Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Madden NFL 10 online franchise

Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Emmä mihinkään irkkiin pääse, työkoneella kirjoittelen tai sitten iltaisin PS3:lla.
Eli hoidan kommunikoinnin täällä ;)

Manningin voi laittaa IR-listalle...
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Emmä mihinkään irkkiin pääse, työkoneella kirjoittelen tai sitten iltaisin PS3:lla.
Eli hoidan kommunikoinnin täällä ;)

Manningin voi laittaa IR-listalle...

Pääseehän nettiselaimellakin irkkiin. ;) Pudotin Manningin sun rosterista. Käy ottamassa joku tilalle ite.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

sori, oon ottanu liikaa free agentteja ekalla kiekalla... vaihdan heti takaisin.
Eli otan yhteensä 2kpl(Manningin tilalle ja strategisen).


EDIT:
Siellä on nyt transaction history täynnä mun treidejä, nollasin tilanteen eli otin kaikki aiemmin releasatut pelaajat takaisi ja potkin otetut pois. Tein sen siksi, että sain tilanteen alkuperäiseen.

Ne oikeat treidit ovat:
- Eli Manning, potkittu IR:n takia
+ Edgerrin James, korvaamaan Manniniga. Pärjään siis nykyisillä QB:lla

- D. Ware, sallittu FA treidi / kierros
+ Marvin Harrison, -II-


Sori sekoilu... Nyt on niinkun pitääkin mennä sääntöjen mukaan...


EDIT2:

Kyllä on nyt depth chat aika mielenkiintoinen, sääliksi käy vastustajan puolustusta :D tullaan isolla päin ja kovaa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Jeh, pelit ei ainakaan tuosta ensimmäisestä voi huonommin mennä. Aaron Rodgers pommitti minua vastaan 363YD 5TD 2INT. Tuli ihan vanhat maddenit mieleen. En pystynyt mitään tekemään puolustuksessa ja vielä itsekin tuli heitettyä neljä sepiä.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Huomasin tuosta samasta viitteitä omassa pelissä, näillä asetuksilla vastustajan qb:lle ei saa antaa aikaa yhtään.
Siksi siirryinkin selvissä heittotilanteissa dimestä tai quarterista nickel 3-3-5:een tai jopa 4-3 ja blitzia naamalle. Tosin NFL:n paras endi-kaksikko auttoi "hieman":D

Mutta lyhyesti siis;
zone blitz
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Huomasinpa kun katsoin league schedulea ekan kierroksen kohdalta mielenkiintoisen jutun;

Times started;
T-aneli, 3 kertaa aloitettu eikä tulosta
tjami, 2 kertaa aloitettu ja voitto kotiin

Muilla peli pelattuna yhdellä "times startedilla".

Ootte ilmeisesti lopettanut pelin kesken ja aloittanut uuden, mikäli olen ymmärtänyt "times started" kohdan schedulesta oikein... Ei näin...
Mun mielestä jos aloittaa pelin niin se pelataan loppuun!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Huomasinpa kun katsoin league schedulea mielenkiintoisen jutun;

Times started;
T-aneli, 3 kertaa aloitettu eikä tulosta
tjami, 2 kertaa aloitettu ja voitto kotiin

Muilla peli pelattuna yhdellä "times startedilla".

Ootte ilmeisesti lopettanut pelin kesken ja aloittanut uuden, mikäli olen ymmärtänyt "times started" kohdan schedulesta oikein... Ei näin...
Mun mielestä jos aloittaa pelin niin se pelataan loppuun!

Mulla kävi niin, että yhteys franchise-serveriin katkesi ja sen takia jouduin pelaamaan toisen pelin.

Nyt on ensimmäinen kierros simuloitu. Toisen kierroksen pelejä voi siis alkaa pelaamaan.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Huomasinpa kun katsoin league schedulea ekan kierroksen kohdalta mielenkiintoisen jutun;

Times started;
T-aneli, 3 kertaa aloitettu eikä tulosta
tjami, 2 kertaa aloitettu ja voitto kotiin

Muilla peli pelattuna yhdellä "times startedilla".

Ootte ilmeisesti lopettanut pelin kesken ja aloittanut uuden, mikäli olen ymmärtänyt "times started" kohdan schedulesta oikein... Ei näin...
Mun mielestä jos aloittaa pelin niin se pelataan loppuun!

Joo, joka kerta katkaissut yhteyden mulla. Mun puolesta voi simuloida. parhaimmillaan oli 4qtr ja 3-4 minsaa aikaa ja naps.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

En lähde ketään syyttämään ja olkoonkin niin, että on jokaisen oma asia monta kertaa aloittaa pelin. Itse ainakin nautin enemmän siitä, että tiedän rehellisesti ottaneeni turpaan ja voitotkin maistuu sitten paremmalta. Summa summarum: pelataan omia pelejämme ja sitten voinkin voittaa teidät kaikki viimeistään pleijareissa. :D
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Voi herranen aika kun nuo All-Pro asetukset ovat kaameat ja vielä normal peli-nopeudella.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Voi herranen aika kun nuo All-Pro asetukset ovat kaameat ja vielä normal peli-nopeudella.

Jep, mutta ei auta. Veivataan tätä niin kauan ku patch tulee. Beta vaiheessahan tuo Online Franchise on vasta. Pitää aktiivisesti itkeä foorumeilla.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Toinen peli mullakin takana ja saldona tiukka voitto ja Steve Smith IR:ään... Täytyy sitten pärjätä loppukausi lyhyillä syötöillä ja juoksupelillä.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Kattokaaha ennen vs peliä, että paidat on ok... Mulla ja T-anelilla oli molemmillavalkoset, joutu alottaa uusiks :rolleyes:


E: ei vidu mitä lagia T-anelia vastaan. Johdin 7-0 ja sit tippui vastustaja... Jee...
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Noniin...
Sitten toinen yritys;
Johdin jo 21-0 ja sit alko kova kiri. Ensin tanelin korneri otti aivan järjettömän intterin, älytön pomppu ja yhden käden sormilla kiinni. Se pohjiin ja heti mun seuraava, halffin viimene heitto, sama mies ja pohjiin.
Olin tappiolla 28-21 kun tanelilla katkesi taas netti!

Voiko GM vaan simuloida pelejä vai voiko asettaa tuloksen? Nimittäin yhteenlaskeetut pisteet oli meillä tasan, joten draw olis aika kova :)

Mutta GM voi simuloida ton meidän matsin, ei tanelia vastaan pysty pelaa. LAgia on vähemmän jenkkejä vastaan ja ne ei tipu kesken matsia:rolleyes:

E:
Annan vertrauksen, jotta ymmärrätte lagin määrää...
Pelinautinto oli yhtä korkealla kuin että olisit Aira Samulinin laulu- / tanssitunnilla.
 
Ylös Bottom