Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Madden NFL 09 - liiga

Vastaus: Madden NFL 09 - liiga

Miten tässä liigassa pelataan noi pelit. Siis kun tuolla online liigassa ei ole mitään "play game" nappulaa?
 
Vastaus: Madden NFL 09 - liiga

Aivan varma en ole mutta uskoisin että kun painat standings ruudussa vastustajasi nimeä ja valitset "invite league game".
 
Vastaus: Madden NFL 09 - liiga

Joo sain homman selville. Bengalin tiikerit kukisti suuren ja mahtavan Eli Manningin NY Giantsit 27-17. Puolustus kyllä hoiti homman tänään kotiin, 8 vai 9 interriä, joista 1TD. Peli meni turhan tiukaks, kun tein FG:stä vain 2/5. Tajusin vikan mokan jälkeen, että perkele mähän en ole kohdistanut vielä kertaakaan tota nuolta... onneks oli kaks muuta vedetty niin keskeltä et ei ollu väliä :D. Tästä on hyvä jatkaa.

Ekan kerran ku yritettiin niin oli 19m/s tuulta ja kauhee lumimyrsky. Olis voinu tulla mielenkiintoinen peli :D. Harmi, kun yhteys katkes molemmilta ilmeisesti.
 
Vastaus: Madden NFL 09 - liiga

Womistaja (Giants) 17 vs. Pleieri (Bengals) 27

Tässä oikeastaan summautuu koko peli:

http://www.easportsworld.com/en_US/video/635343

Eli Manning heittää ja deffi koppaa melkein jokaisen :)

Kiitoksia Pleierille hyvästä pelistä.

Miten sait tuon tonne nettiin? L.Hall oli muuten aika tulessa. tais olla 4 intteriä ja en musta juoksiko se vielä sen td:nki.

Aika hyvin onnistu noi, kun highlightasin monesti sun juoksijan(en muista nimeä) niin sille sitten heitit ja meikän puolustajahan sille linjalle ja koppi. Tossaki videossa toi sun WR aika tukallasa tilanteessa 1vs2 yrittää ottaa koppia... ei ollu Manningin päivä :D. Meinas tulla siinä pelistä liian tiukka, kun otit intterin kolmannessa vai neljännessä, mutta sain vikalla äijällä hypättyy nilkkoihi kiinni takaata... 0,5s myöhemmin ja olis ollu myöhästä :)

Mulla ei ainakaan ollut paljoa lagia. Onko kotijoukkue muuten hosti? Voi johtua siitä, ettei mulla lagannut, kun olin kotijoukkue, mutta hyvä ettei sullakaan häirinnyt.
 
Vastaus: Madden NFL 09 - liiga

Miten sait tuon tonne nettiin? L.Hall oli muuten aika tulessa. tais olla 4 intteriä ja en musta juoksiko se vielä sen td:nki.

Aika hyvin onnistu noi, kun highlightasin monesti sun juoksijan(en muista nimeä) niin sille sitten heitit ja meikän puolustajahan sille linjalle ja koppi. Tossaki videossa toi sun WR aika tukallasa tilanteessa 1vs2 yrittää ottaa koppia... ei ollu Manningin päivä :D. Meinas tulla siinä pelistä liian tiukka, kun otit intterin kolmannessa vai neljännessä, mutta sain vikalla äijällä hypättyy nilkkoihi kiinni takaata... 0,5s myöhemmin ja olis ollu myöhästä :)

Mulla ei ainakaan ollut paljoa lagia. Onko kotijoukkue muuten hosti? Voi johtua siitä, ettei mulla lagannut, kun olin kotijoukkue, mutta hyvä ettei sullakaan häirinnyt.

Joo varmasti nakkelin syöttöjä vähän liian tiukkoihin paikkoihin. Hiukan meinasi verenpaine nousta kun kokeilin juoksupeliä Jacobsilla ja silläkään ei pysyny pallo hallussa :) No oli minulla tilanteeni, mutta tällä kertaa näin :)

Tuon videon saa nettii kun tallentaa sen heti pelin jälkeen highlightina sieltä replay kohdasta. Siis menusta jossa alimpana on "Exit game". Sitten menee main menussa "My Madden" kohtaan ja sieltä ottaa highlights.
 
Vastaus: Madden NFL 09 - liiga

HenrikRamone (Buccaneers) 34 vs.Tathalas (Chargers) 41.

Aika tiukka peli oli ja johtoasema vaihtui parikin kertaa. :) HenrikRamone:lla oli muutamia toooodella pitkiä syöttöjä, joista hänelle tulikin sitten pari TD:ia. Hyvä peli oli!
 
Vastaus: Madden NFL 09 - liiga

HenrikRamone (Buccaneers) 34 vs.Tathalas (Chargers) 41.

Aika tiukka peli oli ja johtoasema vaihtui parikin kertaa. :) HenrikRamone:lla oli muutamia toooodella pitkiä syöttöjä, joista hänelle tulikin sitten pari TD:ia. Hyvä peli oli!

Joo, oli hyvä peli. Oli ehkä virhe käyttää ittelleni tutuinta NYG:n playbookia, ku jotkut pelit sielt suoraan sanottuna kusi ;) Sulla ainakin toi venyminen kolmansilla ja neljänsillä toimi.

Niin, ja lagia ei tullut ainakaan minulla yhtään, pari kertaa Tat säkitti aika pahasti ku ei suostunu Garcia syättämään :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Madden NFL 09 - liiga

Ilmeisesti pitää kaikkien pelata eka kierros pois alta, että toinen voidaan aloittaa? Olis tänää just meikällä aikaa pelata :)
 
Vastaus: Madden NFL 09 - liiga

Ilmeisesti pitää kaikkien pelata eka kierros pois alta, että toinen voidaan aloittaa? Olis tänää just meikällä aikaa pelata :)

Ota harkkamatsia jotain vastaan. Itse oon liigamatsissa 20:00 ---> mutta sen jälkeen voin pelata vielä.
 
Vastaus: Madden NFL 09 - liiga

Meidän piti eilen ottaa Penan kanssa matsi, mutta EA:n servut vit*uili. Väitti, että mulla ei ole onlinerostereita, eikä suostunut lataamaan EAN: servuilta:rolleyes:
Tarkoitus olis pelata se tänään puolenyön maissa.


EDIT: on erittäin ilahduttavaa huomata, että kukaan ei ottanut Coltsia tai Patriotsia! Hyvä poijjaat :D

EDIT 2 klo 19.00: ei suostu taaskaan/vieläkään lataamaan online rostereita... AAAPUUUUVA!
 
Vastaus: Madden NFL 09 - liiga

Meidän piti eilen ottaa Penan kanssa matsi, mutta EA:n servut vit*uili. Väitti, että mulla ei ole onlinerostereita, eikä suostunut lataamaan EAN: servuilta:rolleyes:
Tarkoitus olis pelata se tänään puolenyön maissa.


EDIT: on erittäin ilahduttavaa huomata, että kukaan ei ottanut Coltsia tai Patriotsia! Hyvä poijjaat :D

EDIT 2 klo 19.00: ei suostu taaskaan/vieläkään lataamaan online rostereita... AAAPUUUUVA!

Kuka semmosilla diivoilla haluaa pelata? :D

Eikö se lataa niitä, kun lataat sen meiän online liigan? Mulla ainaki joka kerta, kun oon yhdistäny siihen meiän liigaan niin on ladannut ne. Bengalsit on panostanu nyt vaan hyökkäystreeneihin, kun puolustus oli niin kovassa kuosissa ekassa :eek:

E: Minkä takia muuten, pelataan 8 kierrosta eikä 7? Et toi kierros 2 pelataan niinku toiseen kertaan... onko siihen joku syy, että pitää olla niin vai vaan oman huvin vuoksi?
 
Vastaus: Madden NFL 09 - liiga

E: Minkä takia muuten, pelataan 8 kierrosta eikä 7? Et toi kierros 2 pelataan niinku toiseen kertaan... onko siihen joku syy, että pitää olla niin vai vaan oman huvin vuoksi?

Hyvä huomio. Onkos tuohon lipsahtanut painovirhe paholainen? :)
 
Vastaus: Madden NFL 09 - liiga

Kuka semmosilla diivoilla haluaa pelata? :D

Eikö se lataa niitä, kun lataat sen meiän online liigan? Mulla ainaki joka kerta, kun oon yhdistäny siihen meiän liigaan niin on ladannut ne. Bengalsit on panostanu nyt vaan hyökkäystreeneihin, kun puolustus oli niin kovassa kuosissa ekassa :eek:

E: Minkä takia muuten, pelataan 8 kierrosta eikä 7? Et toi kierros 2 pelataan niinku toiseen kertaan... onko siihen joku syy, että pitää olla niin vai vaan oman huvin vuoksi?

Mun tuurillahan se ylimääränen matsi on JanReita vastaan :)
 
Ylös Bottom