Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mun tuurillahan se ylimääränen matsi on JanReita vastaan![]()
Joo ja mulla T-anelia
Ja JanRei vaan vähän anto sulle väärää kuvaa. Sitten, kun on liigapeli niin aloittaa vasta pelaamisen![]()
Arvasinkin, että teillä oli matsit kesken ku nulkilla kesti niin kaua toi "ingame" ilmoitus.
Laitaha T-aneli mulle friend request, mulla ei löytäny sun psn:ää.
Olisin poelannu Penan kanssa matsin ,mutta sitä ei näkyny...
perhanan perhana! ei kai vaan vastustaja voi nähdä taktiikkaani jos itse tarkistan sen presnapissa? jos näkee niin taneli näki kyllä lähes joka pelini.
saasta kun unohdin ajankulun toisen neljänneksen lopussa, td olisi ollut lähellä. varmat 3 pinnaa ainakin
Mites muuten merkattais tulos jos ei kummallekaan oikein sopinut aikataulut.
Nyt nimittäin näyttää vahvasti siltä, että mun ja Penan matsi jää väliin, mulla oli ongelmia netin kanssa eiliseen asti ja Pena on kuulemma loppuviikon pois.
Olisko tasapeli hyvä? Tuloksena esim 3-3..? Vai voiko T-aneli simuloida meidän pelin?
En oo online liiga pitäny, nii aukase T-aneli vähän mahdollisuuksista tälläisten tilanteiden suhteen.
Viikonloppuna voin kyllä pelata vaikka kolme kierrosta, mutta ainakin Ramonea vastaan ja läjän harkkapelejä![]()
Loistavaa!!! Kiitos
HenrikRamone: voitko pelata tänään???
No niin..Hienoa EA!
Pelattii Ramonen kanssa peliä ja kello oli 3qrt 5min jäljellä ku yhteys katkes.
Mulle peli 36-0.
Voitko T-aneli määrittää tuloksen tai simuloida pelin? Ei jaksais pelata uusiks.
Sovittiin, että tulos jää voimaan.
Hyvä matsi oli, paljon tapahtumia:
yhteensä 6kpl inttereitä joista yksi TD:ksi ja Westbrookin fumblaus 30yd juoksun jälkeen Ramonen 4yd kohdalla ja Ramone peitti.
Voiton takasi taas Westbrook hyvillä juoksuilla ja fulari Hunt otti paljon palloja kiinni ja teki uusia.
EDIT: äskösen pelin tilastot näkyy ukkojen statseissa, mutta peliä ei näy liigan tilastoissa. Lukee edelleenkin 1 peli ja 1 voitto![]()