Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MAG [Hype]

Ehkä kyse on vain siitä, ettei klaani voi koostua muista kuin saman ryhmittymän jäsenistä.

Tuohan sen juu tekee. Olisivat tehneet siten, että voisi tehdä uuden hahmon. Ja vanha hahmo säilyisi edellisessä joukossa. Näin olis voinut vaihtaa kaikkien kolmen kesken, kunhan ensin aina pelaa tasolle 60.

No näillä eväillä mennään.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Onko pelissä tosiaan vaan kolme 256 pelaajan karttaa? Vai aukeakko niitä jossain vaiheessa lisää? Alkaa muuten kohtuu äkäseen maistuun puulta tommonen mappimäärä...

Tästä on juttua jo aiemmissa viesteissä, mutta uusiksi silti. Ihminen on laiska ja ei jaksa kahlata kovin isoa määrää viestejä läpi.

Noi Dominationin kartat (256 pelaajaa) on niin isoja, että menee aika hiton kauan, että alkaa maistumaan puulta. Oma puolustuskartta voi tulla tutuksi aikaisemmin, mutta noi kaksi hyökkäyskarttaa ei koe sitä ongelmaa varmasti kuukausiin.

Onko peleissä näkynyt vielä mitään KD huoria? Vai tekeekö suurin osa työnsä voittoa varten? Ja onko koko sen uran aikana jotain avattavaa, eli se avattava ei lopu johonki level 40 tai 50?

KDR-vääntäjiä nyt on varmasti seassa. Mutta toistaiseksi se ei ole ollut vielä ongelma. Toi expasysteemi on tehty sellaiseksi, että vaikka pelaaja olisiki vain KDR:n perässä, niin useimmiten nekin keskittävät oman tulitoimintansa kohteille, jotka oma ryhmänjohtaja on osoittanut. Noiden kohteiden lähistöllä siis saa tapoista tuplapisteet.

Avattava ei varmasti lopu kesken. Pikemminkin päinvastoin. Jokaisesta saavutetusta tasosta saa yhden taitopisteen, jonka voi käyttää taitojen ja varusteiden avaamiseen. Kun level cap on 60, niin pisteitä kertyy 60. Taitoja ja varusteita on 8 tai 9 eri ryhmässä muistaakseni ja jokaisessa ryhmässä on kamaa ostettavissa ainakin 10-15 pisteen edestä. Eli kaikkea et saa auki, vaikka haluaisit. Erikoistuminen on siis pakollista. Mutta omien pisteiden sijoittelua voi vaihtaa ottamalla re-specin. Siinä käytetyt kerätyt taidot ja kamat nollautuu ja sinulla on käytettävissä kaikki siihen mennessä kertyneet pisteet miten haluat.

Itse otin jo kerran re-specin, kun halusin Support-osastolla säästää pari pistettä. Eli sitä puolikkaalla herättelevää lääkintäpyssyä ei ole pakko ottaa. Nappaa samasta tieristä vain Improved Healing. niin Improved Resucitation avautuu ostettavaksi.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Onkos tuo LMG aivan ylivoimainen kun ei näytä mitään heikkouksia juurikaan olevan? Kaikissa feedeissä näyttäisivät käyttävän sitä....
Tekeekö SMG tai AR aseilla tässä mitään?
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

tietääkö kukaan niistä collectors editionin skineist ett mill nimellä ne liikkuu pelissä ja miltä näyttää sekä miten ne saa käyttöön?:eek:
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

tietääkö kukaan niistä collectors editionin skineist ett mill nimellä ne liikkuu pelissä ja miltä näyttää sekä miten ne saa käyttöön?:eek:

Kun olet ne PSN Storesta ladannut, niin ne pitäisi olla valittavissa varusteluettelossa, eli suojaliiviin uusi väri.

Enakkotilausbonukset sen sijaan ovat uusia suojaliivenä, käsittääkseni medium-liivi mutta parempi suoja kuin normaalilla medium-liivillä.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Erikoisversio sisältää:

*
Steelbook pakkaus
*
3 x eksklusiivista hahmoa
*
3 x erilaista dynaamista teemaa.

Osaisko joku auttaa? Tilasin pelin erikoisversion ja sain 3 Dynaamista teemaa ja metalli pakkauksen, mut mitä tuo 3 x eksklusiivista hahmoa tarkoittaa?
 
Vastaus: MAG [Hype]

Onkos tuo LMG aivan ylivoimainen kun ei näytä mitään heikkouksia juurikaan olevan? Kaikissa feedeissä näyttäisivät käyttävän sitä....
Tekeekö SMG tai AR aseilla tässä mitään?
Tekee. SMG lähietäisyydeltä on jopa parempi kuin LMG. AR:ssä pienempi rekyyli tekee aseesta hieman tarkemman. Hyviä aseitä kaikki.
Yksi heikkous LMG:ssä on paino, joka tekee liikkumisesta hitaampaa.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Onneksi voi keskittyä siihen vähään mitä jo osaa, vaikka lääkintämiehen hommat.

Itse olen hoitanut muissa peleissä varsin pätevästi sniperin hommia ja puollustuskartoilla pääsenkin helposti 150-200 pisteen tuloksiin. Hyökkäyskartoilla tuoi sniputtaminen on kuitenkin aika turhaa, sillä paikallaan seisominen ei auta joukkuetta ja mikäli hyökkäys toimii, niin rintamalinja siirtyy koko ajan, eikä hyvää spottia pysty pitämään, tai ei sieltä ainakaan ketää saa ammutuksi.:D Vielä kun saa nuo lämärivarusteet auki, niin eiköhän noita pisteitä ala valua. Edelleen olen valmis vetämään tulta puoleeni. K/D on jo nyt niin huono.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

onkohan se väri sit toi spyder ravenil?:O vai toi liivi kehittynyt komposiitti?:O
 
Vastaus: MAG [Hype]

Onkos tuo LMG aivan ylivoimainen kun ei näytä mitään heikkouksia juurikaan olevan? Kaikissa feedeissä näyttäisivät käyttävän sitä....
Tekeekö SMG tai AR aseilla tässä mitään?

No todellakin tekee! Osa pointeista tuliki jo tuossa listattua mutta pari seikkaa mainitten kuitenki. Ensinnäkin LMG on painava. Ukko on paljon hitaampi sen kanssa kuin SMG:n kanssa. AR:n ero ei ole niin suuri mutta ompahan kuitenkin.
Sen lisäksi LMG maksaa paljon. Siis kun varusteita jakaa ukolle niin siellä ylhäällähän on hinta mitä kaikki varusteet saavat maksaa. Muistaakseni 3400cc tai jotain. Eli isoissa puolustustehtävissä saa rakennettua kovan supporttikaverin kun ottaa korjausvälineet ja lääkintävehkeet niin on jo 2000cc täynnä. Siitä ei paljoa enää räpistellä. Mutta ottamalla SMG:n saa mukaan singonkin!

Toisaalta taas äijjä pelkässä t-paidassa ja SMG:llä muodostaa hyvän kommandoluokan hahmon. Sillä on hyvä leikkiä yksinäistä sutta vihun selustassa. On nopea ja mukaansa saa elektroniikkaa, miinoja ja muuta ilkeää.

Ja AR toimii jokaisessa tilanteessa. IMHO parhautta kaikissa mapeissa hyökkääjän käsissä. Lisäksi AR:n saa tuubin kiinni jos siihen raaskii pointseja panostaa.

Haulikosta ei ole kokemuksia eikä sniputuspyssylöistä.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Onko muilla hankuluuksia päästä hallinta-matseihin? Jonotusajat ovat tolkuttoman pitkiä, muihin pääsee heti kohta.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Onko muilla hankuluuksia päästä hallinta-matseihin? Jonotusajat ovat tolkuttoman pitkiä, muihin pääsee heti kohta.

Olen ymmärtänyt että pelaajamäärät joilla tuohon tarvittava kokemus määrä olisi, ovat pienehköjä vielä. Tulee varmasti muuttumaan viikonlopun aikana kun kaikki eivät vielä tänäänkään omaa kopiota saaneet. (:()
 
Vastaus: MAG [Hype]

Onko pelissä tosiaan vaan kolme 256 pelaajan karttaa? Vai aukeakko niitä jossain vaiheessa lisää? Alkaa muuten kohtuu äkäseen maistuun puulta tommonen mappimäärä...

se mappi on vähän erilainen pelata riippuen siitä missä joukkueessa ja ryhmässä on, siinä 128 pelaajan ajoneuvo tehtävässä etenkin tulee variaatioo kun toiset ryhmät suojaa sivustaa jalkaväkeä vastaan kun keskellä olevaa siltaa suojaavat ryhmät joutuu PST ja korjaus hommiin usein. (tämä SVER:n puolustuksessa siis)
 
Vastaus: MAG [Hype]

Jokaisesta saavutetusta tasosta saa yhden taitopisteen, jonka voi käyttää taitojen ja varusteiden avaamiseen. Kun level cap on 60, niin pisteitä kertyy 60..

Pisteiden saanti loppuu lvl 40 tai 35 sillä jos saisi tuon 60 skill pistettä kerättyä niin saisi periaatteessa kaikki aseet ja parhaat jutskut aina käyttöön.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Kyllähän tämä eilen maistui. Betassa en kerennyt juurikaan vääntää muuta kuin sabotagea, joten olin kyllä pihalla kuin lumiukko muissa pelimuodoissa. Ei mitään hajua mitä pitää tehdä. Lähinnä koitin pysytellä objektiivin luona ampuen kaikkea mikä liikkuu ja herätellä omia henkiin. Onneksi mentiin suomiporukalla, niin pystyi vähän kyselemään, että mitä pitäisi puuhailla. Ja huomasi hyvin, että sitten kun tuli sama mappi uudestaan, niin rupesi aina aukeamaan vähän paremmin, kun ei tarttenut kaikkea energiaa käyttää siihen, että ymmärtää missä on. Noh, tänään sitten lisää juoksentelua kentällä, niin on varmasti illalla taas ymmärrys kasvanut huomattavasti verraten nykytietoon. Eikä varmasti tunnu vastenmieliseltä laittaa levyä koneeseen.. :)
 
Vastaus: MAG [Hype]

Pisteiden saanti loppuu lvl 40 tai 35 sillä jos saisi tuon 60 skill pistettä kerättyä niin saisi periaatteessa kaikki aseet ja parhaat jutskut aina käyttöön.

Kiitos tarkennuksesta. Tuota en tiennytkään. Muuttaa omia tulevia valintoja huomattavasti. Ja parempi noin. Erikoistuminen kannattaa.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Viimein sain pelistä omankin kappaleeni, ja hyvältä maistui heti, etenkin kun betan jäljiltä kaikki oli vielä hyvässä muistissa. Ekassa pelissa sain omat ennätyspisteeni jopa, enkä edes ehtinyt ketään parannella :D Pelin kohokohtana kamizake rynnäkkö vihollisen hallussa olevalle A-asemalla ja sen haltuunotto :cool:

Luulin, että ensin on pakko pelata muutama taso deatchmatch pelimuotoa, mutta näemmä pääsikin onneksi suoraan sabotaasiin.

Näemmä jokainen saa haluteessaan heti alussa koulutustehtävän jälkeen sen paremman lääkintävälineen käyttöönsä koska koulutuspalkinnoksi saa ylimääräisen pisteen, joten seuraavaksi saakin heti elvyttämistaidon niin pääsee herättämään kaverit kuolleista.

Hirmuista vauhtia muut ovat ehtineet tasoja jo tahkota kun iso osa huiteli jo 2. ja 3. kymmenellä tasoissa.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Näemmä jokainen saa haluteessaan heti alussa koulutustehtävän jälkeen sen paremman lääkintävälineen käyttöönsä koska koulutuspalkinnoksi saa ylimääräisen pisteen, joten seuraavaksi saakin heti elvyttämistaidon niin pääsee herättämään kaverit kuolleista.

Hyvä huomio. Pitää haukkana vetää toi offline-treeni läpi, ihan tuon yhden ainokaisen taitopisteen takia. Ovat muutenkin sen verran kortilla olleet.

Tosiaan, varsinkaan jos ei tiedä mihin taitopisteitä laittaa niin lääkintäkyvyt on varma valinta. Kysyntää löytyy ja expaa tulee. Ei tarvitse aina välttämättä haavoittuneita metsästää, seuraa jengin energiatasojen vajauksia ja antaa pienet spreijit siihen suuntaan tarvittaessa. Muistaa vain vaihtaa sen rokotepistoolin parempaan siinä vaiheessa kun kyvyt mahdollistaa muiden elvyttämisen.
 
Ylös Bottom