Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Madden NFL 10 online franchise

Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Aika hiljaista

No ei muuta kuin kierrosta simulointiin sitten vaan!

edit. Aika heikkoa on aktiivisuusrintamalla kun vain 3/8 pelaajaa on saanut viikossa pelinsä pelattua...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

No joo, taitaa kaikilla olla kiinnostus lähellä nollaa noiden setuppien takia.
Harmi, että ovat töpeksineet asetuksien kanssa :mad:

Mun piti pelata oma matsi viikonlopun aikana, mutta sitten olut vei voiton :D
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Nyt on kierros 4 simuloitu. Seuraava kierros simuloidaan tutun kaavan mukaan viikon päästä.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Eihän ne asetukset kyllä ole aivan samat kuin millä tulee pelattua offlinea, mutta ei se nyt tuosta pelistä niin huonoa tee (ainakaan omasta mielestäni).
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Olisko jollakulla vinkata hyviä asetuksia offline-franchiseen?
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Olisko jollakulla vinkata hyviä asetuksia offline-franchiseen?

Minulla olisi kahdet hyvin erilaiset sliderit. Ensimmäiset ovat tekevät pelistä melko vaikean ja ovat vielä hieman testauksen ja viilauksen alla. Toiset sliderit, niitä olen käyttänyt ennenkuin aloin kokeilemaan näitä uudempia 1slidereitä.
Kokeile molempia ja fiksaa itsellesi sopiviksi.

1 Sliderit: Tässä on yhdenlaiset, tekee pelistä aika haastavaa. Kannattaa hieman oman maun mukaan kikkailla run blockinkia ja muita juoksupeli asetuksia. Nämä ovat sekoitusta useammista slidereistä joita olen netistä lueskellut.

Game Speed: slow
Threshold: 50
Quarter: 12
Injury: 68
Fatigue: 60
FFF: OFF

hum/cpu

QB Acc: 25 / 25

Pass Blk: 6 / 5

WR Catch: 40 / 40


Brk Tackle: 20 / 20

Run Blk: 30/ 25

Fumble: 55 / 55


Pass react: 10/ 10

Intercept: 5/ 4

Pass Rush: 73/ 69


Rush react: 12 / 22

Blk Shed: 10 / 18

Tackling: 14 / 21


2 Sliderit: Tässä toiset sliderit.

Penaltit kaikki täysille paitsi Holding 50, Facemask 70, Clipping 65

Player Skill
Passing
QB Accuracy 15
Pass Blocking 40
WR Catching 45

Rushing
Broken Tackles 25
Run Blocking 70
Fumbles 45

Pass Defense
Reaction Time 5
Interceptions 13
Pass Rushing 90

Rush Defense 17
Reaction Time 5
Block Shedding 15
Tackling 30

CPU Skill
Passing
QB Accuracy 25
Pass Blocking 70
WR Catching 40

Rushing
Broken Tackles 50
Run Blocking 80
Fumbles 45

Pass Defense
Reaction Time 50-80 (kannattaa kokeilla reilustikin alempaa arvoa kuin 50 jos siltä tuntuu)
Interceptions 8
Pass Rushing 35

Rush Defense
Reaction Time 85
Block Shedding 25
Tackling 40

Special Teams
FG Power 60
FG Accuracy 60
Punt Power 50
Punt Accuracy 60
Kickoff Power 48

Sub In/Out
QB 60/80
RB 70/80
WR 74/85
FB/TE 60/80
OL 60/80

DT 74/85
DE 75/90
LB 70/80
CB 60/80
S 60/80


Tämä muuten kuuluisi tuonne Madden10 keskusteluun eikä tänne Madden online franchise palstalle, sooori
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Kiitokset Nulkki slidereista! Säädin itselleni nuo ykkös-sliderit ja yhden matsin testauksen jälkeen tuntui, että peliin tuli roppakaupalla lisää oikean futiksen tuntua! Tästähän tuli kertaheitolla ihan eri peli :)

Mikseivät ole EAlla älynneet säätää pelin oletusasetuksia tällaiseksi. Aika amatöörejä ovat, kun yrittävät tehdä realistista futispeliä ja silti pelistä saa 10x paremman/realistisemman itse säätämällä :p
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Uusia pelaajia tullut liigaan.HKI69ers ja Williewildberry, ovatko suomalaisia vai joitain random heppuja?
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

En tiedä ollenkaan. HKI69ers vaikuttaa ainakin nimen perusteella suomalaiselta.

Suomalaisia varmaan, kun ovat täältä foorumilta osanneet tuon liigan salasanankin käydä onkimassa.

Mutta jos herrat (tai rouvat) ovat näinkin aktiivisia kommunikoinnin saralla, niin saattaa yhteisten peliaikojen sopiminen olla vaikeaa.

Ehdotankin, että jos ei tyypeista kuulu mitään tällä foorumilla, niin mr. commissioner ottaa ja heittää vesilintua tällaisilla kuokkavierailla :)

p.s. kierroksen voisi varmaan taas laittaa simuloitumaan, jotta päästään seuraaviin peleihin käsiksi.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Morjens,
liityin tossa uutena liigaan. Toivottavasti seura vielä kelpaa!!
Näyttää tosin Atlantalla olleen aika synkkä alkukauteen(1-3), niin toivotaan jos saatais vielä pelastettua kausi ja päästä playoff kahinoihin.
Otteluajankohtien sopiminen ei mulle oo ainakaan ongelma tässä kun opiskellaan sillon tällön, niin pitäis ainakin löytyvän aikaa.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Teretulemast vaan! Ainahan uudet aktiiviset pelaajat ovat liigaan tervetulleita. Pari luopui jo liigasta joten silkkaa plussaa saada uusia tilalle.

Morjens,
liityin tossa uutena liigaan. Toivottavasti seura vielä kelpaa!!
Näyttää tosin Atlantalla olleen aika synkkä alkukauteen(1-3), niin toivotaan jos saatais vielä pelastettua kausi ja päästä playoff kahinoihin.
Otteluajankohtien sopiminen ei mulle oo ainakaan ongelma tässä kun opiskellaan sillon tällön, niin pitäis ainakin löytyvän aikaa.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Näköjään ois T-anelia vastaan peli tiedossa alkuviikolle. Ite en irciä käytä niin pistäkään mulle viestiä joko tänne tai si suoraan pleikkarin postiin.

Alkuviikosta on itellä menoa keskiviikko ilta, niin jos T-aneli pistät jonkun järkevän ajan millon sulle sopii, niin raahaudun sillon si pelin pariin.

Tänään ois esimerkiks aikaa ihan millon vaan.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Morjens,
liityin tossa uutena liigaan. Toivottavasti seura vielä kelpaa!!
Näyttää tosin Atlantalla olleen aika synkkä alkukauteen(1-3), niin toivotaan jos saatais vielä pelastettua kausi ja päästä playoff kahinoihin.
Otteluajankohtien sopiminen ei mulle oo ainakaan ongelma tässä kun opiskellaan sillon tällön, niin pitäis ainakin löytyvän aikaa.

Tervetuloa mukaan! Aina vaan parempi mitä enemmän saadaan ihmispelaajia, ettei tarvitse kyntää CPUta vastaan tylsiä matseja viikosta toiseen :D

Tämän foorumin yksityisviestitoiminnolla saa varmaan pelit parhaiten sovittua.

edit. HKI69ers has left the franchise - olipa melko ranskalainen visiitti :)
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Sori äijät, joudun ikävä kyllä poistumaan liigasta ajan puutteen takia. Muutto ja remontointi vie nyt kaiken ajan
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Olen pahoillani mutta minunkin täytyy jättää liiga. Jostain syystä olen kadottanut mielenkiinnon tähän peliin täysin.. Harmittaa kyllä sillä odotukset oli kohtalaisen korkealla tämän suhteen mutta jostain syystä ei nappaa.

Nyt tarvitaan vain joku, joka ottaaa commissionerin hommat haltuun, jos liigaa ylipäätään kannattaa jatkaa. Ennen sitä en liigasta poistu. Jos kukaan ei halua niitä hommia ottaa, voin kyllä simuloida pelit viikon välein mutta itse en niitä pelaa.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Jep jep. Täytyy myöntää, että ei itselläkään jaksa löytyä tarpeeksi mielenkiintoa/aikaa sarjan jatkamiseen. Poistun siis liigasta häntä koipien välissä Tjamin kanssa samalla ovenavauksella...

Kiitos ja anteeksi.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Moro vaan kaikille. Vieläköhän liiga on toiminnassa? Kiinostas pelailla liigaa. Jos ketää kiinnostaa pelata online pelejä ni ei muutaku viestii vaa
 
Ylös Bottom