Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Madden NFL 09 - liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja T-aneli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Madden NFL 09 - liiga

Nonniiin, mun plege on postissa odottamassa hakemista, eli tällä viikolla pääsen jatkamaan.

Muuten on taas illat aika täyteen buukattu, mutta keskiviikkona heti Suomen pelin (junttikuulaa telkkarista) jälkeen voisin ainakin pelata. Viikonloppukin näyttää tällä hetkellä aika vapaalta.
Pistäkää viestiä täällä, tai psn etenkin jos olen online.

No viikonloppuna sitten peliä. Sen tarkemmin en osaa vielä sanoa. :)

Nyt kun kerta ohjelma on vapautettu niin pelaisko, joku mua vastaan huomenna päivällä tai joskus? Samalla selviäis onko itelläkin jokin päin helvataa, kun peli ei nuokkua vastaan toiminut.

Viikonloppu lähestyy, joten kysytäänpä nyt että ketkä ehtisivät pelaamaan minua vastaan joko lauantaina tai sunnuntaina? Pari ottelua per päivä voisi olla kuitenkin maksimiraja. :)

Viikonloppu lähestyy, joten kysytäänpä nyt että ketkä ehtisivät pelaamaan minua vastaan joko lauantaina tai sunnuntaina? Pari ottelua per päivä voisi olla kuitenkin maksimiraja. :)

Olen huomenna duunissa aamupäivän mutta iltapäivällä 16-19 vois pelata.

Vieläkö liiga on voimissaan ja mahtuuko mukaan??
En tiedä, mutta lisää tyypit täältä kaverilistalle, niin voi ainakin yksittäisiä otteluita pelata.

Liigalaiset hei !
Huomenna perjantaina voin pelata n. 18:00 jälkeen.
Muutenkin jos näette mut PSNssä, niin laittakaa viestiä, vaikka pelaisin joitain muuta peliä / idlaan. Olen aina plegen edessä, jos olen kirjautunut PSN ( ja vice versa, yleinsä).

Ylös Bottom