Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAFIA! - The Game

Guardian Viper

KonsoliFIN Alumni
Roolit ovat jaettu. Acidnator, Esa Mäkijärvi, feldon, Fetched, JussiMan, Loke, Mat, Pepto, Shaban, smaster, Unreal-Hawk ja Vahe: Käykää katsomassa privaattiviestinne selviittääksenne roolinne.

Mafiamiehet - ilmoittakaa ensimmäinen kohteenne tiistaihin klo 19.00 mennessä!

---

Konsolifinian pelihullu, mutta muutoin tervejärkinen 12-henkilöinen asukaskunta koki elämänsä järkytyksen kun erään mustanharmaan yön jälkeen oli kylän pelikaupan oveen isketty tiedote, jonka mukaan heidän keskuudessaan olisi kolme mafiosoa, joille on pahat mielessä. Kaikki ihmettelivät tätä, sillä hehän kaikki tunsivat toisensa kuin omat pelikokoelmansa. Vai onko näin? Kukaan ei tietäisi mitä nämä mafiosot tekisivät heille. Mitä mafiosot aikovat? Kuka on tuon ilmoituksen tehnyt? Miksi minä kysyn näin päivänselviä asioita?

Selvääkin selvempää on, että jonkinlaisia toimenpiteisiin ryhdytään, mutta koska kyseisenä päivänä pidettävät suuri Super Smash Bros. Melee -taistelu paikallisessa kapakassa tulisi viemään kaikkien voimat, he päättivät nukkua yön yli, ajatellen ettei mafiamiehet tänä yönä mitään aikoisi...
 
Terveisiä vain MAFIAMIEHILLE! Te kaikki kolme tiedätte, että te olette HYVIN heikoilla jäillä.. sanomisianne vahditaan..

- Esa
 
Vai bluffaako Esa? Onko DC-finin ylläpitäjilllä, mafiosoilla ja viesteissä ilmenneillä hymiöllä jotain yhteistä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Vai bluffaako Esa? Onko DC-finin ylläpitäjilllä, mafiosoilla ja viesteissä ilmenneillä hymiöllä jotain yhteistä.

Vai yritätkö sinä mahdollisesti kääntää epäilyt pois itsestäsi? DCFIN-miehillä tuntuu kyllä olevan vähän liian hauskaa ottaen huomioon, että meidän kaikkien henki on uhattuna... :eek:

- Esa
 
Mutta toisaalta Esan viestit ircin puolella ovat jo niin läpinäkyvän huolestuneita että hän taitaa kuulua kylän pienimpään porukkaan eli kyttiin...aijai
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Acidnator
Mutta toisaalta Esan viestit ircin puolella ovat jo niin läpinäkyvän huolestuneita että hän taitaa kuulua kylän pienimpään porukkaan eli kyttiin...aijai

Pata kattilaa soimaa.. :rolleyes:

- Esa
 
Arrgh!

Tässä sattui tälläinen ikävä homma, että minun täytyy lähteä mökille huomenna. Kännykän kautta saattaisi olla hieman monimutkaista pitää yhteyttä, joten minun tilalleni varmaankin pitäisi valita toinen henkilö.
Palaan Torstaina.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Vai bluffaako Esa? Onko DC-finin ylläpitäjilllä, mafiosoilla ja viesteissä ilmenneillä hymiöllä jotain yhteistä?

Soo soo, heti ollaan epäilemässä. Ettet vain itse olisi mafian jäsen! Hymyilin sen takia, että ensi yönä ei ketään kuole.. Mutta paha sapani yrittää kääntää ystäväni minua vastaan!
 
Pata kattilaa soimaa..
Nimenom...siis MITÄ!?! äläpäs yritä siirtää vastuuta mulle...toi oli jo viimeinen paljastava teko! senkin kaksnaamainen olio, hakkaan sut ihan salettiin smashissa illalla!

edit: unohin quoten ja sitte huutomerkki jäi väärään paikkaan
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched
Arrgh!

Tässä sattui tälläinen ikävä homma, että minun täytyy lähteä mökille huomenna. Kännykän kautta saattaisi olla hieman monimutkaista pitää yhteyttä, joten minun tilalleni varmaankin pitäisi valita toinen henkilö.
Palaan Torstaina.

No etköhän sä voi vielä silloinkin aloitella.. ellei joku ole TAPPANUT sinua sitä ennen... :p

- Esa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Acidnator
Nimenom...siis MITÄ!?! äläpäs yritä siirtää vastuuta mulle...toi oli jo viimeinen paljastava teko! senkin kaksnaamainen olio, hakkaan sut ihan salettiin smashissa illalla!

Tralla la laa.. mäpäs tiedän jotakin mitä sä Acidnator-MAFIOSO et tiedä..

- Esa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched
Arrgh!

Tässä sattui tälläinen ikävä homma, että minun täytyy lähteä mökille huomenna. Kännykän kautta saattaisi olla hieman monimutkaista pitää yhteyttä, joten minun tilalleni varmaankin pitäisi valita toinen henkilö.
Palaan Torstaina.

Ensimmäisen hirttotilaisuuden aikarajan voimme asettaa perjantaiksi klo 21, että sinäkin kerkeät :)

Mutta murha tapahtuu siis tiistaina 19.00
 
Oletteko muuten huomanneet yhteyttä nimimerkkien Shaban ja Zapani välillä. Ettei vaan Zapani oli Shabanin peeloilunimi. Onko tämä sattumaa?
 
Ylös Bottom