Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Madden 2004 vai NFL2K4?

Itse suosittelisin NFL2k4:ta (tai oikeammin ESPN NFL Footballia :D ). Tosin en ole uusinta Maddenia edes pelannut, kolmea edellistä kylläkin.

ESPN.:ssä ei ehkä ole aivan yhtä hyvät grafiikat, mutta tv-tyylinen toteutus tuo paljon lisäarvoa. Jos on jenkkifutispelejä aikaisemmin pelannut niin ESPN:ään pääsee helposti sisälle

Hauskana yksityiskohtana ESPN:ssä on mukana First Person mode, eli peliä pääsee pelaamaan pelaajan silmistä katsottuna.
 
Korostaisin että voisin jopa harkita vakavammin Maddenia,josse ei ole yhtä realistinen kuin Segan tekele,koska en tajua säännöistä paljoa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan käkikotka
Korostaisin että voisin jopa harkita vakavammin Maddenia,josse ei ole yhtä realistinen kuin Segan tekele,koska en tajua säännöistä paljoa.
Segan peli on mielestäni itse asiassa jonkun verran arcade-henkisempi. Joka tapauksessa kummatkin pelit ovat erinomaisia, kannattaa varmaan napata se kumpi lähtee halvemmalla kaupasta mukaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan käkikotka
Korostaisin että voisin jopa harkita vakavammin Maddenia,josse ei ole yhtä realistinen kuin Segan tekele,koska en tajua säännöistä paljoa.
Lue ehdottomasti uusimman Pelit-lehden vertailu peleistä. Sen perusteella löytänet varmasti itsellesi sopivamman pelin. Ko. vertailun perusteella Madden tuntuisi olevan lajiin vihkiytymättömälle parempi vaihtoehto samoin jos nettipeli kiinnostaa.
 
Henkilökohtaisesti lajia pelanneena suosittelen Maddenia. Jos lajista ei tajua juuri mitään, niin Maddenin harjoitus-osastolla saat treenata kuvioita John Maddenin selostuksen ja graafisten animaatioiden opastuksella. Näet helposti mitä kannattaa seurata vastustajan pelissä, miksi kannattaa tehdä jotakin ja minne kannattaa pelaajia ohjata. Lisäksi juuri tällaiset harjoitusmahdollisuudet ovat Maddenissa paljon paremmat ja laajemmat. Itse pelinä ovat pelit aikalailla samanlaisia.

Maddenissa tosin ei tuota pelaajan silmin pelaamista ole mahdollista pelata.

EDIT: Segan kausitoimintoihin en ole tutustunut, mutta Maddenin 30-kauden franchise-moodi on todella kattava. Draftissa saat seurata pelaajien kehitystä, tehdä omistaja-moodissa sopimuksia palkkakaton mukaisesti yms. Todella realistinen pelkästään tällä saralla. + tuohon vielä itse peli... ei ihme että on jo 6. kausi menossa peräkkäin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Muuten hyvä, mutta PS2:lla ei paljon Xboxin pelejä pyöritellä :rolleyes:

Säpsähdin oikein, että mitäs hittoa. Pahoitteluni jokaiselle PS2:n omistajalle, jotka kerkesivät tuosta innostua ja suosittelen tutustumaan ESPN NFL:än - vaikka Madden 2004:nkin on varsin varteenotettava vaihtoehto.
 
Madden 2002 ja 2004 paljon pelanneena voin sanoa, että kyseinen sarja toimii taatusti. Segan tekeleeseen en tätä osaa verrata koska en ole niitä ikinä pelannut.

Vaikka olenkin ollut tyytyväinen Maddeneihin ajattelin ensi syksynä ostaa Segan version. Ihan vain vaihtelun vuoksi.

..ei tainnut olla paljon apua itse kysymykseen.
 
Korostaisin että jenkkifutis-pelin EI tarvitse olla superhyper-realistinen niinkuin lätkä tai futispelit (lue PES ja NHL2K4-sarja).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan käkikotka
Korostaisin että jenkkifutis-pelin EI tarvitse olla superhyper-realistinen niinkuin lätkä tai futispelit (lue PES ja NHL2K4-sarja).
Taitaapa sama periaate toimia ihan kaikissa peligenreissä. Molempi parempi.
 
Arvostelu on nyt kirjoitettu ja pitäis tulla luettavaks koht sillään. ESPN NFL on henkilökohtaisesti aivan ehdotonta kärkeä, mitä viime aikoina on vastaan tullut.
 
Ostinpa itselle ton ESPN NFL 2K4 ja täytyy sanoa, että täysin lajiin vihkiytymättömälle on hurja kokemus ja harjoittelu on ehdoton juttu! Ulkoasu on upea ja aloittelijan saa pyörälle päästä kaikilla teknisillä hienouksilla.

Ohjekirjassakin (eka peli missä siihen tutustun) on pelkkiä pelaajan ohjaukseen tarkoitettuja sivuja ainakin kolme.

Uskon, että kun laji tulee vähän enemmän tutuksi ja kun nämä näppäimet alkavat olla hallussa nii pelistä pääsee nauttimaan täysin rinnoin. Franchise moodin kyl annan olla vielä rauhassa ja perehdyn siihen vasta kun olen voittanut edes yhden matsin.
 
Ylös Bottom