Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mafia III

Vastaus: Mafia III

^ hyvää tekstiä, mutta miten se erosi juuri muiden teksteistä kuten itse sanoit? Kaikki aikalailla hehkuttaneet peliä ja moittineet teknistä toteutusta, muunmuassa piirtoetäisyyttä.

Itsekin korjailin lievemmäksi niitä teknisiä ongelmia, kun siirryin kauemmas TV:stä. Ei haitannut menoa.

Kaikinpuolin tää on omaankin makuun parempi kuin GTA5, joka tosin ei ole mun mittapuulla oikein edes vertailukelpoinen. En nimittäin sitä pitänyt mitenkään järin hyvänä open worldinä, paitsi juuri tekniseltä toteutukseltaan.

Sori mut nyt on pakko sotkea oma lusikka soppaan, tuntuu jotenkin että mikä tahansa open world peli julkaistaan on se sitten NMS, Assassins Creed, Watch Dogs, Mafia jne jne, on ne jostain syystä kaikki niin hemmetin paljon parempia kun GTA5 joka ei edes ole vertailukelpoinen. Jotenkin tuntuu välillä että onko Rockstar Studios tullut sun himaan, kussut sun muroihin ja vienyt maidot jääkaapista?! Ootko sä edes sen yksinpelin lisäksi sen jälkeen kun pelin heitit roskiin edes tutustunut 5min pitempään GTA: Onlineen? Nykyään varsinkin se on ihan oma pelinsä ja sitä laajennettu niin pirusti ja koko ajan laajennetaan lisää, siinä on tekemistä niin paljon että siitä pitäisi kirjoittaa ihan oma viesti. Tekemistä on ja on ehkä hauskinta mitä kaveriporukalla voi tehää, ottaen huomioon että peli on alunperin julkaistu 2013 ja siinä on edelleen kaikkea enemmän mitä nämä "nextgen" open world pelit ovat olleet tähän mennessä.

Vai onko se vaan niin "cool" että hei jätkät, mä vihaan GTA sarjaa varsinkin tämä hyi oksennus GTA5 ja kellään muulla ei ole munnaa sanoa mitä minä sanon, kaikki nämä ubisoft copy pastet ovat vaan niin hemmetin paljon parempia. En väitä etteikö nämä mafiat ym olisi mitenkään hyviä ja viihdyttäviä pelejä, mutta epäilen vahvasti että ne olisi jotenkin niin perkeleen paljon parempia kun GTA5 joka on edelleen aika paljon edellä jo vuodesta 2013 mitä nämä "nextgen" tekeleet.

100 päivää gta online peliaikaa+ 2 kertaa tarina läpi PS3 ja PS4, ei semmosia aikoja voi olla pelissä jotka olisi ihan paskoja!

Ei mulla muuta, jatkakaa!
 
No siis RDR on paras open world kautta historian, vaikka sekin on tehtäviensä osalta monin paikoin surkea. Jokaikistä GTA:ta on tullut pelattua, joten ei.. ei ole rockstaria vastaan mitään. GTA 5 vain on totaalisen kliininen ja tylsä peli, joka on äärimmäisen hyvin teknisesti toteutettu. Pelattu läpi sekä PS3:lla, että pikkuhiljaa pelaten myös PS4:lla.

Ja olen pelannut onlinea myös, mutta se ei ole mun makuun yhtään, kuten ei onlinet ylipäätään. Vaikka online olisi mun makuun täys kymppi, ei sitä voi verrata näihin yksinpeli open worldeihin mitenkään.

Mafiat, watch dogs ja AC sarja o mun mielestä vain fiilikseltään, kaupunkien tunnelman ja ilmeen ja kiinnostavuuden osalta paljon parempi, myös pelimekaniikka etenkin tässä Mafia kolmosessa on paljon parempi.

GTA oli tarinan osalta tylsä ja puuduttava, eikä napannut minua mukaansa. Päätehtävän ulkopuolella sivutehtävät oli todella huonoja ja maailma kliininen ja tylsä. Lisäksi ajomalli ei ole mun makuun siinä yhtään, mafian simulaatioasetus on lähes täydellinen.

Siihen kun lisätään GTA:n budjetti ja kehitysaika, se nostaa odotusarvoja vielä ja saa pahemman pettymyksen aikaan kun sitä pelaa..

Eli ei, iso R on loistava firma ja tekee loistavia pelejä, mutta GTA5 on mun makuun hyvinkin keskinkertainen tekele, ei huono.

NMS taas ei ole tekemällä tehty virtuaalimaailma, vaan proseduaalisesti luotu, joten sitä nyt ei vain voi verrata.

Mutta jatketaan keskustelua ps4:n parhaasta third Person open world pelistä..
 
Vastaus: Mafia III

Voisin sanoa että GTA V on varmasti parhaiten hiottu open-world peli mitä on tähän mennessä tehty. Se käytetty raha ja aika näkyy nimenomaan siinä viimeistelyssä mikä on mun mielestä todella ihailtavaa. Kaikki on vaan niin hyvin ja tyylillä tehty. Se on sitten eri asia tykkääkö pelistä pelinä eli sen maailmasta, hahmoista tai tarinasta. Jos ei, niin ei ne tekniset asiat merkkaa paskaakaan. Silloin se on tylsä tai keskinkertainen peli.

EDIT: lisäisin vielä että mun mielestä siis ihan hyvä peli mutta ei loistava.
 
Vastaus: Mafia III

Voisin sanoa että GTA V on varmasti parhaiten hiottu open-world peli mitä on tähän mennessä tehty. Se käytetty raha ja aika näkyy nimenomaan siinä viimeistelyssä mikä on mun mielestä todella ihailtavaa. Kaikki on vaan niin hyvin ja tyylillä tehty. Se on sitten eri asia tykkääkö pelistä pelinä eli sen maailmasta, hahmoista tai tarinasta. Jos ei, niin ei ne tekniset asiat merkkaa paskaakaan. Silloin se on tylsä tai keskinkertainen peli.

Nimenomaan näin. Mafia kolmosessa se raha on käytetty kaikkeen muuhun ja tekninen osaaminen ei ole lähellekään samaa tasoa. Mutta on siedettävän rajoissa, joten pelistä voi nauttia.
 
Vastaus: Mafia III

Voisin sanoa että GTA V on varmasti parhaiten hiottu open-world peli mitä on tähän mennessä tehty. Se käytetty raha ja aika näkyy nimenomaan siinä viimeistelyssä mikä on mun mielestä todella ihailtavaa. Kaikki on vaan niin hyvin ja tyylillä tehty. Se on sitten eri asia tykkääkö pelistä pelinä eli sen maailmasta, hahmoista tai tarinasta. Jos ei, niin ei ne tekniset asiat merkkaa paskaakaan. Silloin se on tylsä tai keskinkertainen peli.

Tässähän se on tiivistettynä erinomaisesti. GTA V:den teknisen toteutuksen erinomaisuutta ja poikkeuksellisuutta ei voi mielestäni kieltää. Niin laaja ja monipuolinen, kuitenkin tekniset ongelmat aivan minimissä. Hiottu viimeisen päälle. Erinomainen peli myös joiltakin osin, pidin ensimmäistä kertaa GTA-sarjan hahmoista ja tarina kiinnosti oikeasti pelata. Itse gameplayssa taas rytmitys ja tietyt ratkaisut eivät olleet itselleni aivan mieleen, mutta se ei vie pois objektiivista totuutta pelin teknisestä erinomaisuudesta.
 
Vastaus: Mafia III

Erinomainen peli myös joiltakin osin, pidin ensimmäistä kertaa GTA-sarjan hahmoista ja tarina kiinnosti oikeasti pelata.

Off-Topic ja niin edelleen, mutta et pitänyt Vice Cityn tai San Andreaksen tarinasta & hahmoista :confused: That makes me a sad panda.
 
Vastaus: Mafia III

Off-Topic ja niin edelleen, mutta et pitänyt Vice Cityn tai San Andreaksen tarinasta & hahmoista :confused: That makes me a sad panda.

No itse asiassa, unohdin San Andreaksen kokonaan. Tosin todettava, että jäi pelaamatta aikanaan, koska ei ollut riittävää konetta silloin ja Ps2 puuttui. Jälkeenpäin tuli koneella kokeiltua lyhyesti, mutta jäi jostakin syystä vain kokeiluasteelle. SA olisi kuitenkin voinut olla hyvinkin peli, mistä olisin pitänyt tarinan ja asetelemankin kannalta, siinä oli kuitenkin mielenkiintoisin tulokulma asiaan ennen GTA V:den julkaisua. Kaikki muut GTA:t niin hyvin pelattu, ettei jäänyt pitäminen siitä kiinni.

Mutta se on viimeinen asia, mitä sanon GTA-sarjasta tässä kohtaa, koska menee niin pahaksi off-topiciksi jo omalla kohdalla :D Jotta pysytään aiheessa, tänään muutama tunti Mafia III:sta lisää vyön alle yövuorojen välissä ja kyllä, mahdollisuuksia aukeaa lisää etenemisen myötä. Edelleen todella innoissani pelistä ja toivottavasti pärjään huomenna taas muutaman tunnin aamu-unilla, että pääsee mäyhäämään lisää.
 
Vice City on just paras!
Off-topicillakin on rajansa, ja kun aletaan
lipsua tällaisten mielipiteiden* puolelle, on pakko puhalluttaa kaikki keskustelijat ja lähettää sekavimmat höperehtijät Kisahallin putkaan.

Eli hajaantukaa tai palatkaa aiheeseen.

* Tämä oli tietysti vitsi. Kaikenlaiset perustellut mielipiteet ovat sallittuja.
 
Vastaus: Mafia III

Tarina ollut mukaansatempaava näin 6h jälkeen. Vähän vain ärsyttää edelleen se, että 2K päätti nimetä tän Mafiaks. Sitä kun tää ei ainakaan vielä ole ollut. Melko geneerinen kostotarina ollut vielä, jolla halutaan oikeuttaa se että pelaaja tappaa satoja gangstereita pelissä. Noh, eiköhän tää vielä parane. Tekoäly pelissä on naurettavan paska, sillä kaikki viholliset vain juoksevat pelaajaa päin. Peli myös pyörii huonosti, pop-uppeja ilmestyy jatkuvasti yms. Eikö 2k olisi voinut käyttää mieluummin vaikka gta v pelimoottoria? eikö se olisi ollut käytännössä mahdollista, omistavathan he rockstarin? Ärsyttää että mahdollisesti loistava peli mennään kusemaan paskalla teknisellä toteutuksella. Ei ois pitänyt luottaa näihin "ennakkoarviointeihin".
 
Vastaus: Mafia III

Minusta tämä peli on hyvä ja olisi vielä parempi jos en olisi kerännyt täältä kaikkia mahdollisia itkun aiheita mukaani. Tsup.
 
Vastaus: Mafia III

Muutaman tunnin perusteella vaikuttaa iha kelpo peliltä, onhan siinä hiottavaa kylläkin. Se koodi kick pack, mikä tuli mukana mistä saa autot ja aseet, mutta mistä näitä autoja voi sitten käyttää:confused:
 
Vastaus: Mafia III

Peli on kyllä teknisesti niin surkea että syö peli iloa pahasti. Tuskin tästä päivityksillä paljon paremmaksi menee, jälleen hyvä muistutus oli että miksi pitää julkkarissa heti saada kun ei arvioita ole edes tarjolla.
Katsotaan nyt jatkuuko pelaillu vai laitanko hyllyyn odottomaan päivityksiä, tai sitten vaihtoon ja Tomb Raider tilalle.
Tunnelma on tässä kunnossa ja oikeinkin on asioita tehty, tekninen surkeus liikaa haittaa vain.
 
Vastaus: Mafia III

Kuten arvelinkin redditissä kauheat itkupotku raivarit jengillä kun ei se peli pyöri kuin 40-50 fps tuon lukituksen poistuttua PC versiosta, ei niitä kuitenkaan turhaan lukita siihen 30 jos tekijät tietävät että paskan möivät ja ei se pyöri kuitenkaan. Eiköhän se ole parempi sijoittaa rahat gearsiin tällä kertaa.
 
Vastaus: Mafia III

Kuten arvelinkin redditissä kauheat itkupotku raivarit jengillä kun ei se peli pyöri kuin 40-50 fps tuon lukituksen poistuttua PC versiosta, ei niitä kuitenkaan turhaan lukita siihen 30 jos tekijät tietävät että paskan möivät ja ei se pyöri kuitenkaan. Eiköhän se ole parempi sijoittaa rahat gearsiin tällä kertaa.
Eiks se nyt ***** riittää? :) en ymmärrä kun tää ei oo mikään fps peli miks pitää pyöriä joku 60 fps
 
Vastaus: Mafia III

Eiks se nyt ***** riittää? :) en ymmärrä kun tää ei oo mikään fps peli miks pitää pyöriä joku 60 fps
Siksi koska alle 60fps näyttää paskalta kun on tottunut pelaamaan ~120fps. Sen nykimisen huomaa kyllä ihan selvästi. Ja ei, se 40 ei enää riitä nykyaikasessa pelissä varsinkaan pc:llä. En mä oo yli 3000e laittanut tietokoneeseen kiinni että voisin pelata pelejä mitkä näyttää tältä.

Peli itsessään on varmaan tosi hyvä, yritin pelata muutaman tunnin mutta tekninen toteutus on jotain niin kauheeta ettei jaksa edes yrittää. Ja tämä on vaan mun mielipide, siitä on kenenkään turha imee herneitä nenuun
 
Vastaus: Mafia III

Sori mut nyt on pakko sotkea oma lusikka soppaan, tuntuu jotenkin että mikä tahansa open world peli julkaistaan on se sitten NMS, Assassins Creed, Watch Dogs, Mafia jne jne, on ne jostain syystä kaikki niin hemmetin paljon parempia kun GTA5 joka ei edes ole vertailukelpoinen. Jotenkin tuntuu välillä että onko Rockstar Studios tullut sun himaan, kussut sun muroihin ja vienyt maidot jääkaapista?! Ootko sä edes sen yksinpelin lisäksi sen jälkeen kun pelin heitit roskiin edes tutustunut 5min pitempään GTA: Onlineen? Nykyään varsinkin se on ihan oma pelinsä ja sitä laajennettu niin pirusti ja koko ajan laajennetaan lisää, siinä on tekemistä niin paljon että siitä pitäisi kirjoittaa ihan oma viesti. Tekemistä on ja on ehkä hauskinta mitä kaveriporukalla voi tehää, ottaen huomioon että peli on alunperin julkaistu 2013 ja siinä on edelleen kaikkea enemmän mitä nämä "nextgen" open world pelit ovat olleet tähän mennessä.

Vai onko se vaan niin "cool" että hei jätkät, mä vihaan GTA sarjaa varsinkin tämä hyi oksennus GTA5 ja kellään muulla ei ole munnaa sanoa mitä minä sanon, kaikki nämä ubisoft copy pastet ovat vaan niin hemmetin paljon parempia. En väitä etteikö nämä mafiat ym olisi mitenkään hyviä ja viihdyttäviä pelejä, mutta epäilen vahvasti että ne olisi jotenkin niin perkeleen paljon parempia kun GTA5 joka on edelleen aika paljon edellä jo vuodesta 2013 mitä nämä "nextgen" tekeleet.

100 päivää gta online peliaikaa+ 2 kertaa tarina läpi PS3 ja PS4, ei semmosia aikoja voi olla pelissä jotka olisi ihan paskoja!

Ei mulla muuta, jatkakaa!

Mitä vitua :D?

Pakko olla joku kussu sun puuroon. Miten ees otat koko onlinen puheeks ku käsittääkseni tässä ei ole kyseistä pelimuotoa?

Ja gta5 on aivan saatanan kova peli!
 
Vastaus: Mafia III

Kuten arvelinkin redditissä kauheat itkupotku raivarit jengillä kun ei se peli pyöri kuin 40-50 fps tuon lukituksen poistuttua PC versiosta, ei niitä kuitenkaan turhaan lukita siihen 30 jos tekijät tietävät että paskan möivät ja ei se pyöri kuitenkaan. Eiköhän se ole parempi sijoittaa rahat gearsiin tällä kertaa.
:D :D

Voi itku ja hammasten kiristys. Rahat takaisin kaikille. Taas pelaajia huijataan.
 
Ylös Bottom