Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Madden NFL 09 - liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja T-aneli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Madden NFL 09 - liiga

No mikä siinä JanReisissä niin paha on. Pyörittelin Jania 34-7 tänään ;)

Joo ja mulla T-anelia :o

Ja JanRei vaan vähän anto sulle väärää kuvaa. Sitten, kun on liigapeli niin aloittaa vasta pelaamisen :D

Kunhan koijasin :D Oltaisiin treenimatsi pelattu mutta kun ei JanReillä se online rosterin lataus toimi vieläkään

Hehhehh! :D Aivan loistavaa läppää.

Voi kuulkaas olla, että muutama tyyppi selviää ilman mun kohtaamista ku tuo verkko ei oikein toimi.

Erikoista tässä nettiongelmassa on se, että eilen pääsin pelaa USA-accolla nettipeliä. Rosteri lataantu nätisti ja kaikki toimi.
Tarkistan vielä tänään, että jos USA-tili toimii nii vaihdetaan se liigaan mun nykyisen tilin tilalle. Varmaankin käy kaikille..?:)

Verkkopeli toimii ja pääsen liiga-lobbyyn!!!

Pena: pelataan vaa heti ku kirjaudut PSN.

Tiukat matsit oli nulkin kans. aikalailla virheetöntä peliä 3 ekaa erää ja sitten pari lipsahdusta. Todella tasaista vääntöä. Naapuri kuuli varmaan että plaan maddenia ku välillä pääs aika kovaa ärräpäitä, varsinkin sen missatun FG:n kohdalla. W sieltä kuiten loppujen lopuksi tuli

T-aneli 24 - Nulkki 17

Arvasinkin, että teillä oli matsit kesken ku nulkilla kesti niin kaua toi "ingame" ilmoitus.
Laitaha T-aneli mulle friend request, mulla ei löytäny sun psn:ää.

Olisin poelannu Penan kanssa matsin ,mutta sitä ei näkyny...

Arvasinkin, että teillä oli matsit kesken ku nulkilla kesti niin kaua toi "ingame" ilmoitus.
Laitaha T-aneli mulle friend request, mulla ei löytäny sun psn:ää.

Olisin poelannu Penan kanssa matsin ,mutta sitä ei näkyny...

Joo, laitan

perhanan perhana! ei kai vaan vastustaja voi nähdä taktiikkaani jos itse tarkistan sen presnapissa? jos näkee niin taneli näki kyllä lähes joka pelini.

saasta kun unohdin ajankulun toisen neljänneksen lopussa, td olisi ollut lähellä. varmat 3 pinnaa ainakin

perhanan perhana! ei kai vaan vastustaja voi nähdä taktiikkaani jos itse tarkistan sen presnapissa? jos näkee niin taneli näki kyllä lähes joka pelini.

saasta kun unohdin ajankulun toisen neljänneksen lopussa, td olisi ollut lähellä. varmat 3 pinnaa ainakin

Ei nää, itsekki kattelin omia takuja joka downilla.

Mites muuten merkattais tulos jos ei kummallekaan oikein sopinut aikataulut.
Nyt nimittäin näyttää vahvasti siltä, että mun ja Penan matsi jää väliin, mulla oli ongelmia netin kanssa eiliseen asti ja Pena on kuulemma loppuviikon pois.

Olisko tasapeli hyvä? Tuloksena esim 3-3..? Vai voiko T-aneli simuloida meidän pelin?
En oo online liiga pitäny, nii aukase T-aneli vähän mahdollisuuksista tälläisten tilanteiden suhteen.
Viikonloppuna voin kyllä pelata vaikka kolme kierrosta, mutta ainakin Ramonea vastaan ja läjän harkkapelejä:)

Mites muuten merkattais tulos jos ei kummallekaan oikein sopinut aikataulut.
Nyt nimittäin näyttää vahvasti siltä, että mun ja Penan matsi jää väliin, mulla oli ongelmia netin kanssa eiliseen asti ja Pena on kuulemma loppuviikon pois.

Olisko tasapeli hyvä? Tuloksena esim 3-3..? Vai voiko T-aneli simuloida meidän pelin?
En oo online liiga pitäny, nii aukase T-aneli vähän mahdollisuuksista tälläisten tilanteiden suhteen.
Viikonloppuna voin kyllä pelata vaikka kolme kierrosta, mutta ainakin Ramonea vastaan ja läjän harkkapelejä:)

Onhan tässä pari vuorokautta vielä aikaa. jos ei muuta niin pelaatte ensi viikolla sen.

Viimeksi muokannut moderaattori:

HUOMIO!!!

Lähdin JanReilla vit*uun tuosta liigasta ku ei tahtonu toimia, tilalle tuli JanReiUSA, jolla nettipeli toiminut alusta asti.

Eli tiedoksi varsinkin T-anelille.

Mutta liigaa koskevat YV:t tilille "JanRei", koska tuota USAa tulee käytettyä vaan tähän madden onlineen ja usa-storeen

Viimeksi muokannut moderaattori:

JanreiUSA - Pena_FIN 42-10

Loppulukemat ei tee oikeutta Penan yritykselle. Muutamia hyviä heittoja ja pitkä TD-heitto. Tosin autoin ottamalla kornerin haltuun:D Yritin ottaa linjamiehen, nii kerkes heittää ja siirty korneriin.

Juoksupeli murjoi puolustusta oikein urakalla, Westbrook 3 td ja hemmetisti jaardeja.

Henrik: Huomenna, eli sunnuntaina, matsi?

No niin..Hienoa EA!

Pelattii Ramonen kanssa peliä ja kello oli 3qrt 5min jäljellä ku yhteys katkes.
Mulle peli 36-0.

Voitko T-aneli määrittää tuloksen tai simuloida pelin? Ei jaksais pelata uusiks.

Sovittiin, että tulos jää voimaan.

Hyvä matsi oli, paljon tapahtumia:
yhteensä 6kpl inttereitä joista yksi TD:ksi ja Westbrookin fumblaus 30yd juoksun jälkeen Ramonen 4yd kohdalla ja Ramone peitti.

Voiton takasi taas Westbrook hyvillä juoksuilla ja fulari Hunt otti paljon palloja kiinni ja teki uusia.

EDIT: äskösen pelin tilastot näkyy ukkojen statseissa, mutta peliä ei näy liigan tilastoissa. Lukee edelleenkin 1 peli ja 1 voitto :rolleyes:

No niin..Hienoa EA!

Pelattii Ramonen kanssa peliä ja kello oli 3qrt 5min jäljellä ku yhteys katkes.
Mulle peli 36-0.

Voitko T-aneli määrittää tuloksen tai simuloida pelin? Ei jaksais pelata uusiks.

Sovittiin, että tulos jää voimaan.

Hyvä matsi oli, paljon tapahtumia:
yhteensä 6kpl inttereitä joista yksi TD:ksi ja Westbrookin fumblaus 30yd juoksun jälkeen Ramonen 4yd kohdalla ja Ramone peitti.

Voiton takasi taas Westbrook hyvillä juoksuilla ja fulari Hunt otti paljon palloja kiinni ja teki uusia.

EDIT: äskösen pelin tilastot näkyy ukkojen statseissa, mutta peliä ei näy liigan tilastoissa. Lukee edelleenkin 1 peli ja 1 voitto :rolleyes:

pääasia että kuiten että ottelu näkyy pelattuna.

Ylös Bottom