Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mafia III

Vastaus: Mafia III

Eiks se nyt ***** riittää? :) en ymmärrä kun tää ei oo mikään fps peli miks pitää pyöriä joku 60 fps

Ei se riitä oli peligenre mikä tahansa niin 60 FPS on minimi mitä suvaitsen, alle sen on surkea konsoli käännös.

Edelleen silti toivon että tämä joku päivä saatais pelattavaan kuosiin koska peli näyttää hauskalta.
 
Vastaus: Mafia III

Varsinkin jos pelaa hiirellä ja näppiksellä niin 30fps tuntuu aivan hirveältä. Tämä on optimoitu aivan päin persettä kun pyörii helposti vanhallakin koneella tuon 30fps, mutta 60 ei pääse kunnolla edes hyvällä koneella.
 
Vastaus: Mafia III

Joo kyllä tämä saa näköjään jäädä kirjastoon odottelemaan aikoja parempia. Ehkä tästäkin vielä joskus pelattava tulee.
 
Vastaus: Mafia III

Taidan itsekin laittaa tämän odotteleen päivityksiä, sen verran surkeassa kunnossa tämä julkaistu.
 
Vastaus: Mafia III

Puhutteko nyt täällä Pc vai konsoliversiosta? Onko konsoliversio myös paskaa vai vaan pc?
 
Vastaus: Mafia III

On tää omasta mielestäni ihan pelattava konsoleilla. Bugeja on, mutta eipä ole mitään gamebreaker bugeja tullut vastaan. Kerran on peli kaatunut, mutta muuten ei ongelmaa. Samanlaista sumua ei ole näkynyt kuin osalla tai sitten en ole vain kiinnittänyt huomiota.
 
Vastaus: Mafia III

Täytyy sanoa että ekat pari tuntia meni kivasti, nyt enemmän pelanneena alkaa kyllä nopeasti tehtävät toistaa itseään. Toivottavasti tulisi pidemmälle pelatessa vähän vaihtelua...
 
On tää omasta mielestäni ihan pelattava konsoleilla. Bugeja on, mutta eipä ole mitään gamebreaker bugeja tullut vastaan. Kerran on peli kaatunut, mutta muuten ei ongelmaa. Samanlaista sumua ei ole näkynyt kuin osalla tai sitten en ole vain kiinnittänyt huomiota.
Mulla sama juttu. En mitään erikoisempaa sumua tässä huomaa. Sateella sellainen pieni sumu on kyllä, koska sataa. :) Eikä tää nyt niin älyttömän huonosti pyöri. Itellä toiminut hyvin. Kerran kaatunut myös täällä ja sekin oli tehtävän jälkeen latausruudussa. Onko porukalla pleikkarit hajoamassa kun ei peli pyöri vai onko päivitys lataamatta? Vai pelaamattako tätä haukutaan? Tunnelma tässä on kyllä mahtava. Pitää ilmeisesti koittaa GTA V, että onko siinä niin paljon parempi ruudunpäivitys.

Täytyy sanoa että ekat pari tuntia meni kivasti, nyt enemmän pelanneena alkaa kyllä nopeasti tehtävät toistaa itseään. Toivottavasti tulisi pidemmälle pelatessa vähän vaihtelua...
Tehtäviä aukeaa myöhemmin lisää. Aika samanlaisia nekin on mitä nyt muutaman ehdin testata. Pakko pitää taukoa kun useampi tunti tuli jauhettua.
 
Vastaus: Mafia III

En saanu vastausta aikasempaan kysymykseeni niin tietääkö kukaan missä vaiheessa peliä saa noi preorder packin autot käyttöön tai mistä ne saa? Olen pelannut jo n. 5h eikä oo vielä hajua. Aseet sai toki.
 
Vastaus: Mafia III

En saanu vastausta aikasempaan kysymykseeni niin tietääkö kukaan missä vaiheessa peliä saa noi preorder packin autot käyttöön tai mistä ne saa? Olen pelannut jo n. 5h eikä oo vielä hajua. Aseet sai toki.

Mitkä ne aseet oli? :D jotku aseet mulla oletuksena oli, eli eikö olisi mitään valmiina jos ei olisi ennakkotilannut. Autoja en ole nähnyt.

Autovalikoima on toistaiseksi ollut muutenkin turhan suppea. Jopa saman värisiä suurinosa samanmallisista autoista.
 
Vastaus: Mafia III

Mitkä ne aseet oli? :D jotku aseet mulla oletuksena oli, eli eikö olisi mitään valmiina jos ei olisi ennakkotilannut. Autoja en ole nähnyt.

Autovalikoima on toistaiseksi ollut muutenkin turhan suppea. Jopa saman värisiä suurinosa samanmallisista autoista.
Siinä oli koodi tolle snipulle, haulikolle ja rynkylle missä on toi rumpulipas. Vai onko sulla samat ilma mitää koodia? XD
 
Vastaus: Mafia III

Siinä oli koodi tolle snipulle, haulikolle ja rynkylle missä on toi rumpulipas. Vai onko sulla samat ilma mitää koodia? XD

Latasin storesta, joten ei mitään koodeja tullut. Jonkun ennakkotilausjutun kuitenkin latasi. Haulikko ja rynkky oli, snipua en älynnyt katsoa.
 
Vastaus: Mafia III

En saanu vastausta aikasempaan kysymykseeni niin tietääkö kukaan missä vaiheessa peliä saa noi preorder packin autot käyttöön tai mistä ne saa? Olen pelannut jo n. 5h eikä oo vielä hajua. Aseet sai toki.
Autoja pystyy soittamaan myöhemmin pelissä. Siellä on ne dlc autot sitten.
 
En saanu vastausta aikasempaan kysymykseeni niin tietääkö kukaan missä vaiheessa peliä saa noi preorder packin autot käyttöön tai mistä ne saa? Olen pelannut jo n. 5h eikä oo vielä hajua. Aseet sai toki.
Tee juonitehtäviä niin saat auki sen, että voit tilata auton paikanpäälle. Siellä on sitten ne dlc autot.
 
Vastaus: Mafia III

Siinä oli koodi tolle snipulle, haulikolle ja rynkylle missä on toi rumpulipas. Vai onko sulla samat ilma mitää koodia? XD

En mene ihan varmaksi tätä 'ratkaisua' sanomaan, mutta olettaisin niiden ilmaisaseiden löytyvän sieltä 'asepakettiautosta', joka avautuu käytettäväksi alkuvaiheessa tarinaa, kun juonitehtäviä pelaa eteenpäin. Ainakin itsellä sieltä löytyi useammastakin asekategoriasta yksittäinen ase, joka oli FREE hinnan kohdalla.
 
Vastaus: Mafia III

En mene ihan varmaksi tätä 'ratkaisua' sanomaan, mutta olettaisin niiden ilmaisaseiden löytyvän sieltä 'asepakettiautosta', joka avautuu käytettäväksi alkuvaiheessa tarinaa, kun juonitehtäviä pelaa eteenpäin. Ainakin itsellä sieltä löytyi useammastakin asekategoriasta yksittäinen ase, joka oli FREE hinnan kohdalla.
Niin minäkin luullen, siellähän on ainakin 4 asetta, koska autot on ainakin tulleet
 
Ylös Bottom