Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG makiaa menoa

Vastaus: MAG makiaa menoa

Sehän meillä kaikilla perheellisillä 8-16 ihmisillä taitaa olla mutta hyvä, että on tällainen vertaisryhmä :D

Niin ja mä pääsen vasta pelaa ku eukko menee nukkumaan klo 22. Pikkukaveri menee unten maille siin. klo 21.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Niin ja mä pääsen vasta pelaa ku eukko menee nukkumaan klo 22. Pikkukaveri menee unten maille siin. klo 21.

Vähän sama täällä, aluksi muksut petiin, sitten näennäistä seuranpitoa aukolle ja sit äkkiä pelaamaan. :D
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Vähän sama täällä, aluksi muksut petiin, sitten näennäistä seuranpitoa aukolle ja sit äkkiä pelaamaan. :D

Mitä :eek: onks jollain vielä eukon kanssa puuhaamista ku kersat koisaa? Meillä se menee niin, että kun kersat menee koisaa, ni sitte menee eukkokin, on kuulemma niin väsynyt, ettei jaksa mitään... No ei siin mitn... onhan mulla kaverilista ja klaani täynnä eukon korvikkeita :D
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

So pojjaat sellanen juttu että eukoa ei saa tyytyväiseksi kuin siivoamalla, sanokoon sonnit mitä sanoo. ;)
Ja silloinkin ne on tyytyväisiä vaan sen siivouksen ajan.

No ehkä aavistuksen mustavalkoisesti todettu, mutta totta ainakin toinen puoli.

Meillä taitaa olla asiat paremmalla mallilla, kun rouva välillä aina vaatiikin laatuaikaa...
Ehkä sen johdosta nuo peliajat ovat vähän tiekemmassa. :cool:
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Niin no, vähän ennen nukkumaan menoa (kersat jo nukkumassa) semmosta "lämmittelyn" tapaista, johon emäntä luonnollisesti "päätä särkee, väsyttää, aikanen herätys" jne. VOI PAHUS! Pelaamaan siis... ja kaikki on tyytyväisiä!
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Joo mutta pitää olla varovainen ettei "lämmitellessä" vaimo tai tie oikeasti innostu :D
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Joo mutta pitää olla varovainen ettei "lämmitellessä" vaimo tai tie oikeasti innostu :D

Hyvä konsti tolta varalta on sellanen, että jos eukko sattuuki innostumaan, mutta ite haluaiski pelata, ni sanoo ja vähä näyttelee, että vetää suonta pohkeesta/kankusta iha hemmetisti, eikä mikää onnistu ;)
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Mitä tähän voi sanoa muuta kuin että pelimies on pelimies! :D

Näin juuri, nuo sänkyaktiviteetit nääs meillä hoidettaan ihan päivällä, kun lapset katsovat lastenohjelmia, ei muuta ku ovi kiinni ja pinnasänky siihen oven eteen.
Näin säästyy omaa peliaikaa nääs ;) :D
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Itse pyörin KFSn riveissä yleensä klo 21 jälkeen. Ne perinteiset, lapset nukkumaan, vaimolle puuhaa ja ite pelaamaan.

Meno on makiaa kyllä. Hitaasti olen itse päässyt sisään, nyt jo sentään tuntuu että osuu johonkin. Tai ehtimisestähän lähinnä on kyse.

Näkyillään.
 
Ylös Bottom