Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Minusta se on vain niin vastenmielistä että ensin ostat 50€ pelin, ja lähes heti joudut maksamaan taas 10€ että olet ajan tasalla tai uusimman materiaalin haltija

Itse olen jo helmikuusta asti pelannut MAGia jä täytyy kyllä todeta, että rahalle on saanut vastinetta enemmän kuin tarpeeksi. Siksi 10€ uudesta lisäsisällöstä ei tunnu ollenkaan pahalta. Ymmärrän kuitenkin hyvin sen, että juuri pelinsä ostanut tuntee itsensä jossain määrin petetyksi. Reiluinta mielestäni olisikin että nyt pelinsä uutena ostavat saisivat ladata tulevan lisäsisällön ilmaiseksi, mutta näin tuskin on. Ja kannattaa kuitenkin muistaa myös se, että vaikka suksivoiteet maksaa niin rinnemaksuja (^) ei veloiteta - PSN-palvelulla kun ei (vielä) hintalappua ole!

Ettei ihan offtopikiksi mene, niin osaako kukaan neuvoo Valorin aseista. Olen lukenut, että SMG olisi nallipyssy ?

Pitää paikkansa, lipas on naurettavan pieni verrattuna kilpailijoihin. Rynkesterit on rautaa, kakkosversio (kranaatinheittimellä, kiitos :cool:) varsinkin. Kolmostason rynkky tappaa kyllä talossa ja puutarhassa, mutta ainakin meikäläisen käytössä lipas on juuri ne ratkaisevat viisi kutia liian pieni.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

MAGin foorumilla on testauksella nyt todettu että Sensor Jammer blokkaa kaiken liikkumisen kartassa. Myös Advanced Stealth kyky on turha SJ:tä käytettäessä. Joten ei muuta kuin kykypisteet parempaan käyttöön respecillä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

No tuo selittää sen miksi aina sabopuolustuksessa tuli Sverillä ollessa B:n puolustus... Aika paljon on paikkoja näkemättä noilta kartoilta kun aina samalla suunnalla spawnaileepi.

Tosin nyt saattaa homma muttua kun Valorillakin oli eilen niin yksinäistä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Miten usein peleissä johtajat koettavat oikeasti hoitaa tehtäväänsä? Voinee laittaa vähäisen kokemukseni piikkiin, mutta aika usein tuntuu siltä, että kentällä heiluu joukko johdettuja ryhmiä ilman kokonaiskuvan ohjausta.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Miten usein peleissä johtajat koettavat oikeasti hoitaa tehtäväänsä? Voinee laittaa vähäisen kokemukseni piikkiin, mutta aika usein tuntuu siltä, että kentällä heiluu joukko johdettuja ryhmiä ilman kokonaiskuvan ohjausta.

Nykyisin tuntuu olevan aika tavallista, että ääniä alkaa tippumaan jos ei fragota ns. oikeita asioita. Henkilökohtaisesti olen aika jääräpää kohteiden kanssa, eli jos laitan yhden, niin sitä ei sitten vaihdeta - mieluummin ehdottelen porukalle taktiikan vaihtoa jos ei meinata päästä läpi. Järjestys on monesti bunkkeri - bunkkeri - AAA - Motorpool/Krh/Tunnistinasema ja välissä jotain ajoneuvoa tms. jos porukkaa on koko ajan liian lähellä puolustamassa kohteita.

Etulinjan murtumisen jälkeen mulle on periaatteessa se ja sama kohteiden kanssa, joskus merkkailen takana olevia kohteita, jos viholliset korjaavat bunkkereita tai jotain muuta. Joskus harvoin saatan fragottaa esim. ovia, jos pääsen itse ceenelostamaan niitä, mutta harvemmin.

Ja monet eivät näytä vieläkään tajuavan, että pääkohteita ei tarvitse fragottaa käskybonusten saamiseksi... niitähän ovat mm. öljytornit ja ne öljypumput A:sta H:hon.

Joskus on kyllä hienoa pelata, kun liiderit ovat koko ajan äänessä ja jopa kommunikoivat ylempiensä kanssa. Pistää yrittämään paljon enemmän ja motivaatio nousee kummasti kohteelta toiselle juostessa.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Joskus on kyllä hienoa pelata, kun liiderit ovat koko ajan äänessä ja jopa kommunikoivat ylempiensä kanssa. Pistää yrittämään paljon enemmän ja motivaatio nousee kummasti kohteelta toiselle juostessa.

Ja toisin päin fiilis laskee. pelasin eilen Sabotaasia ja pääsin ryhmyriksi. Bullet lagin takia hommasta ei yksinkertaisesti tullut mitään, joten ilmoitin asiasta muutaman kerran joukkueenjohtajalle. Lopulta pyysin toisen ryhmän tukea Platoon Channelilta, että kohde Bravo olisi saatu vallattua. Ja vastaus kuului: "Platoon leader to delta squad: shut up and fuck you."

Koeta siinä sitten motivoida omaa ryhmää ja olla fiiliksissä itsekin...:mad:
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

MAGin foorumilla on testauksella nyt todettu että Sensor Jammer blokkaa kaiken liikkumisen kartassa. Myös Advanced Stealth kyky on turha SJ:tä käytettäessä. Joten ei muuta kuin kykypisteet parempaan käyttöön respecillä.

On muuten aivan älyttömän hyvä "bugi", en oo aikoihin saanu nauraa näin paljoa Magia pelatessa, kun puukollakin alkaa saamaan jo +20 tappoo pelissä. Eilen Valorin sabossa pääsi tappaan 8 vihua c:n portaissa puukolla noin 10 sekuntiin :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Miten voi olla mahdollista se että valorissa päsee johtajan asemaan lähes koko ajan sverin joukoissa melko usein ja nyt ku oon ravenissa niin en oo koko sen aikana ollu johtajan roolissa. mMikä siinä oikein mättää pahus vieköön :mad:
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Miten voi olla mahdollista se että valorissa päsee johtajan asemaan lähes koko ajan sverin joukoissa melko usein ja nyt ku oon ravenissa niin en oo koko sen aikana ollu johtajan roolissa. mMikä siinä oikein mättää pahus vieköön :mad:

Osaamatta vastata itse asiaan tuli mieleen, että pääsen ryhmyriksi melko usein, jos pelaan yksikseni. Jos taas menen KFIN-jengin kanssa, pääsen 0-1 kertaa illassa päsmäröimään.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

on muuten aivan älyttömän hyvä "bugi", en oo aikoihin saanu nauraa näin paljoa Magia pelatessa, kun puukollakin alkaa saamaan jo +20 tappoo pelissä. Eilen Valorin sabossa pääsi tappaan 8 vihua c:n portaissa puukolla noin 10 sekuntiin

Tuo puukolla tappaminen ei välttämättä tarvitse edes tuota "bugia". Itselläni on about 25 puukkoribbonia (väh. 15 tappoo puukolla / peli), joista lähes kaikki tein silloin aikaisemmin Ravenilla, vielä kun tuota bugia ei etes ollut. Suurin osa jengistä juoksee nakit silmillä kohti kohdetta, eikä tarvitse tehdä muuta kuin odottaa puskassa ja hyökätä takaa. Ennätys on (joka samalla on oma kill striikki ennätys) minulla 18 tappoo putkee puukolla Ravenin sabo puolustuksessa, joka on tehty käytännössä samanlailla miten Raptor2525 tekee noita +100 tappoo sabossa runeja.

Tosin nyt tuntuu, että puukon heiluttajia löytyy tavallista enemmän, tiedä sitten onko tämä vain minun näkemys.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Noniin nyt on sitten kaikki factionit kierretty läpi, hetki sitten nimittäin pamahti Raven charru tyylikkäästi levelille 60. Itse nautin eniten pelistä SVERin riveissä, oliko se sitten jotain alkuhuumaa tai se, että silloin suomalaista peliseuraa oli 95% ajasta. En tiedä. Kakkosena tulee nyt läpipelattu Raven ja viimeisenä Valor, jossa oman urani aikana pelasi lähinnä vinettäviä jenkkiteinejä. Jatko on vielä toistaiseksi avoinna. Peliseura kiinnostaa edelleen, täällä Ravenilla tuntuu olevan 1-5 henkeä onlinessa ajankohdasta riippuen joten porukan kasaaminen on melko nihkeää.

Samalla kun hahmo meni tappiin, pääsin ottamaan tuntumaa patchin jälkeiseen magiin (viime pelailut jostain kuukauden takaa). Oli "mukava" kuolla muihinkin aseisiin kun siihen iänikuiseen LMG:hen. Itse lähdin koittamaan haulikkolinjalla ja tuntuu toimivan tehokkaasti; läheltä 2 kutia ja vähän kauempaa 3-4 kutia riittää kellistämään vihollisen. Pidemmälle matkalle saa sitten sohittua pislalla varoituslaukauksia ja/tai otettua hatkat alle. Vaikka pelillisiä ominaisuuksia on parannettu, pitäisi nyt viimeistenkin pelaajien "patchata itsensä". Edelleen näkyy aivan liikaa + merkittömiä joukkuekavereita.. Medikkinä toimiminen on kuitenkin selkeästi paras tapa tienata xp:tä ja ne ovat tiimille muutenkin äärettömän tärkeitä.

Sattui pieni bugikin tuossa, Chest Candy trophy (earn all ribbons) kilahti taskuun vaikka vielä puuttuu Bunker Buster (2 bunkkerin tuhoamista/rundi). Tämän lisäksi puuttuu toki DLC trophyt mutta niiden tuohon tuskin pitäisikään vaikuttaa?
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tuo puukolla tappaminen ei välttämättä tarvitse edes tuota "bugia". Itselläni on about 25 puukkoribbonia (väh. 15 tappoo puukolla / peli), joista lähes kaikki tein silloin aikaisemmin Ravenilla, vielä kun tuota bugia ei etes ollut. Suurin osa jengistä juoksee nakit silmillä kohti kohdetta, eikä tarvitse tehdä muuta kuin odottaa puskassa ja hyökätä takaa. Ennätys on (joka samalla on oma kill striikki ennätys) minulla 18 tappoo putkee puukolla Ravenin sabo puolustuksessa, joka on tehty käytännössä samanlailla miten Raptor2525 tekee noita +100 tappoo sabossa runeja.

Tosin nyt tuntuu, että puukon heiluttajia löytyy tavallista enemmän, tiedä sitten onko tämä vain minun näkemys.

Jep, Ravenin sabo mapissa on naurettavan helppoa vetää puukolla kun hyödyntää puskia, itse olen saannut yhden rundin aikana 57 tappoa puukolla vain 17 kuolemalla. Tietenkin apuna oli MT ja medit plus puukotus skillit.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Rangeri palaa palvelukseen....

Kokeilinpas taas tässä useamman kuukauden jälkeen miten MAG maistuu. Viime kerta jäi siihen kun pitkän sver takomisen jälkeen päätin veteraanimoden laittaa päälle ja ravenin riveihin siirtyä. Silloin tuli pikaisesti vaan pari viikonloppua pelattua enne taukoa....

Nyt oli meno aikalailla muuttunutta. Jenkin näyttää paljon ottaneen valtaansa pelejä, kiva kun siinä kokeilee pitkästä aikaa snipuilua niin oma joukkueenjohtaja juoksee seläntaakse antamaan niskalaukausta huutaen mikkiin "dont f*** camp there"

Tulipa heti NIIIIIIIIIN ikävä takaisin suomiporukoihin. Nuo randomivedot taas tuntuu menneen entistä huonompaan suuntaan.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Itellä nyt ollut peli perjantaista asti ja olen myös huomannut tuon omien tappamishalun... Tänäänkin kun aloitin ensimmäistä matsia, niin oli jäänyt edelliskerralla snipun varusteet päälle, enkä huomannut vaihtaa niitä ennen matsia. Siinä matsin alkaessa juoksin erään laatikon taakse ja pysähdyin siihen tarkkailemaan vihollisia. Sitten oma ampuu snipulla päähän ja näen kun se juoksi aluksi laatikon viereen ja sitten jatkaa matkaa eteenpäin :confused: Tavallaan olisin ymmärtänyt tapon tarkoituksen, jos hän olisi jäänyt laatikolle, mutta ei...
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tässä juhannuksen molemmin puolin liukuvalla aikataululla pitäisi KonsoliFINiin tulla arvostelu MAGistä ja artikkeli Interdiction-lisäristä. Stay Tuned.:)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ai jai... Yritän vastustella mutta PSN tilillä olis katetta ja tupla expat pukkaa päälle. Näinköhän tässä joutuu MAGeilemaan?!
Mukavasti erilaiselta pelimuodolta tuo vaikuttaapi ja uudet kartat on aina pop. Voi kun saisi parit sabot lisää. Vaikka sellasia neutraaleja kenttiä joissa mikä tahansa osapuoli voi olla hööki/puolustus.

Tuossa klipissä mainittiin jotain, että kesällä saattais muuttua vanhat mapit neutraaleiksi :cool:
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Nyt kolahti postilootaan toi MAG, menee varmaan vaan koko ilta tohon 415MB päivitykseen (ellei sitten tonki jälkee tule jotain toistakin), aika hitaasti näyttää valuvan.

Ja mä kun luulin et töistä päästyä saan heittää laikan asemaan ja heti pelaamaan ;)
 
Ylös Bottom