaa mutta parempi sekin kun kattoa 2selta miesten perinteistä douppaus hiihtoa ;)

juuh ja se heittopelin kämmi johtui minusta nyt taas sujuu puolet jengistä on Pro Bowlissa
Miltä kanavalta sen katsot? Taidan meinaan sittenkin ruveta kääntelemään tota antennia, kyllä se peli on pakko nähdä.
Muistaakseni Saksan SAT1 näyttää superbowlin ja sen kai saa jotenkin näkyviin ilmaiseksi kun vaan on lautanen kohdallaan. Channel5 näyttää myös Bowlin mutta siihen tarvii jonkun videocrypt dekooderin.
Lisätietoa: www.channel5.co.uk
Ja taajuustiedot : http://www.pirmasoft.de/astra/e_tvinde.htm
eli kyseessä on Astra satelliitti. Tällaista tietoa oon keräillyt eri paikoista.

Viimeksi muokannut moderaattori:
hmm... en ole varma kun kaverille sen meen kattomaan mutta veikkaisin että ESPN ainakin ne näyttää NFL joten kai niillä on oikeudet Suberbowliin.. sitä muuten kattoo jenkeissä yli 130 miljoonaa ihmistä ja ympäri maailmaa livenä n. 1 miljardi ja jälki ym. lähetyksinä toinen mokoma yllätys yllätys suomessa sitä ei taas nähdä... tosin näyttihän 4 erittäin paskasti tehdyn Vaahteramalja matsin :(

toivotaan muuten että finaalissa pelaisi Steelers ja Rams olisi kiva nähdä miten Rams muuttaisi peli kuvioita Steelersin eriitäin nopean ja agressiivisen puolustuksen edessä villi veikkaus on että juoksu peli ei tule toimimaan joten Faulk ei välttämättä näyttele tällä kertaa niin suurta osaa se on ehken varattu Holtille Pittsburgilla taasen tulessa on puolustuksen Porter ja Gildon

Re: Re: Superbowl

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan m8v4
Omistatko lautasantennia? Sillähän voisi saada jonkun kanavan näkyviin jos vaan jaksaa hieman nähdä vaivaa....mulla olis tollanen Canal Digital lautanen mutta en tiiä viitsiikö sitä yrittää ruveta kääntelemään mihinkään...vaikka ilmaiseksi niitä joitain kanavia saakin kai näkyviin.
NO ikävä kyllä en omista antenneja. Ja meidän talo on varmaan ainoa talo itä-helsingissä missä ei näy edes kaapeli!! Noh onneksi tänä keväänä asiaan pitäisi tulla muutos, että saadaan edes kaapeli näkymään.

helvetti ei menny putkeen finaalissa Patriots ja Rams... villi veikkaus että Rams vie kun pässiä narussa..

jaa-a aika vitun tiukka matsi se oli vois sanoo et yks parhaista n. 10 vuoteen ja mikä ratkasu Patriotsien potkasija suorastaan tärisi ennen ratkasu potkua.. loistavaa Faulkin ja Warnerin ilmeet oli näkemisen arvoset :( :(

Saatana kun ei pystynyt katsomaan mistään!!! Mä rupeen keräämään ensi vuodeksi jotain adressia että joku suomen kanava näyttäis superbowlin. Perkele mun puolesta vois jättää näyttämättä vaikka koko lätkän SM-liiga ottelut ja ottais tilalle NFL matseja:mad:
Piti heti tuloksen kuultua alottaa uusi franchise moodi Patriotsilla, vaikka takana oli jo 11 vuotta tahkoomista NY Giantsilla. Harmi vaan että Tom Bradyä ei koko pelissä edes ole.

Auttakaa :)

Tuli peli hankittua kun jenkkifutis kuulosti mielenkiintoiselta :D

Ongelmaksi muodostuu vaan itse peli, säännöt ym. Turpaan tulee joka peli 0 - lukematon määrä maaleja ;)

Linkkiä suomenkieliselle sivulle jossa kerrotaan itse pelistä enemmän tai jos joku jaksaa tänne sepustaa kuvausta, olisin kiitollinen...

Re: Auttakaa :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kasvain

Ongelmaksi muodostuu vaan itse peli, säännöt ym. Turpaan tulee joka peli 0 - lukematon määrä maaleja ;)

Linkkiä suomenkieliselle sivulle jossa kerrotaan itse pelistä enemmän tai jos joku jaksaa tänne sepustaa kuvausta, olisin kiitollinen...
Nooh, kysy mitä vaan niin kerrotaan. Kannattaa käyttää niitä koutsin neuvoja hyökkäyspelissä, varsinkin jos pelailet ekoja kertoja jenkkifutispelejä. Se ehdottaa millon sun kannattais kantaa palloa (yleisimmiten keskushyökkääjällä eli running backilla, voi sitä tietty muutkin kantaa) ja millon heittää sitä. Se myöskin neuvoo millon kannattaa yrittää maalipotkua (field goal) ja millon sun kannattaa puntata. http://erkko.pp.htv.fi/jefu/index.html

Re: Re: Auttakaa :)

Nooh, kysy mitä vaan niin kerrotaan. Kannattaa käyttää niitä koutsin neuvoja hyökkäyspelissä, varsinkin jos pelailet ekoja kertoja jenkkifutispelejä. Se ehdottaa millon sun kannattais kantaa palloa (yleisimmiten keskushyökkääjällä eli running backilla, voi sitä tietty muutkin kantaa) ja millon heittää sitä. Se myöskin neuvoo millon kannattaa yrittää maalipotkua (field goal) ja millon sun kannattaa puntata. http://erkko.pp.htv.fi/jefu/index.html

Ensimmäisenä on jäänyt hämäämään mistä tiedän mitkä kuviot on syöttöä varten ja missä kuvioissa pallo vain annetaan miehelle joka lähtee juoksemaan sitten...

hmm..Voiko pelata kuviota jossa pallo annetaan miehelle jolla sitten lähden juoksemaan mutta haluaisin kuitenkin jossain vaiheessa syöttää pallon toiselle pelaajalle? En ainakaan saa syöttöä enää lähtemään kun juoksen...

ainiin...mitä on punttaus? =)

Antamasi linkki näyttää hyvältä..vieläkun löytää aikaa lukea sivut läpi...

Re: Re: Re: Auttakaa :)

Ensimmäisenä on jäänyt hämäämään mistä tiedän mitkä kuviot on syöttöä varten ja missä kuvioissa pallo vain annetaan miehelle joka lähtee juoksemaan sitten...

hmm..Voiko pelata kuviota jossa pallo annetaan miehelle jolla sitten lähden juoksemaan mutta haluaisin kuitenkin jossain vaiheessa syöttää pallon toiselle pelaajalle? En ainakaan saa syöttöä enää lähtemään kun juoksen...

ainiin...mitä on punttaus? =)

Antamasi linkki näyttää hyvältä..vieläkun löytää aikaa lukea sivut läpi...
[/QUOTE)]Sen onko kyseessä heitto- vai juoksupeli näet noista nuolista kun valitset kuviota. Juoksupelissä kuviossa on valkoinen nuoli (se on juoksijasi suunniteltu juoksureitti). Muut pelaajat ovat merkitty vain harmaina pisteinä, he yrittävät blokata juoksijallesi tilaa jotta pääsisit mahd. pitkälle. Yritä mennä juuri siitä kohdasta mihin nuoli näyttää, eli jos valkoinen nuoli menee edessäsi olevien linjamiesten keskeltä, niin sinun olisi tarkoitus juosta juuri siitä. Linjamiehesi yrittävät tehdä sulle siihen aukon jotta pääsisit siitä juoksemaan läpi. Ainahan tää ei tietenkään onnistu, linjamiehet voivat olla huonoja eivätkä välttämättä saa tehtyä sulle sitä aukkoa, sillon pitää NOPEASTI katsoa josko jossain muualla olisi hieman aukkoja juosta jaardeja eteenpäin.
Heittopelin tunnistat siitä, että kuviossa on keltaisia nuolia ja oransseja nuolia. Keltaiset nuolet näyttävät mikä on vastaanottajiesi (wide receiver) suunniteltu juoksureitti. Oranssit nuolet näyttävät mihin keskushyökkääjäsi (running back ja full back) aikovat juosta vastaanottamaan heittoasi.

Sitten toiseen kysymykseesi: Oikeasti tää on mahdollista, Madden 2001:ssä jota mä vielä pelaan niin en oo ainakaan osannut tota tehdä. Kuka tahansa pelaajahan voi syöttää eteenpäin JOS syöttö lähtee aloituslinjan takaa, jos olet jo juossut linjan ohi niin et voi syöttää kuin taaksepäin tai sivullesi. Mutta tosiaan, en tiedä onko nää Maddenissa ees mahdollisia...ei kai.

Punttaus: jos et pystynyt etenemään 10 jaardia kolmella yrityksellä, niin sun kannattaa puntata, potkaista pallo ilmapotkulla niin pitkälle kuin vaan pystyt. Joukkueessasi on puntteri-hemmo joka potkaisee pallon käsistään, mahdollisimman kauas vastustajan päähän. Eli sä luovutat pallon vastustajalle, mutta yrität samalla saada niille niin huonon paikan aloittaa hyökkäys kuin vaan mahdollista. MUTTA, jos sulla on jäljellä vaikka vain yksi jaardi siitä 10 jaardin matkasta mikä sun pitäis aina edetä, tai jos oot tappiolla pelin lopussa ja tasoihin pitäis päästä hinnalla millä hyvänsä, niin sä voit ottaa riskin ja yrittää vielä neljännellä yrityksellä päästä sen jäljellä olevan matkan siitä 10:stä jaardista. Jos oot tarpeeksi lähellä maaliristikkoa neljännellä yrityksellä niin voi tietenkin myös tehdä field goalin ja saat siitä 3 pistettä jos se onnistuu.

Re: Auttakaa :)

Ihan ekaks kannattaa käydä läpi se training mode missä Madden neuvoo joitain pelejä. Ja kun aloitat oikein pelaamaan niin ota suosiolla helpoin vaikeusaste niin saat rauhassa tarkastella joukkueesi playbookkia koska muuten sulla on jotai 40 sekuntia valita seuraava hyökkäyskuvio. Ja L2 napista näet hyökkäys kuvion ennen kuin aloitat hyökkäyksen, siis silloin kun pelaajasi ovat valmiina maahan kyyristyneinä. Kannattaa myös lukea ohjekirja huolella läpi, vaikka pelisääntöjä sieltä et löydäkkään. Sitten kun alkaa säännöt hahmottua ja peli tuntua liian helpolta niin eikun seuraava vaikeustaso. Jos saan sanoa, niin vaikka alussa et ymmärtäisi pelistä hölkäsenpöläystä, niin kannattaa opetellä säännöt koska sitten kun Maddenin maailma avautuu sulle kunnolla niin pidempää peli kokemusta et voi PS2:lla saada kun aloitat Franchise moodin suosikkijoukkueellasi. Onnitelut erinomaisesta pelivalinnasta. T: Madden fanaatikko.:)

Ai niin,kannatta myös harjoitella siellä practice modessa heittoja koska siellä voit treenata ilman vastapuolen joukkuetta. Ja kokeile myös laittaa settingsistä se syöttö quick-modelle, niin ei tarvitse syöttäessä painaa sitä nappia että saa syöttöikonit näkyviin.

Re: Re: Re: Re: Auttakaa :)

Sitten toiseen kysymykseesi: Oikeasti tää on mahdollista, Madden 2001:ssä jota mä vielä pelaan niin en oo ainakaan osannut tota tehdä. Kuka tahansa pelaajahan voi syöttää eteenpäin JOS syöttö lähtee aloituslinjan takaa, jos olet jo juossut linjan ohi niin et voi syöttää kuin taaksepäin tai sivullesi. Mutta tosiaan, en tiedä onko nää Maddenissa ees mahdollisia...ei kai.
Ei ole mahdollista Madden 2002:ssakaan.

Ylös Bottom