Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG - Viralliset tiedotteet, DLC:t, patchit, huoltokatkokset

Vastaus: MAG - Viralliset tiedotteet, DLC:t, patchit, huoltokatkokset

Kaksi sanaa: Jäätyminen saavutettu!
Hyökkäyksessa Absheroniin (onks se tollanen?) jäätyi domi. Olin ryhmyrinä, juoksin vihollisen perässä, heti sen jälkeen kun olin Undermeitin teloittanut ja olin lataamassa rakasta Tamseniani.. tässä tää sit taas oli...
 
Vastaus: MAG - Viralliset tiedotteet, DLC:t, patchit, huoltokatkokset

Tuossa pelasin jonkun verran ja heti ensimmäinen domi jäätyi (valorin kartta ja hyökkäys), mutta sen jälkeen 3 domia eikä mitään.
 
Vastaus: MAG - Viralliset tiedotteet, DLC:t, patchit, huoltokatkokset

Olin ryhmyrinä, juoksin vihollisen perässä, heti sen jälkeen kun olin Undermeitin teloittanut ja olin lataamassa rakasta Tamseniani..

Siinähän se syy ja seuraus samassa lauseessa ;)
 
Vastaus: MAG - Viralliset tiedotteet, DLC:t, patchit, huoltokatkokset

Siinähän se syy ja seuraus samassa lauseessa ;)

Tavallaan olet oikeassa, nimittäin ennen kuin Tku:lla jäätyi, tähtäsin Tku:ta ja aloin ampumaan samalla kun peli hänellä jäätyi(Tku pysähtyi kuin seinään yhtäkkiä, joten oli helppoa saada ilmanen tappo). Samainen peli ei silti itsellä jäätynyt, pari kertaa vedin AB bunkkerilinjan Anti-aireineen pystyyn(tuli ihan muistot mieleen).
 
Vastaus: MAG - Viralliset tiedotteet, DLC:t, patchit, huoltokatkokset

Kaksi tai kolme domiantionia pelasin eikä jäätynyt. Ennen pätsiä jäätyi melkeinpä joka kerta. En tiedä sitten alkaako mulla jäätyilemään jossakin vaiheessa. So far so good.
 
Vastaus: MAG - Viralliset tiedotteet, DLC:t, patchit, huoltokatkokset

Eilen meni 4h ennenkuin sai päivityksen ladattua. 5 domia tuli pelattua joista 3 absheronia joista 1 jäätyi.
 
Vastaus: MAG - Viralliset tiedotteet, DLC:t, patchit, huoltokatkokset

Vihdoinkin! Vaikken mikään puukko sankari olekkaan, niin eipähän enään vahinko painalluksista ole haittaa. Ja mielekkäämpää pelata tällä "vanhalla" puukolla ilman lagia.
 
Vastaus: MAG - Viralliset tiedotteet, DLC:t, patchit, huoltokatkokset

Tuli mag hommattua, kun kerta 15e storesta lähti! Samalla pistin lataukseen yhden dlc:n jossa piti tulla mukana 3 uutta asetta. Storessa sanotaan, että uudet aseet olisivat valittavissa armourysta, mutta en kyllä löytänyt. Vinkkejä?
 
Vastaus: MAG - Viralliset tiedotteet, DLC:t, patchit, huoltokatkokset

Tuli mag hommattua, kun kerta 15e storesta lähti! Samalla pistin lataukseen yhden dlc:n jossa piti tulla mukana 3 uutta asetta. Storessa sanotaan, että uudet aseet olisivat valittavissa armourysta, mutta en kyllä löytänyt. Vinkkejä?

Valikot suosittelen käymään tarkasti läpi sillä nuokin aseet pitää ostaa ennen kuin saat ne käyttöösi.
 
Vastaus: MAG - Viralliset tiedotteet, DLC:t, patchit, huoltokatkokset

Tuli mag hommattua, kun kerta 15e storesta lähti! Samalla pistin lataukseen yhden dlc:n jossa piti tulla mukana 3 uutta asetta. Storessa sanotaan, että uudet aseet olisivat valittavissa armourysta, mutta en kyllä löytänyt. Vinkkejä?

Suosittelen erittäin vahvasti liittymään klaaniin, sillä siten peli-ilo nousee aivan uudelle tasolle.

Täällä
 
Vastaus: MAG - Viralliset tiedotteet, DLC:t, patchit, huoltokatkokset

Tuli mag hommattua, kun kerta 15e storesta lähti! Samalla pistin lataukseen yhden dlc:n jossa piti tulla mukana 3 uutta asetta. Storessa sanotaan, että uudet aseet olisivat valittavissa armourysta, mutta en kyllä löytänyt. Vinkkejä?

Latasit ilmeisesti tuon ilmaisen dlc:n? Joku viisaampi voi korjata/vahvistaa, mutta käsittääkseni nuo aseet lisättiin automaattisesti version 2.0 mukana asevalikoimaan, joten tuolla dlc:llä ei ymmärtääkseni tee mitään.
Mikäli ostit Escalationin, niin nuo pitää nuo aseet vielä kaupasta hankkia, eivätkä ne taida aueta ennen kuin pelaaja on levelin 20 tuntumassa.
 
Vastaus: MAG - Viralliset tiedotteet, DLC:t, patchit, huoltokatkokset

Antoikos Zippuri missään vaiheessa tiedonantoa tuosta että ne sulkivat aasian ja euroopan serverit kokonaan?
Ja sitten vielä ihmettelevät että pelaajat häipyvät.
 
Vastaus: MAG - Viralliset tiedotteet, DLC:t, patchit, huoltokatkokset

Antoikos Zippuri missään vaiheessa tiedonantoa tuosta että ne sulkivat aasian ja euroopan serverit kokonaan?

Jos pitää paikkaansa, niin tämä selittää monta mieltä askartanutta asiaa. Viime aikoina nimittäin (varsinkin domissa) lagi on ollut lähes poikkeuksetta normaalia suurempaa ja vihollisiin saa lahdata parhaillaan lippaallisen vain huomatakseen kuinka he kääntyvät ja tappavat sinut hetkessä. Toivotaan, että tämä olisi vain väliaikaista, mutta jos tosiaan serverit alkavat sammumaan, alkaa kyllä myös oma peliaikani magin parissa vähenemään.
 
Vastaus: MAG - Viralliset tiedotteet, DLC:t, patchit, huoltokatkokset

MAG Character Slot Extension

"We’re happy to announce that any character slot subscriptions that were active on April 19th will receive an automatic 30-day extension at no charge."
 
Vastaus: MAG - Viralliset tiedotteet, DLC:t, patchit, huoltokatkokset

Download Interdiction and Escalation for Free!

Welcome Back -kampanjan mukaisesti Psn Plus -jäsenet voivat ladata Escalationin ja Interdictionin ilmaiseksi.

EDIT: Ois minunkin kannattanu lukea uutinen loppuun, tosiaan vain Ameriikoissa tuo tarjous.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom