Vastaus: MAG 2v - Yhtä Juhlaa - Yksi Tiimi! PELI-ILTA, PE 27.1.2012 kello 19.00! KAIKKI PAIKALLE!
Tulipas pohdiskeltua omia koitoksia magin parissa viimeisen kahden vuoden aikana ja tässä mitä itselleni tulee mieleen.
Aloitin pelaamisen perustamalla heti kärkeen oman klaanini Konehait (-K-), johon kuuluivat minun lisäksi pari serkkuani. Itse pelistä ei tajuttu aivan mitään ja muistan elävästi sen hetken kun kolmestaan keksittiin mikä ero on first-aid kitillä ja medic-kitillä ja mikä parempaa, se tunne kun nosti ensimmäisen soturin onnistuneesti takaisin henkiin ja oivalsi, että näinhän sitä expiitä kerätään. Tästä seurasi uskomaton medic-huoraus, jonka seurauksena ensimmäiset mvp-sijoitukset pamahtivatkin ruutuun, vaikka tappoja ei saattanut olla paria enempää. Silti sitä tunsi olevansa the man, kun pikkaisen itselleen valehteli, että oli tärkeä palanen voittoa.
Tämä oli vielä sitä aikaa, kun LMG:t olivat ylivoimaisia ja joka matsi alkoi sillä, kun oman puolulaisista joku huitaisi sinut puukolla kuoliaaksi, ihan vain kettuillakseen. Raven oli ensimmäinen sotajoukkoni, mutta heti level 60 saavutettuani, oli aika suunnata uusiin kuvioihin. Oli aika tuhota Konehait ja pukea Valorin kamppeet niskaan.
Aivan tarkkaan ei enää pysty muistamaan, mitä mikäkin patchi toi tullessaan, mutta 1.03 patchin varmasti jokainen muistaa. Kun LMG:t nerffattiin ja nopein pelaajakato kohtasi magin. Parhaillaanhan pelillä oli lähes 10 000 pelaajaa per puoli. Patchin jälkeen pelaajamäärät tippuivat kuitenkin selvästi, vaikka tuhansista pelaajista edelleen puhuttiinkin. Itse valorin kierroksesta en muista kyllä juuri mitään, muuta kuin sen, että päätin etten koskaan enää lähtisi sinne
Syy taisi olla täysin luokattomassa tiimipelaamisessa, omien äänestämisestä pihalle ja teamkillaamisessa. Aivan kuten Ravenillakin, heti kun 60 pärähti ruutuun, oli aika vaihtaa maisemaa. Viimeiseksi oli suunnattava siis Sverille.
Sverillä liityin sitten konsolifin klaaniin ja peli muuttui aivan eri sfääreihin, monesta eri näkökulmasta. Muistan sen ihmetyksen, kun lähes joka päivä oli iltasella se parikymmentä kaveria vähintään onlinessa. En ollut ennen tätä pelannut domia käytännössä ollenkaa, vaikka siis jo kaksi factionia oli käyty läpi. KFS:n kanssa pelimuoto oli kuitenkin jatkuvalla syötöllä nimenomaan domi ja avuliaan porukan ansiosta pääsin pelimuodon juoneen nopeasti sisälle. Tämä oli niitä aikoja kun sain KDR:n ensimmäistä kertaa 1 paremmalle puolelle ja tällöin tappoja oli plakkarissa jo yli 7 000 kpl. Myös ensimmäiset grimit tekivät tällöin tulonsa ja itseasiassa muistan sen huikean fiiliksen, kun saattoi pelata 5 peliä peräkkäin grimejä, näitä maagisia ribboneita joista ennen pystyin vain haaveilemaan.
Tapoista jyvälle pääsyn yhteydessä erehdyin katsomaan Raptor2525 pelivideoita ja hurahdin aivan täysin puukotuksen maailmaan. Itse asiassa hurahdin puukotukseen niin pahasti, että all-time puukkoprosentti on ollut parhaillaan 45% ja viikottainen ja kuukausittainen yli 60%. Pelasin puukolla itseasiassa niin pitkään, että all-time tapoista vieläkin puukon osuus on 25% ja kun tappoja on yli 60 000, se tarkoittaa että puukko on sivaltanut vihun hengiltä yli 15 000 kertaa. Lähitaisteluribboneita kertynyt lähes 250.
Kauas siis on lähtöruudusta tultu. Nyt pelikaverit huutaa pää punasena nostamaan, kun minä hiippailen vihollisten selustaan puukottelemaan. Erityisesti muistissa on myös heppux007:n ja Varjon kanssa grindaaminen Ravenin puolella. Se oli niin tyhmää touhua, nuokkua aamuvarhaiseen kaikki kolme ja tavoitteena oli vain kerätä mahollisimman paljon expaa mahollisimman nopeasti, kun haluttiin kaikki pois Ravenilta (tämä siis toisella kierroksella Ravenin puolella).
Vuosi sitten sain magin kautta oikean todella hyvän ystävän ja voitinpa jopa viime vuotisista kekkereistä (yksi parhaista tappajista lisäarpalipun avustuksella *yskäsee*) God Of War 3 lehdistöpaketin. Yhden bannerin olen myös peli-iltoihin tehnyt ja järjestänyt puolestaan muutaman, epävirallisemman. Parit pelivideot olen yhteisölle jakanut ja juttuseurahan on ollut korvaamatonta, kuten monet kerrat todettu. Zeranin ja kumppaneitten AA-kerhokin on apinoitu ainoilta oikeilta AA-kerhojäseniltä, minulta, tku10yessiltä ja karvakiisseliltä
Nyt on sitten aika epävirallisesti laittaa piste tälle kaikelle, kun magin vuosipäivä taas koittaa. Lopullista pistettä ei tietenkään uskalla vieläkään sanoa, mutta yhtä aktiivista pelaamista, mitä tähän asti se on itsellä ollu, ei millään ole enää tiedossa. Toivon, että mag 2 (tai vastaava) peli vielä julkastaisiin, jotta saisimme samanlaiset pelisessiot aikaiseksi, mitä magin kanssa parhaillaan ollaan saatu. Tämä on siis
sotahuuto kaikille kfs:lle, nyt prkl kentille sieltä 27.1!!
Ainiin, ja onhan tosiaan vielä mag-miitti tiedossa. Tiedä sitten mitä siitä tulee!