Vastaus: Mafia II [PS3 Hype]
Kyllä täytyy sanoa, että itseäni demo viihdytti erittäinkin paljon ja ennakkotilaus saa ilman muuta jäädä. Täällä onkin jo hyviä ja huonoja puolia sanottu, joten en ala listaamaan samoja asioita uudestaan. Muutamia hyviä yksityiskohtia olen bongannut, kuten bensa-aseman ryöstön jälkeen (ammuin kassapojan ja ryöstin kassan, josta nettosin peräti 35$) ja muutaman poliisin listittyä lähdin pakoon, eksyttäen poliisit. Myöhemmin samalle bensa-asemalle tultua, näin ovien edessä ne poliisien ''sulkunauhat''(en tiedä virallista nimeä, mutta kaikki varmaan tietävät ne kuullut keltaiset nauhat), jossa luki muistaakseni ''Poliisin murhantutkinta alue yms.''. Bensa-asema oli siis suljettu, tiedä sitten miten pitkäksi aikaa.
Wanted statuksen saa pois myös siten, että menee lähimmälle puhelimelle, ja soittaa näyttöön tulevalle numerolle, jossa saa valita, että maksaako 500$, jolla wanted status lähtee pois.
Autojen vauriomallennus olisi voinut olla parempi, mutta ilokseni huomasin, että kovista hypyistä tai kolaroinista saattaa pölykapselit lähteä omille teilleen, sekä olen myös siinä toivossa, että autot romuttuisivat vielä aidommin koko versiossa. Myös autojen äänissä olisi parantamisen varaa, koska melkein kaikissa kuitenkin huutaa V8. Toisi sutimiseen vielä lisää fiilistä, kun V8 kiljuen peittää kumien kitinät.
Autoissa perjaatteessaa löytyy kytkin, koska jos painat paikoillaan olevassa autossa, alamäessä ihan vähän r2 -tai l2 -näppäintä, niin auto lähtee liukumaan taaksepäin. Sama toiminto oli itse asiassa gta neljässäkin.
Demoa on moitittava siinä määrin, että aikaraja on mielestäni aivan turha, koska alue on kuitenkin suht pieneen alueeseen rajattu. Tietääkö muuten kukaan, onko kartta sen kokoinen, kuin demossa oleva punainen alue? Nimittäin kartan yläreunasta lähtee muutama tie, jonne ei kartan ''osoittimella'' pääse.
Kaiken kaikkiaan oli kiva päästä kokeilemaan, vaikkakin hölmöä laittaa keskeneräisestä pelistä demo, koska se saattoi vaikuttaamaan monen ostopäätökseen negatiivisesti. JOS demo oli keskeneräisestä pelistä. Toivotaan että oli, vaikkakin käy peli sellaisenaakin, koska sandbox pelejä ei ole koskaan liikaa, ainakaan realistisia.
Edit: Ahaa, täällä olikin jo kerrottu poliisin lahjonnasta puhelimitse. No eipähän jää keneltäkään huomaamatta